Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران با بیان اینکه امروز صدای فروپاشی هیمنه پوشالی آمریکا به گوش می‌رسد، گفت: کشوری که خود را قدرت اول جهان و داعیه دار حقوق بشر می‌داند اکنون در مواجهه با ویروس منحوس کرونا تلفات زیادی متحمل شده است. تاریخ انتشار: 12:57 - 25 خرداد 1399 - کد خبر: ۶۲۸۹۲۸

خبرگزاری میزان، حجت الاسلام و المسلمین سیدمحسن محمودی امروز در جلسه هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی شهرستان ورامین که با حضور مسئولان در سالن اجتماعات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برگزار شد، بیان کرد: دشمن تلاش کرد تا از طریق منافقین داخلی و نیرو‌های نفوذی خود، مسیر انقلاب و نظام اسلامی را منحرف کند، اما خون مطهر شهدای هفتم تیر، درخت انقلاب اسلامی را تناورتر از گذشته کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران افزود: حادثه هفتم تیر و شهادت آیت الله بهشتی و ۷۲ تن از یاران انقلاب اسلامی، حادثه تلخ و ناگواری بود؛ تبیین حادثه هفتم تیر در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی نیز از جمله اهدافی است که در برنامه‌های گرامیداشت ستاد بازخوانی و افشا حقوق بشر آمریکایی شهرستان ورامین دنبال خواهد شد.

امام جمعه موقت شهرستان ورامین با بیان اینکه اعتراضات ضدنژادپرستی در آمریکا امروز فرصتی مناسب برای افشای حقوق بشر آمریکایی علیه ملت‌ها است، یادآور شد: حساسیت امسال بزرگداشت هفته بازخوانی حقوق بشر آمریکایی دوچندان است و تبیین جنایات آمریکا در حوزه فضای مجازی ضروری است.

بیشتر بخوانید: امام جمعه موقت ورامین: حوادث اخیر آمریکا نشان داد این رژیم به اصول اخلاقی و انسانی پایبند نیست

حجت الاسلام و المسلمین محمودی از کلیه فرهیختگان و عناصر تاثیرگذار خاصه رسانه‌ها خواست، با استفاده از فرصت هفته حقوق بشر آمریکایی افکار عمومی را با جنایت‌ها و خیانت‌های شیطان بزرگ آشناتر سازند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران در پایان سخنان خود با بیان اینکه امروز صدای فروپاشی هیمنه پوشالی آمریکا به گوش می‌رسد، اظهار کرد: کشوری که خود را قدرت اول جهان و داعیه دار حقوق بشر می‌داند اکنون در مواجهه با ویروس منحوس کرونا تلفات زیادی را متحمل شده است.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران حقوق بشر آمریکایی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی حقوق بشر آمریکایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۸۵۶۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماز جمعه شهرستان‌ها

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خلیج فارس ؛

** نماز جمعه میناب
حجت الاسلام محسن ابراهیمی امام جمعه میناب گفت: لازم است قوای سه گانه وهمه دستگاه‌های دولتی وحاکمیتی برای ثبات اقتصادی؛ وعده صادق اقتصادی را ایجاد کنند و مشکلات معیشتی مردم راحل کنند.
**نماز جمعه بندرلنگه
حجت الاسلام ابراهیم شریفی امام جمعه بندرلنگه گفت: از مهمترین مطالبات مردم این شهرستان تسریع در دو بانده کردن جاده‌های مواصلاتی در کریدور غرب به شرق و تکمیل پل آبنمای روستای کنخ در جاده بندر خمیر است.
** نماز جمعه اهل سنت بندرلنگه
شیخ مسعود راهبر امام جمعه اهل سنت بندرلنگه هم گفت: معلم جایگاه ویژه‌ای در قرآن و رهنمود‌های رسول خدا دارد.

بیشتر بخوانید؛ مسولان تورم و مسایل معیشتی مردم را حل کنند
** نماز جمعه رودان
حجت الاسلام محمد بارانی امام جمعه رودان گفت: در اجرای طرح عفاف و حجاب اولویت با کار فرهنگی است.
** نماز جمعه جاسک
حجت الاسلام عباس ذاکری امام جمعه جاسک گفت: حقوق بشر آمریکایی یک شعار دروغین و سرپوش برای دخالت در کشور‌های دیگر است.
** نماز جمعه بندرخمیر
حجت‌الاسلام شعیب صالحی امام جمعه بندرخمیر نیز گفت: حوزه‌های علمیه باید نقش فعال خود را در نشر معارف فقه جعفری ایفاء کند.
** نماز جمعه سیریک
حجت الاسلام محسن سالاری امام جمعه سیریک نیز خواستار نظارت بیشتر در اجرای طرج کالابرگ الکترونیک شد.
** نماز جمعه بشاگرد
حجت السلام حسین غلامی امام جمعه بشاگرد گفت:مسولان از شرایط و ثبات امنیتی در کشور برای جذب سرمایه گذاری بهره ببرند.
** نماز جمعه پارسیان
حجت الاسلام جواد اسماعیل نیا امام جمعه پارسیان گفت: اختصاص حق آلایندگی تاسیسات مستقر در عسلویه به پارسیان وساخت بیمارستان تامین اجتماعی از خواسته‌های مردم پارسیان است.
** نماز جمعه حاجی آباد
حجت الاسلام محمد خانجانی امام جمعه موقت حاجی آباد گفت: خیزش دانشجویان در آمریکا و اروپا نشان از تحلیل درست و عقلانیت در دانشگاه هاست.
** نماز جمعه بوموسی
حجت الاسلام جاودان امام جمعه موقت بوموسی هم روز معلم را گرامی داشت.
** نماز جمعه توکهور و هشتبندی
حجت الاسلام بهرام سلیمانی امام جمعه موقت توکهور و هشتبندی هم گفت: تحولات جهانی به سوی حمایت از مقاومت و مظلومان فلسطین است.
** نماز جمعه هرمز
حجت الاسلام جعفر رستاخیز امام جمعه هرمز نیز خواستار حضور بیشتر جوانان در هیات‌ها و مراسم مذهبی شد.

دیگر خبرها

  • نماز جمعه شهرستان‌ها
  • تجلی حقوق بشر آمریکایی در برخورد وحشیانه با دانشجویان معترض
  • انتقاد از سکوت مدعیان حقوق بشر از کشتار زنان و کودکان در غزه
  • گفتمان غرب در حال فروپاشی است
  • عملیات وعده صادق رسوایی غرب را جهانی کرد
  • وعده صادق آب به خانه مورچه ریخت/ نمایش باطن حقوق بشر آمریکایی
  • انقلاب اسلامی ایران در حال انتشار در جهان است
  • معلمان به نقش خود در هویت سازی دانش آموزان توجه کنند
  • معلمان به نقش خود در هویت سازی دانش آموز دانش آموزان توجه کنند
  • دعوت امام جمعه موقت ورامین از مردم برای حضور پرشور در انتخابات