Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر مهدی زنگنه روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: ۱۷۴ واحد صنفی متخلف در این مدت به دلیل رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی و اجرای فاصله گذاری اجتماعی در مجموعه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی زاهدان پلمب شدند.

وی ادامه داد: تیم‌های نظارتی بهداشتی به همراه تیم‌های سایر دستگاه‌های نظارتی بصورت مستمر از واحدهای صنفی نظارت دارند که برای هزار و ۶۷۰ واحد صنفی اخطاریه صادر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 معاون اجرایی مرکز بهداشت سیستان و بلوچستان گفت: ۳۸ هزار ۹۴۰ واحد صنفی در سامانه «سلامت» دانشگاه علوم پزشکی زاهدان نام‌نویسی کرده‌اند.
وی تاکید کرد: شهروندان در هنگام مراجعه به واحدهای صنفی نسبت به رعایت فاصله گذاری اجتماعی در هنگام خرید، به همراه داشتن دستکش و ماسک در مراکز تجمعی و استفاده از کارت بانکی به جای پول نقد اقدام کنند و در صورت مشاهده تخلف‌های بهداشتی از مراکز تهیه و توزیع موادغذایی و اماکن صنفی، می‌توانند با سامانه ارتباطات مردمی ۱۹۰ تماس گیرند.

سیستان و بلوچستان به عنوان پهناورترین استان کشور به سبب گستردگی جغرافیایی و قرار گرفتن در همسایگی ۲ کشور افغانستان و پاکستان در حوزه بهداشت و درمان به سه بخش تقسیم شده است.
شهرستان‌های شمالی شامل زابل، هیرمند، زهک، هامون و نیمروز زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی زابل، شهرستان های زاهدان، میرجاوه، خاش، سراوان و سیب و سوران زیر نظر دانشگاه علوم پزشکی زاهدان و شهرستان های ایرانشهر، سرباز، نیکشهر، مهرستان، چابهار، کنارک، دلگان، فنوج و قصرقند زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر قرار دارد.

برچسب‌ها سیستان و بلوچستان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان بهداشت و سلامت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان بهداشت و سلامت سیستان و بلوچستان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان بهداشت و سلامت دانشگاه علوم پزشکی سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۸۵۴۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زابل منصوب شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت بهداشت، دکتر بهرام عین اللهی در حکمی، دکتر مسعود صالحی شهستان استاد دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان را به عنوان «سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زابل» منصوب کرد.

در این حکم آمده است:

دکتر مسعود صالحی شهستان

استاد دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان

«خدمتگزاری در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فرصتی مغتنم و نعمتی بزرگ است که خداوند متعال به بندگان خویش اعطاء فرموده و شکر نعمت است که از این فرصت گرانقدر در جهت خدمت به مردم شریف میهن اسلامی نهایت استفاده بعمل آید، در این راستا و با توجه به تعهد، تخصص و سوابق علمی ارزنده جنابعالی، بموجب این ابلاغ به عنوان «سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زابل» منصوب می ‌شوید تا با رعایت مقررات قانونی و شرعی انجام وظیفه کنید.

امید است با اتکال به خداوند متعال، حمایت و پشتیبانی دولت مردمی، فساد ستیز و عدالت محور و با استفاده از نیروهای متخصص، متعهد و انقلابی در انجام این رسالت خطیر موفق و موید باشید.

توفیق جنابعالی و همکاران محترمتان را از درگاه خداوند متعال خواستارم.»

پیش از این دکتر هادی میرزایی مسؤولیت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زابل را برعهده داشت.

کد خبر 6093030

دیگر خبرها

  • ۱۳۱ واحد صنفی در مشهد پلمب شدند
  • کشف لوازم آرایشی و بهداشتی غیر مجاز در کاشان
  • نشست اقتصادی ایران و افغانستان در زاهدان
  • کشف بیش از دو هزار کالای آرایشی و بهداشتی تقلبی در فروردین ماه
  • کشف و ضبط ۱۲۰۰ قلم لوازم آرایشی و بهداشتی غیرمجاز در کاشان
  • دانشکده علوم پزشکی چابهار از نظر مالی مستقل شد
  • کشف ۸۱۶ میلیارد ریال پولشویی و دستگیری دو متهم در زاهدان
  • سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زابل منصوب شد
  • ارائه خدمات درمانی بهداشتی به اتباع مجاز و غیرمجاز در سیستان و بلوچستان
  • جلسه هم اندیشی ساماندهی خدمات بهداشتی و درمانی اتباع خارجی در سیستان و بلوچستان