Web Analytics Made Easy - Statcounter

بنیاد مستضعفان به منظور تقدیر از تلاش‌های شاغلین آرامستان‌های سراسر کشور که جزو گمنام‌ترین اقشار و زحمتکشان در مبارزه با شیوع کرونا بوده اند، هدیه‌ای یک میلیون تومانی تخصیص داد. ۲۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۹ اجتماعی تهران نظرات - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، به دنبال ادامه کمک‌های بنیاد مستضعفان به اقشار ضعیف و آسیب دیده در جریان شیوع ویروس کرونا در کشور و با توجه به خدمات پرسنل آرامستان‌ها در طول ماه‌های اخیر که با فداکاری، به انجام وظیفه سخت شان پرداختند، بنیاد مستضعفان برای تمام پرسنل آرامستان‌های کشور، هدیه‌ای یک میلیون تومانی تخصیص داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش، هدیه یک میلیون تومانی بنیاد مستضعفان برای این 4 هزار و 176 نفر شاغل در آرامستان‌های کشور، به سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور تحویل داده شد و قرار است این سازمان وظیفه توزیع این کارت‌های هدیه را عهدهدار شود.

گفتنی است پیش از این نیز بنیاد مستضعفان هدیه‌ای یک میلیون تومانی به 4 هزار پرسنل شاغل در واحد تفکیک پسماند و سازمان بهشت زهرا (س) و پاکبانانی که جزو گمنام‌ترین زحمتکشان در مبارزه با شیوع کرونا بودند، تقدیم کرده بود.

گزارش/ سهم 11 میلیاردی دستفروشان و زنان سرپرست خانوار از کمک‌های 600 میلیاردی بنیاد مستضعفانحمایت 360 میلیارد تومانی بنیاد مستضعفان برای خانه‌دار شدن خانواده‌های دارای 2 معلولکمک‌‌های نقدی بنیاد مستضعفان به دستفروشان و زنان سرپرست خانوار تهرانی چگونه توزیع شد؟

انتهای پیام/

R1491/P/S2,25/CT12 واژه های کاربردی مرتبط بنیاد مستضعفان

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بنیاد مستضعفان بنیاد مستضعفان بنیاد مستضعفان یک میلیون تومانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۸۶۳۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توانایی پرداخت مزایای کارگران شهرداری دهدشت فراهم نیست

به گزارش خبرگزاری مهر، خسرو دیدار در جشن روز کار و کارگر که به همت شهرداری و شورای اسلامی شهر دهدشت برگزار شده بود افزود: شهر دهدشت مشکلات عدیده ای دارد که یک شب و یک سال بوجود نیامده اما یقین بدانید با تلاش و همت پرسنل شهرداری و با جدیت کارگران و مسوولین شهرداری برطرف خواهند شد.

وی با انتقاد از مسوولین ادارات شهرستان گفت: از روز آغاز به کار در شهرداری دهدشت گفتیم که باید تعامل باشد، اما متاسفانه از حضور شورای اداری در یک جلسه و مهمتر حضور در جشن روز کارگر دریغ شد.

دیدار گفت: با دلسوزی بیشتر در کنار پرسنل خدوم شهرداری جهت رفع مشکلات کهن شهر دهدشت قدمی زیبا و مردم پسند برمی داریم.

دیدار تاکید کرد: یقین بدانید باید شرایط رفاهی پرسنل شهرداری دهدشت در نظر گرفته شود و برادر و خدمت گذار شما جهت رفع مشکلات پرسنل خدوم کوتاهی نخواهد کرد.

دیدار خطاب به مسوولین شهرستان گفت: شهرداری تهران با شرکت نفت، گاز و پتروشیمی برابری می کند اما متاسفانه شهرداری دهدشت توانایی پرداخت حقوق و مزایا و کوچکترین خدمات رفاهی به پرسنل خود را ندارد.

شهردار دهدشت با ابراز تأسف گفت: کارگران شهرداری با این همه زحماتی که متحمل شده، حمایت نمی شوند.

کد خبر 6093698

دیگر خبرها

  • زندانیان شاغل در روز کارگر هدیه گرفتند
  • کارکنان دولت حق دریافت هدیه را نخواهند داشت
  • توانایی پرداخت مزایای کارگران شهرداری دهدشت فراهم نیست
  • بخشنامه ممنوعیت دریافت هر نوع هدیه توسط کارکنان دولت به دستگاه‌های اجرایی ابلاغ شد
  • آئین تکریم مدیرعامل سابق و معارفه سرپرست جدید بانک سینا برگزار شد
  • جبران خسارت‌های سیل به روستای قطرم بافق
  • عملیات وعده صادق همه مستضعفان جهان را امیدوار کرد
  • پیشنهاد افزایش ۳۰ تا ۳۵ درصدی حقوق کارکنان و اساتید دانشگاه آزاد
  • پیشنهاد افزایش ۳۰ تا ۳۵ درصدی حقوق کارکنان دانشگاه آزاد
  • تصاویر نشست استانداران سراسر کشور 10 اردیبهشت