Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-فرماندار پاکدشت در شورای ورزش و جلسه ستاد ساماندهی جوانان  از جامعه ورزش و ریاست اداره ورزش و جوانان به پاس عملکرد خوب و ارزیابی رو به رشد در ماه های اخیر تقدیر کرد .
به گزارش خبرگزاری آریا از پاکدشت، هادی تمهیدی فرماندار پاکدشت به شرکت گسترده در پویش همدلی و کمک مومنانه و فعالیت های جهادی ورزشکاران و پرسنل اداره ورزش در حوزه معیشت اقشار آسیب پذیر در زمان وقوع بیماری کرونا اشاره کرد و گفت:خوشبختانه  طرح های بازرسی اداره ورزش و جوانان و رعایت فاصله گذاری اجتماعی در اماکن ورزشی تا حد قابل قبولی رعایت شده  است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در خصوص کرونا هیچ سهل  انگاری قابل قبول نیست  و فعالیت های ورزشی می بایست با رعایت اصول و پروتکل های بهداشتی و تعامل با شبکه بهداشت و درمان و حوزه اجتماعی با فرمانداری صورت پذیرد .
حسین یوسف زاده رئیس اداره ورزش و جوانان نیز در این نشست با ارائه عملکرد 7 ماهه اداره ورزش و جوانان خواستار ارسال عملکرد اعضای شورا به ویژه در بخش جوانان به اداره ورزش و جوانان شد .
وی از افزایش هیاتهای فعال از 30 به 42 خبر داد وگفت: به عنوان مثال دو هیات هندبال و بوکس که تقریبا راکد بودند با تلاش اداره ورزش و جوانان احیا و اکنون در حال فعالیت می باشند .
وی افزود :ورزشکاران سازمان یافته شهرستان از 8000به 12000ارتقا یافته اما در چشم اندازی که برای ارتقا وتوسعه ورزش در نظر گرفته شده این امار تا پایان سال افزایش خواهد یافت.
رئیس اداره ورزش و جوانان گفت:با توجه به اینکه 4 هیات ورزشی پاکدشت در جمع بهترین های استان تهران و به عنوان برتر شناخته شدند و با وجود ورزشکاران مدال آور بین المللی و کشوری در سال گذشته طبق روال و رویه ای که در ماه های گذشته داشته ایم از این عزیزان به صورت انفرادی تقدیر خواهیم نمود اما به شرط تامین اعتبار از سوی نهادهای متولی و با همکاری فرمانداری و شهرداری ها و در صورت رفع بیماری کرونا  امیدواریم بتوانیم  تا پایان سال مراسم شایسته ای برای تجلیل از ورزشکاران قهرمان داشته باشیم .
 یوسف زاده اظهار داشت :همزمان با شیوع کرونا بازرسی اداره ورزش و جوانان از اماکن ورزشی به شدت افزایش یافته و 11 باشگاه متخلف با همکاری اماکن نیروی انتظامی و شبکه بهداشت و درمان پلمپ و 20 اخطار همراه با تعهد محضری از متخلفان اخذ شد .
وی افزود:برای اولین بار و در راستای حفظ و ارتقا سلامت روانی و جسمانی جوانان و به جهت کاهش موازی کاری و نیز هم افزایی دستگاه های مرتبط با حوزه جوانان تفاهم نامه چند جانبه ارتقا سلامت فیمابین ادارات ورزش و جوانان، شهرداری ، مرکز بهداشت و درمان شهرستان منعقد گردیده و طی آن کارگاه های مورد نیاز جوانان اعم ازکارگاه مهارت های زندگی ،ازدواج بهنگام، شیوه های کسب مهارتهای ارتباطی،شیوه های همسرگزینی، روابط بین زوجین،شیوه های فرزند پروری صحیح،آموزشهای مختص والدین،کارگاه های کسب اعتماد بنفس، سبک زندگی سالم برگزار خواهد شد که مسلما اثرات خوبی در این حوزه خواهد داشت
یوسف زاده افزود: هرگونه کمک و پرداخت مبالغ به هیات های ورزشی می بایست از طریق اداره ورزش و جوانان و به صورت نظامند صورت گیرد که امیدواریم شهرداری ها به این موضوع اهتمام بیشتری داشته باشند .
وی افزود: به منظور تمرکز زدایی و توجه ویژه به ورزش روستایی و عشایری، برنامه ریزی برای برگزاری المپیاد ورزشی روستایی در دو بخش مرکزی و شریف آباد رادرنظرداریم که در فصل تابستان و فراغت دانش آموزان و دانشجویان با حفظ پروتکل های بهداشتی در روستاها اجرایی خواهد شد.
در این نشست مقرر شد شهرداری شریف آباد نسبت به تامین محل مناسب برای احداث اداره ورزش و جوانان در این بخش اقدام نماید ضمن اینکه دراختیار گذاشتن سه پنل تبلیغاتی در سه شهر فرون آباد ،پاکدشت و شریف آباد به منظورمعرفی و  تجلیل از قهرمانان مدال آور شهرستان از دیگر مصوبات این جلسه بود .

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: فرماندار پاکدشت از رئیس جامعه ورزش شهرستان تقدیر کرد اداره ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۸۶۷۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش وزیر ورزش و جوانان به تغییر نام باشگاه های استقلال و پرسپولیس

کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان در حاشیه جلسه هیئت دولت در پاسخ به تغییر نام باشگاه استقلال گفت: باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس متولی دارند و هر کدام مالک جداگانه‌ای دارند، اما برای تغییر نام باید طبق روال قانون و در مسیر خودش این اقدام صورت بگیرد.
وی ادامه داد: تغییر نام باشگاه‌های ورزشی در باشگاه‌های خُرد و کوچک و یا باشگاه‌های بزرگ باید طبق کمیسیون ماده ۵ باشگاه‌ها تغییر نام بدهد و این موضوع درمورد تمامی باشگاه‌های ورزشی صدق می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • معلمان ورزش در خط مقدم پرورش قهرمانان ورزشی هستند
  • سرانه فضای‌ورزشی مهاباد ۳۵ سانتی‌مترمربع است
  • استقرار نمایندگی اداره ورزش و جوانان در شهر صدرا
  • واکنش وزیر ورزش و جوانان به تغییر نام باشگاه های استقلال و پرسپولیس
  • فرماندار کهگیلویه از حضور پرشور مردم در اجلاسیه شهدا تقدیر کرد
  • آغاز عملیات حفر چاه عمیق زمین چمن فوتبال شهرستان پلدشت 
  • کسب یک هزار و ۳۰۰ مدال کشوری و ۴۰ مدال برون مرزی توسط ورزشکاران قمی
  • شهرداری همدان در جذب شهروندان به ورزش خلاقانه عمل کند
  • جنوب کرمان ظرفیت افتخارآفرینی بیشتر در زمینه ورزش دارد
  • رئیس جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان ملارد معارفه شد