Web Analytics Made Easy - Statcounter

بعد از حاشیه‌ها و مشکلاتی که در زمینه قرارداد مارک ویلموتس به وجود آمده، مهدی تارتار طی اظهار نظری اعلام کرد قرارداد سنگین فدراسیون با ویلموتس ظلم به مربیان ایرانی بوده است؛ دیدگاهی که از چند منظر قابل بررسی است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

نگاه اول به موافقان این دیدگاه بازمی‌گردد، دیدگاهی که با توجه به پول هنگفتی که به این مرد بلژیکی (در ازای کار نکرده) داده شده، این حس را در بین مربیان ایرانی ایجاد کرده که چرا برای این ناکامی باید چنین مبلغی پرداخت شود و فرق این مرد خارجی با این کارنامه ضعیف با مربیان ایرانی در چیست؟ نگاه دقیق‌تر به این واکنش و صحبت سرمربی نفت مسجدسلیمان مشخص می‌کند در اصل ریشه این حرف، تبعیضی است که باعث شده تارتار به نوعی به نمایندگی از مربیان ایرانی قرارداد فدراسیون با ویلموتس را ظلم به مربیان ایرانی بداند و مسلماً این حس تبعیض آشکار بین مربیان خارجی با ایرانی باعث شده طرفداران این دیدگاه در جبهه موافقان تارتار سرمربی پرسپولیسی نفت قرار بگیرند، دیدگاهی که به حق، معترض به تبعیض آشکاری است که طی آن برای یک ناکامی بزرگ مبلغی هنگفت پرداخت می‌کند آن هم به صرف خارجی بودن یک مربی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما در سوی مقابل این دیدگاه با نگاهی متفاوت روبه‌رو هستیم، نگاهی که به ما می‌گوید این قرارداد پر از ایراد و عدم نتیجه گیری مناسب از سوی سرمربی خارجی تیم ملی دخلی به مربیان داخلی ندارد و اگر او ( ویلموتس ) کم‌کاری کرده و فدراسیون‌نشین‌ها به او پول گزافی داده‌اند، دلیلی وجود ندارد که بگوییم به مربیان ایرانی ظلم شده چراکه مربیان ایرانی هم بسته به جایگاهی که در آن قرار دارند و فعالیتی که می‌کنند، مزد کار خود را با رقم‌هایی قابل توجه می‌گیرند و به همین دلیل با توجه به میزان دریافتی که دارند، باید بهترین عملکرد خود را هم بدون اینکه خود را با دیگری مقایسه کنند، نشان بدهند.

خبرورزشی

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تیم ملی ایران مارک ویلموتس مهدی تارتار مربیان ایرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۸۶۵۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶ قرارداد برای صادرات محصولات تولیدی همدان در نمایشگاه ایران اکسپو امضاء شد

سید مجتبی حسینی گفت: قرارداد‌های منعقد شده تا کنون شامل ۲ مورد صادرات کشمش، ۲ مورد صادرات گیاهان دارویی، یک مورد صادرات محصول شیر تلغیظ شده و یک مورد صادرات محصولات میوه خشک می‌شود.

او گفت: به همت وزارت کشور استان همدان به همراه سایر استان‌ها برای دومین سال پیاپی در این نمایشگاه حضور دارد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار همدان گفت: ارائه محصولات تولیدی دارای ارزش و معرفی توانمندی‌های صادراتی و ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری همدان یکی از مهم‌ترین اهداف حضور استان در این نمایشگاه است.

حسینی گفت: استان همدان همچون سال گذشته حضور پررنگی در این نمایشگاه دارد و غرفه این استان با حضور فعالان اقتصادی آماده شده و در طول چند روز گذشته استقبال خوبی توسط مردم از غرفه استان صورت گرفته است.

او گفت: از ابتدای آغاز نمایشگاه علاوه۶ قرارداد خارجی برای صادرات محصولات تولیدی استان، پانزده تفاهم نامه همکاری اقتصادی نیز به امضاء رسیده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار همدان گفت: بیش از ۷۰ کشور و ۲ هزار و ۵۰۰ تاجر خارجی از این نمایشگاه بازدید کردند و تلاش داریم تا با بهره‌گیری از این فرصت زمینه صادرات محصولات تولیدی استان همدان را فراهم کنیم.

حسینی گفت: سفال و کشمش همدان به عنوان ۲ زنجیره اصلی در این نمایشگاه ارائه شده است و در کنار آن نیز پنج زنجیره با ارزش «مبل‌ومنبت»، «پوشاک»، «گیاهان دارویی»، «میوه خشک» و «چرم» عرضه می‌شود.

او با اشاره به آمادگی استان همدان برای جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی گفت: از همه سرمایه گذاران داخلی و خارجی دعوت می‌کنیم تا با بازدید از ظرفیت‌های استان همدان، اقدام به سرمایه‌گذاری در این استان کنند تا شاهد توسعه بیش از پیش استان و تقویت تولید تجاری آن باشیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار همدان گفت: با تشکر از حمایت‌های استاندار همدان و حضور پر رنگ استان در نمایشگاه، از دستگاه‌های اقتصادی استان همدان نیز در معرفی توانمندی‌های اقتصادی دیار هگمتانه قدردانی می‌کنیم.

حسینی گفت: انتظار داریم با برنامه‌ریزی صورت گرفته و ورود خوب استان همدان به بحث زنجیره‌های ارزش، میزان بهره‌وری، تولید و صادرات این محصولات افزایش چشمگیری پیدا کند.

او با اشاره به فراهم بودن زیرساخت‌های لازم برای جذب سرمایه‌گذاری خارجی، گفت: امسال و در جهت تحقق شعار سال، آماده جذب مشارکت‌ها و توسعه بیش از پیش زیرساخت‌ها هستیم.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • غرامت سنگین بایرن برای همکاری با جانشین توخل
  • ویدئویی از کنایه سنگین پلیس به اکثر رانندگان ایرانی
  • شهرداری می‌تواند با کشور‌های خارجی قرارداد ببندد، اما نه قرارداد‌های پنهانی
  • نماینده مجلس : شهرداری حق دارد با خارجی ها قرارداد ببندد اما نه پنهانی
  • نماینده تبریز: شهرداری حق دارد با خارجی ها قرارداد ببندد اما نه پنهانی
  • بررسی قرارداد خرید ۴۰ هزار دستگاه اتوبوس، ون و تاکسی از چین 
  • شکست سنگین الاتحاد کلبا مقابل الوصل در شب گلزنی مهدی قائدی
  • از ادعای شکنجه تا پیام‌های لحظه آخری نیکا به مادرش
  • ۶ قرارداد برای صادرات محصولات تولیدی همدان در نمایشگاه ایران اکسپو امضاء شد
  • قرارداد هاکان دمیر سرمربی تیم ملی بسکتبال تمدید نشد