Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-27@10:20:46 GMT

قیمت‌ نفت در کوتاه مدت بی‌ثبات خواهد بود

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۸۹۷۷۵

قیمت‌ نفت در کوتاه مدت بی‌ثبات خواهد بود

خبرگزاری آریا - مدیرعامل شرکت کونوکو فیلیپس اعلام کرد که از بهبود سریع قیمت نفت شگفت‌زده شده است.
به گزارش خبرگزاری رویترز، رایان لنس، روز چهارشنبه (21 خردادماه) از بازگشت سریع قیمت نفت ایالات متحده که در ماه آوریل به رقم‌های منفی سقوط کرده بود ابراز شگفتی کرد و گفت: انتظار دارد قیمت‌ها در کوتاه‌مدت بی‌ثبات باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نفت هم‌اکنون حدود 40 دلار برای هر بشکه معامله می‌شود، تقریباً دو برابر 20 دلار، قیمت میانگین ماه آوریل که در همان ماه به دلیل تقاضای کم به منفی 38 دلار برای هر بشکه هم رسید، زیرا کشورها برای جلوگیری از گسترش ویروس کرونا، محدودیت‌های مسافرتی اعمال کردند. تولیدکنندگان موافقت کردند با حداکثر توان نفت تولید کنند.
لنس در وبیناری به میزبانی انجمن مستقل نفت آمریکا گفت: از بهبود قیمت نفت و سرعت این بهبود شگفت‌زده شدیم.
لنس افزود: افزایش مداوم ذخیره‌سازی نفت خام می‌تواند قیمت‌ها را پایین بیاورد، زیرا تولیدکنندگان بیشتری در چند ماه گذشته تولید خود را افزایش دادند.
کونکو فیلیپس، بزرگ‌ترین تولیدکننده مستقل نفت و گاز جهان، اعلام کرد که در ماه آوریل بیشترین مقدار کاهش تولید در آمریکای شمالی را داشته است و تولید خود را تا ماه ژوئن 460 هزار بشکه در روز کاهش داد.
لنس که هشت سال مدیرعامل کونکو فیلیپس است درباره افزایش تولید این شرکت اظهارنظری نکرد.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۸۹۷۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید سه فیلم کوتاه در انجمن سینمای جوان مهاباد

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز مهاباد؛ رئیس انجمن سینمای جوان شهرستان مهاباد گفت:  تولید سه فیلم کوتاه داستانی خون، خانه من  و  تروما با موضع اجتماعی در این شهرستان تولید شد.

رحیم بایزیدی افزود: فیلم کوتاه داستانی خون به نویسندگی و کارگردانی انور محمودی آذر، فیلم خانه من به نویسندگی و کارگردانی یاسین تپه قادر آبادی و فیلم ترومابه نویسندگی و کارگردانی شرمین سلطانیان آماده نمایش شد.

بایزیدی اظهارکرد: فیلم خون روایت مردی  ۳۰ ساله است که به دلایل شخصی همسر خود را به قتل رسانده و هنوز هم در توهم زندگی با اوست.

وی افزود: فیلم خانه من روایت کودکی است که قصد ساختن خانه ای برای عروسکش را دارد که در ساختن خانه با مشکلاتی مواجه می شود.

رئیس انجمن سینمای جوان شهرستان مهاباد گفت: همچنین فیلم کوتاه  داستانی تروما بیانگر موضوعی است که مادری دارای دو فرزند بوده که به دلیل مشغله های فراوان یکی از کودکان خود را در ماشین جا گذاشته و او برای پیدا کردن کودک گم شده اقدام می کند.

 

 

دیگر خبرها

  • تولید سه فیلم کوتاه در انجمن سینمای جوان مهاباد
  • فرمان کنترل اوپک به دست امارات می‌افتد؟
  • تدوام ثبات قیمت دلار مبادله‌ای/ یورو کاهشی شد
  • تدوام ثبات قیمت دلار مبادله‌ای؛ یورو کاهشی شد
  • تحقق ثبات اقتصادی با کم شدن هزینه‌های دولت
  • تلاش برای خودکفایی در تولید کودهای فسفاته با تمرکز بر شیمی و معدن
  • بودجه روسیه برمبنای نفت ۶۵ دلاری تنظیم می‌شود
  • آمریکا عامل افزایش قیمت جهانی نفت؟
  • آمریکا عامل افزایش قیمت جهانی نفت
  • کاهش ذخیره‌سازی‌های آمریکا قیمت نفت را افزایش داد