Web Analytics Made Easy - Statcounter

لئوناردو، مدیر ورزشی پاری سن ژرمن امیدوار است قرارداد کیلیان ام باپه و نیمار را تمدید کند.

طرفداری - لئوناردو مدیر ورزشی پاری سن ژرمن، در حال مشخص کردن برنامه های نقل و انتقالاتی این باشگاه است. روز گذشته جدایی ادینسون کاوانی و تیاگو سیلوا از پاری سن ژرمن از سوی لئوناردو تایید شد. حالا لئوناردو در خصوص حفظ ستارگان پاری سن ژرمن، مصاحبه ای با مجله دی مانش فرانسه انجام داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تمدید قرارداد ام باپه با پاری سن ژرمن، سناریوی ایده آل

کسی به ما نگفته که کیلیان ام باپه و نیمار می خواهند در این تابستان از پاری سن ژرمن جدا شوند. ام باپه و نیمار هنوز دو سال دیگر با پاری سن ژرمن قرارداد دارند و به دنبال این هستیم تا برنامه های آینده با آن ها را مشخص کنیم. می خواهیم به همکاری با این دو بازیکن ادامه دهیم. ام باپه آینده پاری سن ژرمن است و همه به دنبال داشتن آینده در تیم خود هستند. سناریوی ایده آل این است که ام باپه قراردادش را با پاری سن ژرمن تمدید کند.

 نیمار و ام باپه بهترین بازیکنان دنیا هستند

کیلیان ام باپه، در میان پنج بازیکن برتر دنیا است. کریستیانو رونالدو و لیونل مسی، 35 ساله و 32 ساله هستند و این در حالی است که ما کیلیان ام باپه و نیمار 21 و 28 ساله را در تیم خود داریم. نیازی نیست افکار خود را درگیر کنیم زیرا ما نسبت به سایر تیم ها مزیت داشتن نیمار و ام باپه را داریم. حالا باید برای ادامه همکاری، راه حلی بیابیم. درخواست خروج نیمار در تابستان 2019؟ پس از پایان تابستان گذشته، دیگر در این خصوص صحبت نکردیم. نیمار در پاری سن ژرمن خوشحال است و فصلی فوق العاده را سپری کرده است. 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: ام باپه و نیمار کیلیان ام باپه پاری سن ژرمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۸۶۳۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک اشتباه بزرگ دیگر: آرائوخو درس نمی‌گیرد! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، رونالد آرائوخو روزهای خوبی را سپری نمی‌کند. حدود دو هفته پیش او در دیدار برگشت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل پاری سن ژرمن با خطا بر روی بردلی بارکولا در پشت محوطه جریمه از زمین بازی اخراج شد و همین کارت قرمز منجر به این شد که پاری سن ژرمن به بازی برگردد و به مرحله بعد صعود کند.

پس از آن ستاره اروگوئه‌ای خط دفاع در مقابل رئال مادرید هم کامل بازی کرد. دیداری که با پیروزی ۳-۲ مادریدی‌ها به پایان رسید و آبی‌اناری‌ها را از قهرمانی دور کرد.

پس از یک هفته بارسا در ورزشگاه المپیک مونتخوئیک به مصاف والنسیا رفته است. در حالی‌که بازی با نتیجه ۱-۱ دنبال می‌شد، در دقیقه ۳۷ دورو در سمت راست محوطه جریمه بارسلونا صاحب توپ شد. او مقابل دروازه قرار نداشت اما آرائوخو با تکلی بی‌مورد او را سرنگون کرد تا داور بلافاصله نقطه پنالتی را نشان دهد. پس از چند ثانیه په‌په‌لو پشت توپ قرار گرفت و با فریب تراشتگن دروازه بارسلونا را باز کرد تا تیم ژاوی هرناندز در خانه یک گل عقب بیافتد.

دیگر خبرها

  • معرفی نامزدهای کسب جوایز بهترین‌های فوتبال فرانسه در سال ۲۰۲۴
  • پیش بازی دورتموند - پاری سن ژرمن؛ نبردی برای غرور
  • پدر ام باپه همسو با رئال مادرید: حضور کیلیان در المپیک اولویت نیست
  • رودیگر: ام باپه را در فینال لیگ قهرمانان شکست می‌دهیم؛ بلینگام بهترین بازیکن جهان است
  • یک اشتباه بزرگ دیگر: آرائوخو درس نمی‌گیرد! (عکس)
  • پیام رئیس PSG بعد از دوازدهمین قهرمانی
  • با شکست موناکو مقابل لیون؛ پاری سن ژرمن قهرمان لیگ فرانسه شد
  • رسمی: پاری سن ژرمن قهرمان لیگ فرانسه شد
  • رسمی؛ پاری سن ژرمن قهرمان فصل 24-2023 لیگ فرانسه شد
  • خلاصه بازی پاری سن ژرمن 3-3 لوآور (لوشامپیونه - 2023/24)