Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-29@00:06:41 GMT

عکس: هواداران آنتورپ بیرانوند را نخواستند

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۸۶۷۸۱

عکس: هواداران آنتورپ بیرانوند را نخواستند

به گزارش همشهری آنلاین در حالی که قرار بود صبح امروز علیرضا بیرانوند راهی بلژیک شود تا در تست های پزشکی آنتورپ شرکت کند اما سفر او به دلیل قوانین اتحادیه اروپا لغو شد تا همچنان حضور او در فوتبال بلژیک با تاخیر مواجه شود.

اما امروز یک سایت بلژیکی گزارشی از روند حضور بیرانوند و دیگر دروازه بان جدید این تیم داده که حاکی از نگاه تردید آمیز هوادارن تیم بلژیکی به بیرانوند است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته سایت بلژیکی  voetbalnieuws آنتورپ  نخستین خرید فصل جدید خود را روز جمعه انجام داد و ژان بووتز سنگربان فرانسوی باشگاه موسکرون را به خدمت گرفته است تا به عنوان جانشین سینان بولات سنگربان فعلی آنتورپ که قراردادش در پایان فصل به اتمام می‌رسد. اما با وجود علیرضا بیرانوند دروازه‌بان تیم ملی ایران هنوز مشخص نیست که فصل آینده بووتز شماره یک خواهد بود یا خیر.

 ورود بووتز به این معنی نیست که انتقال علیرضا بیرانوند به آنتورپ لغو شده است. با این وجود این باشگاه امیداوار است تا انتقال دروازه‌بان شماره یک تیم ایران را تکمیل کند. بیرانوند فقط برای گذراندن آزمایش های پزشکی خود باید به بلژیک برود ، اما این امر در ماه های اخیر به دلیل وجود کروناویروس امکان پذیر نبوده است.بیرانوند 27 ساله به همین دلیل برای بدست آوردن جایگاه بولات باید با بووتز رقابت کند.

اما نکته جالب‌تر اینکه هواداران آنتورپ در نظرسنجی برگزار شده برای انتخاب دروازه بان فصل بعد تیمشان  کمتر از  20 درصد به گلر ملی پوش کشورمان رای داده اند و  بووتز با کسب 81 درصد آرا رای اعتماد بیشتری از سوی هواداران این تیم گرفته است.

بیرانوند دیروز در مواجهه با خبر خرید دروازه بان توسط آنتورپ اعلام کرده بود که خودئش به باشگاه گفته برای او رقیب بیاورند تا باعث پیشرفتش شود. اظهار نظری عجیب که تا حدودی مغایر با مناسبات فوتبال اروپاست و اساسا یک  باشگاه حرفه‌ای بر حسب نیاز خود دست به خرید بازیکن می‌زند.

باید دید در نهایت ماجرای حضور بیرانوند در بلژیک به کجا خواهد انجامید و او در صورت حضور در لیگ این کشور موفق به اثبات توانایی های خود در آنتورپ خواهد شد یا خیر.

کد خبر 521579 برچسب‌ها بلژیک لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه پرسپولیس

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: بلژیک لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه پرسپولیس دروازه بان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۸۶۷۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جانشین بیرانوند بالا و پایین فوتبال را دید/ ۴ بازی گل نخورد، یک بازی ۴ تا خورد!

در حالی که پس از دیدار تیم پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان همگان از درخشش دروازه‌بان جوان پرسپولیس سخن می‌گفتند حالا این دروازه‌بان با یک ناکامی بزرگ مواجه شد.

سرویس ورزش مشرق - امیررضا رفیعی دروازه‌بان جوان تیم پرسپولیس که در فصل جاری لیگ برتر این فرصت را پیدا کرد تا در چهار مسابقه برای تیم پرسپولیس درون دروازه بایستد، موفق شد در لیگ برتر و در چهار دیدار مقابل ذوب آهن، گل گهر سیرجان، ملوان و در نهایت صنعت نفت آبادان با چهار بازی کلین‌شیت و بسته نگه داشتن دروازه پرسپولیس به رکورد ۴ کلین‌شیت فصل جاری سید حسین حسینی برسد.

این دروازه‌بان جوان که به گفته اکثر کارشناسان پرسپولیسی، جانشین شایسته‌ای در روزهای مصدومیت علیرضا بیرانوند بود و سهم عمده ای در بردهای سرخپوشان داشت، در مصاف جام حذفی مقابل آلومینیوم اراک و در یک مسابقه به اندازه هر هر چهار مسابقه قبلی که گل نخورده بود گل خورد.

رفیعی همچنین در ضربات پنالتی و در شرایطی که تجربه چنین فضایی را نداشت باز هم مغلوب پنالتی زنان تیم آلومینیوم اراک شد تا ظرف مدت زمان کوتاهی بالا و پایین فوتبال حرفه‌ای در سطح لیگ برتر را تجربه کند.

با توجه به اخبار رسیده از اردوی تیم پرسپولیس درباره شرایط اخیر علیرضا بیرانوند بعد از باز کردن گچ مچ دستش گفته می‌شود این دروازه‌بان برای بازی بعدی مقابل سپاهان اصفهان که قرار است روز چهارشنبه هفته جاری دوازدهم اردیبهشت برگزار شود شرایط حضور درون دروازه را پیدا کرده و به جمع سرخپوشان برمی‌گردد.

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت بیرانوند برای همراهی پرسپولیس در بازی با سپاهان
  • بیرانوند به بازی سپاهان هم نمی‌رسد؟
  • بیرانوند به بازی با سپاهان می‌رسد؟
  • بیرانوند به سپاهان می‌رسد؟
  • ۸ سانتیمتری که نگذاشت رفیعی، بیرانوند باشد!
  • جانشین بیرانوند بالا و پایین فوتبال را دید/ ۴ بازی گل نخورد، یک بازی ۴ تا خورد!
  • 8 سانتیمتری که نگذاشت رفیعی، بیرانوند باشد!
  • ناجی پرسپولیس در جام حذفی غایب بود
  • بازگشت بیرو به ترکیب سرخ‌پوشان در دیدار با سپاهان
  • بازگشت بیرانوند به قلعه سرخ؛ رونمایی از شماره یک در دیدار با سپاهان!