Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@22:45:12 GMT

روستاییان با ۵۳ هزار تومان بیمه حوادث شوند

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۸۶۵۸۹

روستاییان با ۵۳ هزار تومان بیمه حوادث شوند

به گزارش خبرنگار مهر، یاور پیر علایی پیش از ظهر یکشنبه در نشست خبری در استانداری گیلان با اشاره به حادثه خیز بودن این استان، اظهار کرد: یکی از اقداماتی که باید در راستای حمایت از روستایی در این زمینه انجام شود اجرای طرح بیمه حوادث روستاییان است.

وی با بیان اینکه با پیگیری‌های صورت گرفته به دنبال پوشش فراگیر بیمه روستایی هستیم، افزود: در این زمینه جلسات کارشناسی بسیاری برگزار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیمه حوادث روستایی شرایط خوبی برای روستاییان فراهم شده است.

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری گیلان با اشاره به اینکه روستایی با ۵۳ هزار تومان می‌توانند برای یک سال به مبلغ ۴۰ میلیون تومان منازل مسکونی خود را در برابر حوادث بیمه کنند، گفت: در صورت بروز حادثه از این مبلغ ۳۰ میلیون تومان بیمه منزل مسکونی و ۱۰ میلیون تومان نیز به وسایل تعلق خواهد گرفت.

وی در ادامه با بیان اینکه دهیاران از هفته جاری شرایط و نحوه تحت پوشش قرار گرفتن بیمه را اطلاع رسانی‌های لازم را انجام خواهند داد، تصریح کرد: در راستای اجرای کامل این طرح رسانه‌های نیز نقش بسیار مهمی در زمینه اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به روستاییان ایفا می‌کنند.

پیر علایی با اشاره به اینکه ۴۵۰ روستای زیر ۲۰ هزار خانوار فاقد دهیاری هستند، گفت: ساکنان این روستاها می‌توانند توسط شورای بخش تحت پوشش بیمه حوادث روستاییان قرار گیرند.

وی همچنین به موضوع بیمه تکمیلی دهیاران نیز اشاره و با بیان اینکه دو هزار دهیار، ۱۰۸ کارشناس مالی و ۱۰۸ کارشناس فنی در استان گیلان فعال هستند، گفت: بیمه تکمیلی و بیمه مسئولیت دهیاری برای حمایت از دهیاران و کارشناسان فنی نیز در نظر گرفته شده است.

کد خبر 4949267

منبع: مهر

کلیدواژه: بیمه حوادث استانداری گیلان روستا ویروس کرونا شیراز بوشهر شهرکرد قزوین شیوع کرونا آتش سوزی ایلام بیرجند آتش سوزی جنگل ها گرگان یاسوج سالروز ارتحال امام خمینی امام خمینی ره بیمه حوادث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۸۶۵۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت مراقبت پیوسته از زیرساخت‌های صنعت گاز

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت نفت، سیدجلال‌الدین نورموسوی امروز (سه‌شنبه، ۱۸ اردیبهشت) در نخستین گردهمایی تعمیرات ایمن و تعالی سازمانی شرکت‌های پالایش گاز بیان کرد: افزایش تاب‌آوری صنعت گاز در برابر حملات سایبری و بازآوری آن در صورت وقوع حمله، از مهم‌ترین اقدام‌هایی است که برای آن برنامه‌ریزی خوبی انجام شده، اما به روزآمدشدن مداوم نیاز دارد.

وی با بیان اینکه عمده انرژی کشور را شرکت گاز تأمین می‌کند، هوشیاری و مراقبت پیوسته از زیرساخت‌های این صنعت را موضوعی حیاتی و ضروری دانست.

مدیر اچ‌اس‌ئی شرکت ملی گاز ایران گفت: تجربه نشان می‌دهد برای جلوگیری از حوادث باید درس‌آموزی داشته باشیم، زیرا بسیاری از حوادث در وضع مشابه رخ می‌دهند و دوره‌های درس‌آموزی از حوادث نیز به این منظور برگزار می‌شود.

کد خبر 6099712 فاطمه صفری دهکردی

دیگر خبرها

  • (ویدئو) روستاییان سیستان آب سیلاب می‌خورند!
  • ضرورت مراقبت پیوسته از زیرساخت‌های صنعت گاز
  • ثبت‌نام ۳۴ هزار نفر در طرح بیمه رایگان مادران غیرشاغل مناطق روستایی و عشایری
  • فوت ۳۹ نفر در حوادث جوی از ابتدای سال تا ۱۵ اردیبهشت
  • ثبت نام ۳۴ هزار نفر در طرح بیمه رایگان مادران در آذربایجان غربی
  • ثبت‌نام بیمه اجتماعی رایگان مادران روستایی دارای سه فرزند
  • بهره مندی بیش از ۱۲ هزار روستایی گلستان از تسهیلات قرض‌الحسنه
  • آغاز مقاوم‌سازی ۷۵۰۰ واحد مسکن روستایی در استان اردبیل
  • آغاز مقاوم‌سازی ۷۵۰۰ واحد مسکن روستایی
  • حق بیمه بیش از ۴ هزار مددجوی کمیته امداد ماهانه پرداخت می‌شود