Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@06:16:14 GMT

توسعه اجتماعی مستلزم برنامه‌ریزی برای خانوادهاست

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۸۵۲۸۶

توسعه اجتماعی مستلزم برنامه‌ریزی برای خانوادهاست

ایسنا/یزد رئیس سازمان فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شهرداری یزد گفت: توجه به خانواده و برنامه‌ریزی برای این مهم مهمترین راهکار برای توسعه فرهنگی و اجتماعی جامعه است.

«عباس ملازینلی» در اولین جلسه کارگروه هم‌اندیشی وپژوهش خانواده سازمان فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شهرداری یزد، ‌اظهار کرد: توسعه اجتماعی و رفع چالش‌های موجود در حوزه خانواده مهمترین رسالت دستگاه‌های اجرایی و نظارتی برای توسعه همه جانبه استان و کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به نقش خانواده در توسعه فرهنگ عمومی و کاهش آسیب‌های اجتماعی،‌ افزود: سازمان فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شهرداری یزد سعی دارد با تدوین برنامه‌های مناسب و همچنین جذب مشارکت افراد دانشگاهی و کارشناس در این حوزه رسالت اجتماعی خود را برای توسعه فرهنگی و اجتماعی شهروندان انجام دهد.

رئیس سازمان فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شهرداری یزد با بیان این‌که بسیاری از آسیب‌های اجتماعی موجود ناشی از بی‌توجهی به ظرفیت خانواده در شکل‌گیری شخصیت افراد است،‌ گفت: کارگروه هم اندیشی و پژوهش در حوزه خانواده با مشارکت معاونت اجتماعی و پیشگیری از جرم دادگستری یزد،‌ معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان، مدیریت نمایندگی آستان قدس رضوی و جمعی از اساتید دانشگاه یزد در این سازمان تشکیل شده است.

ملازینلی بررسی پژوهش‌های انجام شده در ارگان‌های مختلف نظیر آموزش و پرورش و بهزیستی را از جلمه اقدامات در دستور کار دانست و بیان کرد: به نظر می‌رسد تمرکز بر مسائل مختلف نظیر طلاق، ‌تربیت فرزندان، ‌ازدواج و جوانان،‌ نقش مهمی در تسریع به هدف رسیدن ایفا می‌کند.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری یزد، این مسئول در پایان تصریح کرد: بررسی وضعیت موجود خانواده و تعیین راهکارهای لازم برای رفع چالش‌های مرتبط با جامعه هدف از جمله جدی‌ترین محور فعالیت این کارگروه در استان است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی خانواده توسعه اجتماعی سازمان فرهنگی اجتماعي و ورزشی شهرداری يزد ورزشی و اجتماعی شهرداری یزد سازمان فرهنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۸۵۲۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه‌ریزی برای توسعه ۱۶۰۰ هکتاری باغات

رحمان فیض قربانی مدیر باغبانی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه با بیان اینکه امسال توسعه ۱۶۰۰ هکتاری باغات را در برنامه استان داریم، گفت : هزار هکتار به توسعه باغات آبی و ۶۰۰ هکتار دیگر به توسعه باغات دیم اختصاص خواهد داشت.

فیض قربانی افزود: پیش‌بینی می‌شود با این سطح از توسعه در مجموع ۱۶ هزار تن محصول باغی به مجموع تولیدات باغی استان کرمانشاه اضافه شود.

مدیر باغبانی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه افزود: توسعه باغات دیم شامل باغات بادام، انگور، پسته و توسعه باغات آبی نیز شامل توسعه نخیلات، باغات مدرن و باغات کلاسیک خواهد بود.

وی سرمایه‌گذاری در زمینه توسعه باغات را در استان دارای توجیه اقتصادی عنوان کرد و افزود: استان کرمانشاه به دلیل برخورداری از شرایط اقلیمی مناسب و طبیعت چهار فصل مستعد توسعه باغات بوده، ضمن اینکه همجواری با کشور عراق فرصت خوبی را برای صادرات محصولات باغی در اختیار استان قرار خواهد داد.

فیض‌قربانی با دعوت از سرمایه گذاران برای ورود در زمینه توسعه باغات در استان، تاکید کرد: سرمایه گذاری روی توسعه باغات می‌تواند ارز آوری بالایی برای استان کرمانشاه از قِبَل صادرات محصولات باغی به همراه داشته باشد.

وی اضافه کرد: از سرمایه گذارانی که بخواهند در زمینه توسعه باغات کار کنند، هم در زمینه تسهیل صدور مجوز‌ها و هم در حوزه معرفی به بانک برای دریافت تسهیلات ارزان قیمت حمایت خواهد شد.

وی گفت: سال گذشته در مجموع ۹۰۰ هکتار - شامل ۳۷۶ هکتار باغ دیم و مابقی باغات آبی - به سطح باغات استان اضافه شد.

فیض‌قربانی با بیان اینکه استان کرمانشاه هم اکنون ۴۵ هزار هکتار باغ دارد، گفت: سالانه ۳۴۰ هزار تن محصولات باغی در استان کرمانشاه تولید می‌شود .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • مادران ۴ فرزندی الگوی عینی برای خانواده‌ها
  • ایجاد اتاق وضعیت علم و آموزش عالی کشور
  • برنامه‌ریزی برای توسعه ۱۶۰۰ هکتاری باغات
  • سرمایه گذاری انرژی های تجدید پذیر در استان اصفهان
  • فعالان حوزه خانواده در«جامعه پردازخانواده» به یکدیگرمعرفی می‌شوند
  • معرفی برگزیدگان نخستین جشنواره ملی کیش بهشت خانواده‌ها
  • تسریع در جهش تولید با مشارکت مردم با اجرای کامل برنامه هفتم توسعه
  • اشتاین‌مایر کنفرانسی درباره جنگ غزه را لغو کرد
  • همه برنامه های هفتم توسعه، عملیاتی و مسئله محور است
  • حفظ فرهنگ وهویت هر ملت مستلزم نگهداری اسناد هویت دار