Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-01@08:25:54 GMT

کشف میلیاردی اموال مسروقه در ساری

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۸۷۷۸۰

کشف میلیاردی اموال مسروقه در ساری

فرمانده انتظامی شهرستان "ساری" کشف اموال سرقتی به ارزش 2 میلیارد ریال در طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، ناصرعلی صفرپور در تشریح این خبر گفت: به منظور پاکسازی نقاط آلوده و مقابله با تهیه و توزیع کنندگان موادمخدر، سارقان و مجرمان سابقه‌دار طرح عملیاتی ارتقای امنیت اجتماعی در مناطق آلوده و جرم ‌خیز شهر ساری به اجرا در آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: در اجرای این طرح که در یکی از مناطق آلوده و جرم خیز این شهرستان به اجرا درآمد، مأموران پس از انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی و دستگیری ۱۲ متهم به سرقت در این شهرستان شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ساری با شاره به کشفیات ۲ میلیارد ریالی اموال سرقتی در بازرسی از مخفیگاه متهمان، اظهار داشت:کشف ۲ خودروی سرقتی، یک دستگاه موتورسیکلت، ۵۰۰ متر کابل برق، قطعات خودرو و همچنین کشف ۲ تن چوب جنگلی قاچاق از جمله موفقیت‌های پلیس در اجرای این طرح بوده است.

صفرپور با شاره به دستگیری ۲۰ معتاد متجاهر و ۳۲ متهم تحت تعقیب مرجع قضائی گفت: بیش از ۲ کیلوگرم انواع مواد مخدر در این طرح کشف شد.

وی خاطرنشان کرد: ۵۰ خودرو و ۵۸ موتور سیکلت متخلف نیز در این طرح به پارکینگ منتقل شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ساری در پایان ضمن تقدیر از همکاری خوب مردم با پلیس، اظهار کرد: هدف از اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و پاکسازی مناطق آلوده، ایجاد امنیت پایدار و ایجاد آسایش و آرامش برای مردم است.

انتهای پیام/۸۶۰۴۱/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: ساری امنیت اجتماعی سرقت کشف ساری امنیت اجتماعی سرقت کشف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۸۷۷۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وظیفه یگان‌های تکاوری در مناطق کویری، تامین امنیت است

 سردار علی عظیمی در حاشیه بازدید از واحد‌های تکاوری عمار یگان ویژه پاسداران  اظهار کرد: ساختار عملیاتی یگان‌های تکاوری با دیگر واحد‌های نظامی و انتظامی کشور متفاوت است و با فراگیری آموزش‌های رزمی می‌توانند مأموریت‌های مهمی در منطقه کویر انجام داده و نقش بسزایی در مقابله با جرایم مختلف داشته باشند.

وی با اشاره به آمادگی بالای یگان‌های تکاوری در اجرای مأموریت‌های محوله، افزود: اقدامات مثبتی در راستای افزایش قدرت تحرک و آمادگی عملیاتی یگان‌های تکاوری سراسر کشور انجام شده و این امر مهم با همت فراتر از گذشته در دستور کار قرار دارد.

جانشین یگان‌های ویژه پاسداران فراجا گفت: یگان‌های تکاوری عاملی برای احساس آرامش خاطر و برگ زرینی در تأمین امنیت مناطق کویری هستند و با انجام مأموریت‌های تأثیرگذار در شرایط خاص همواره رشادت آفرینی می‌کنند و باعث افتخار یگان‌های ویژه فراجا هستند.

سردار عظیمی با بیان اینکه مهم‌ترین مأموریت یگان‌های تکاوری، تأمین امنیت پایدار مناطق کویری است، یادآور شد: اقداماتی نظیر گشت‌های پروازی و استفاده از ریز پرنده‌ها برای اشرافیت بیشتر، گشت‌های خودرویی و موتوری مداوم، می‌تواند امنیت را برای ساکنان، مسافران و گردشگران فراهم کند و منطقه را برای جولان قاچاقچیان ناامن سازد.

این مقام انتظامی در پایان ضمن تقدیر و تشکر از زحمات فرماندهی و کارکنان واحد‌های تکاوری عماریگان ویژه پاسداران استان سیستان وبلوچستان، خاطر نشان کرد: فراهم آوری تجهیزات به روز و مورد نیاز، تأمین نیروی انسانی، برطرف کردن مشکلات و معضلات پیش رو در این یگان مهم بسیار حائز اهمیت است که با برنامه ریزی‌های انجام شده و تدابیر سازمانی به زودی اهداف مورد نظر یگان‌های ویژه فراجا محقق خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • کشف محموله ۲۰۰ میلیاردی پارچه قاچاق در اصفهان
  • مخلان امنیت در مشهد دستگیر شدند
  • کشف محموله ۲۰۰ میلیاردی پارچه قاچاق در شهرضا
  • دستگیری کلاهبرداران ۲۰۰ میلیاردی در دیواندره
  • وظیفه یگان‌های تکاوری در مناطق کویری، تامین امنیت است
  • تویوتا ۱۲۰ میلیاردی در چابهار توقیف شد
  • دستگیری کلاهبرداران ۲۰۰ میلیاردی با ۱۹ شاکی در کردستان
  • کشف ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در همدان
  • دستگیری کلاهبردار ۲۰۰ میلیاردی با ۱۹ شاکی در کردستان
  • ۱۸ رأس احشام مسروقه در مخفیگاه باند سارقان در اصفهان