Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-26@09:35:36 GMT

پرونده پروژه مسکن مهر هشتگرد تا پایان سال بسته می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۸۷۳۰۰

پرونده پروژه مسکن مهر هشتگرد تا پایان سال بسته می‌شود

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: روند اجرایی انشعابات، محوطه سازی و نیز تکمیل نهایی زیر ساخت‌های پروژه مسکن مهر تسریع یابد چرا که تا پایان سال جاری باید پرونده مسکن مهر به اتمام برسد.

به گزارش خبرگزاری فارس از ساوجبلاغ، حبیب الله طاهرخانی، معاون وزیر راه و شهرسازی، پیش از ظهر امروز در حاشیه بازدید از پروژه‌ مسکن مهر شهر هشتگرد، در جمع خبرنگاران گفت: وضعیت پروژه‌های این منطقه باید به صورت جدی مورد بررسی قرار گیرد و نظر کارشناسی در اجرای ادامه روند پروژه‌ها لحاظ شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشابه به مشکلات و مسائل سر راه روند اجرایی این پروژه‌ها ادامه داد: سیاست‌های جدید لحاظ و برنامه ریزی دقیق تری تدوین خواهد شد، 

معاون وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر ضرورت  تکمیل  انشعابات،  محوطه سازی و نیز تکمیل نهایی زیر ساخت‌ها، بیان کرد: پیمانکاران به این نکته توجه کنند که پرونده مسکن مهر باید در سال جاری بسته شود پس نیاز است که برای این امر، برنامه مطلوبی داشته باشند.

معاون وزیر راه و شهرسازی از پیمانکاران و مشاوران پروژه‌ها خواست برای انجام اقدامات تکمیلی پروژه‌ها ضمن برنامه‌ریزی مناسب اقدامات و هماهنگی‌های لازم را انجام تا عملیات تکمیلی پروژه در سریع ترین زمان ممکن صورت پذیرد.

وی اظهار کرد: دستگاه‌های خدمات‌رسان موظف هستند هرچه سریعتر نسبت به اجرای تاسیسات زیربنایی پروژه‌ها اقدام تا محوطه‌های مسکن مهر تکمیل و آسفالت شود.

طاهرخانی افزود: لازم است شرکت عمران به کمک دستگاه‌های خدمات رسان نسبت به خدمات زیربنایی اقدام کند.

وی افزود: نیاز است دیگر دستگاه‌های خدمات‌رسان نیز با حساسیت پای کارآمده و مشکلات زیرساختی مسکن مهر را مرتفع نمایند تا با بهره برداری از مجتمع‌های مسکونی، در افزایش عرضه مسکن و کاهش التهاب بازار مسکن  و در حقیقت کنترل قیمت مسکن و اجاره‌بها اقدام نمائیم.

طاهرخانی با تاکید بر ضرورت تکمیل زیرساخت پروژه‌ها افزود: امیدواریم با بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود در آئین نامه اجرای بند(ب) تبصره ۸ ماده واحده قانون بودجه سال ۹۹ تعاملات با وزارت نیرو بمنظور تسریع در تکمیل زیرساختها انجام شود.

انتهای پیام/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: مسکن مهر وزیر راه و شهرسازی انشعابات معاون وزیر راه و شهرسازی پروژه ها مسکن مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۸۷۳۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خوش‌بینی پاکستان درباره تکمیل خط‌ لوله گاز با ایران به‌رغم هشدار آمریکا

وزیر دفاع پاکستان درباره تکمیل خط لوله گاز ایران-پاکستان به‌رغم هشدارهای آمریکا، ابراز خوش‌بینی کرد.

به گزارش ایسنا، «خواجه عاصف» وزیر دفاع پاکستان روز پنجشنبه ابراز خوش‌بینی کرد که کار تکمیل خط لوله گاز میان این کشور و ایران به‌رغم هشدارهای آمریکا به سرانجام برسد.

او با اشاره به سفر «سید ابراهیم رئیسی» رئیس‌جمهوری اسلامی ایران به این کشور، آن را تحولی مهم به‌ویژه درباره پروژه خط لوله انتقال گاز دانست.

به گزارش پاکستان تودی، این اظهارات عاصف در حالی بیان شده که ایالات متحده به بهانه تحریم‌ها، درباره هرگونه توافقات تجاری با ایران هشدار داده است.

کلید پروژه خط لوله گاز در سال ۲۰۱۰ و با هدف انتقال گاز از میادین پارس جنوبی در ایران برای تامین انرژی پاکستان زده شد؛ پروژه‌ای که به‌رغم تکمیل در ایران، در پاکستان با تاخیر همراه بوده است.

در میانه نیاز مبرم پاکستان به انرژی و همچنین درخواست از آمریکا برای صدور معافیت تحریمی درباره خط لوله گاز، دولت موقت پاکستان چندی پیش برنامه‌های آغاز ساخت و ساز این پروژه را تصویب کرد.

وزیر دفاع پاکستان در بخش دیگری از صحبت‌های خود از سیاست‌های دوگانه کشورهای غربی به‌خصوص درباره اقدامات رژیم صهیونیستی در مقایسه با کشورهای دیگر انتقاد کرد.

او با اشاره به چالش مشترک تروریسم برای ایران و پاکستان، بر تعهد مشترک ۲ کشور برای مقابله با آن تاکید کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ◄ تخصیص اعتبار فوری برای آزادراه های آذربایجان شرقی
  • افتتاح ۸۴۰۴ واحد نهضت مسکن ملی در آذربایجان‌شرقی
  • خبر خوش وزارت راه و شهرسازی به متقاضیان نهضت مسکن ملی
  • خوش‌بینی پاکستان درباره تکمیل خط‌ لوله گاز با ایران به‌رغم هشدار آمریکا
  • بسته‌های تشویقی ساخت‌وساز برای بافت‌های فرسوده پیگیری شود
  • تأمین هزار و ۲۲۴ هکتار زمین برای ساخت مسکن ملی در لرستان
  • ساخت بیش از ۲۰ هزار واحد مسکونی نهضت ملی در زنجان
  • ۷۱ هزار متقاضی نهضت ملی مسکن واجد شرایط سه‌گانه شدند
  • ۷۱ هزار متقاضی نهضت ملی مسکن واجد شرایط سه گانه شدند
  • مسیرگشایی‌های تبریز از پروژه‌های شاخص کشور در حوزه بازآفرینی است