Web Analytics Made Easy - Statcounter

داریوش با تاکید بر اینکه ستاد اقتصاد مقاومتی در دادگستری های استان فعال است، گفت: دستگاه قضایی از واحدهای تولید و صنعتی خراسان جنوبی برای بازگشت به چرخه تولید و جلوگیری از بیکاری کارگران حمایت می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «عباس داریوش» ظهر امروز (۲۵خرداد) در جلسه کمیته حمایت قضایی از سرمایه گذاری و اقتصاد مقاومتی خراسان جنوبی اظهار کرد: دستگاه قضایی در راستای وظیفه ذاتی خود برای حمایت از سرمایه گذاری و مالکیت های مشروع از ظرفیت های قانونی در جهت رفع موانع تولید و جلوگیری از تعطیلی واحدهای تولید و صنعتی استفاده می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون قضائی رئیس کل دادگستری خراسان جنوبی گفت: ما اعتقاد داریم که دستگاه های نظارتی در امر اقتصادی باید در کنار  سرمایه گذاران باشند و ستاد اقتصاد مقاومتی در دادگستری های سطح استان تشکیل و فعال است و اقداماتی از جمله ارتباط موثر و منظم با فعالان بخش اقتصادی و بازدید مقامات قضایی از واحدهای صنعتی انجام می شود.

 

وی با بیان اینکه دستگاه قضایی از واحدهای تولید و صنعتی خراسان جنوبی برای بازگشت به چرخه تولید حمایت می کند تا از بیکاری کارگران نیز جلوگیری شود، ادامه داد: حدود ۲۰۰ واحد تولیدی غیرفعال و نیمه فعال در استان وجود دارد که در زمینه سرمایه در گردش، پرداخت تسهیلات بانکی و شرکت های خدمات رسان با مشکلاتی مواجه هستند که تلاس می کنیم به مشکلات آن رسیدگی شود.

 

داریوش بیان کرد: مصوبات ستاد و کارگروه رفع موانع تولید باید اجرایی شود و اگر انجام نشود دستگاه قضایی برای اجرای آن ورود پیدا می کند تا از تعطیلی واحدهای تولیدی در سال جهش تولید خودداری شود.

 

معاون قضائی رئیس کل دادگستری خراسان جنوبی با اشاره به اینکه در جلسه امروز مشکلات چهار واحد تولیدی استان مطرح و بررسی شد، افزود: مشکل تمام واحدهای صنعتی در وهله اول در شهرستان ها بررسی می شود و اگر حل نشد در ستاد اقتصادی مقاومتی و حمایت های قضایی مرکز استان خراسان جنوبی مطرح و رسیدگی خواهد شد.

پایان پیام/375

منبع: شبستان

کلیدواژه: حمایت قضایی واحد تولیدی سرمایه گذاری اقتصاد مقاومتی اقتصاد مقاومتی واحدهای تولید دستگاه قضایی خراسان جنوبی ستاد اقتصاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۸۹۲۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعطای نشان درجه یک اقتصاد مقاومتی به مدیرعامل پاکسان

در نخستین مراسم اعطای نشان اقتصاد مقاومتی از مدیرعامل و پرسنل شرکت پاکسان به عنوان واحد برتر و درجه یک حوزه اقتصاد مقاومتی استان تهران تجلیل شد. - اخبار بازار -

به گزارش روابط عمومی پاکسان، در نخستین آیین اعطای نشان اقتصاد مقاومتی استان تهران که با همت سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور و با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، استاندار تهران، مسئول سازمان بسیج و کارگران و کارخانجات کشور، مدیران عامل کارخانجات و جمعی از کارگران و کارآفرینان استان تهران برگزار شد.

 در این جشنواره با توجه به سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، تندیس و لوح تقدیر نشان درجه یک اقتصاد مقاومتی به شرکت پاکسان و شهریار محمدی راد مدیرعامل این شرکت تعلق یافت.

الگوسازی مناسب در عرصه تولید کالا و خدمات، ایجاد فضای رقابتی مناسب در افزایش کیفیت تولید کالا و خدمات، گسترش ضریب نفوذ گفتمان اقتصاد مقاومتی در واحد‌های تولیدی و خدماتی و همچنین هدایت عرصه تولید در زمینه پیروی از سیاست‌های اقتصاد مقاومتی از اهداف جشنواره اعطای نشان اقتصاد مقاومتی عنوان شده است.

شایان ذکر است 250 واحد تولیدی برای شرکت در جشنواره اعطای نشان اقتصاد مقاومتی استان تهران به صورت تخصصی ارزیابی شدند که در نهایت به 12 واحدی که بیشترین امتیاز را کسب کرده بودند، نشان اقتصاد مقاومتی اعطا شد.

 

 

دیگر خبرها

  • دستگاه‌های دولتی مکلف به پاسخگویی و اجرای مصوبات ستاد اقتصاد مقاومتی هستند
  • حمایت قضایی از تولید/ جلوگیری از بیکاری ۱۹۱ هزار ‌کارگر
  • حمایت دستگاه قضایی از کار و کارگر/ ۲ هزار و ۱۵۱ واحد تولیدی در سال ۱۴۰۲ احیا شد
  • تولید ۱۳۶۲ مترمربع فرش توسط مددجویان امداد خراسان جنوبی
  • رفع موانع تولید در مسیر تحقق شعار سال با نگاه مسأله محور
  • اعطای نشان درجه یک اقتصاد مقاومتی به مدیرعامل پاکسان
  • تجلیل از هنرمندان نمونه فعال در واحدهای تولیدی فعال صنایع دستی
  • اقتصاد مقاومتی با اتکا به تولید داخل محقق می‌شود
  • واحدهای آلاینده سمنان زیر ذره‌بین دستگاه قضا
  • رفع موانع در مسیر تحقق شعار سال در دستور کار دادگستری اصفهان