Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-26@19:20:20 GMT

برای سرمایه‌گذاری در بورس بخوانید

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۹۰۰۶۵

برای سرمایه‌گذاری در بورس بخوانید

مجتبی ابراهیمی اظهار کرد: اکنون حجم ورود عامه مردم به سمت بورس افزایش یافته است.

وی افزود: بازار بورس نیز از طریق اطلاعاتی که در کلان کشور از طریق مجلس، دولت و نهاد‌های بالادستی منتشر می‌شود، اکنون روند مثبتی دارد و با فاکتور‌های موجود پیش بینی می‌شود تا پایان امسال این روند ادامه یابد.

این معامله گر بازار بورس بیان کرد: گاهی افراد ناآگاهانه وارد بازار بورس می‌شوند و در مواردی که بورس اصلاح قیمت‌ها را انجام می‌دهد، متضرر می‌شوند که این امر باعث از بین رفتن سرمایه آنان می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ابراهیمی ادامه داد: در این راستا جهاددانشگاهی با همکاری سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان مقرر است سمینار دو ساعته سرمایه گذاری در بورس برای تازه واردان را برگزار می‌کند.

وی افزود: هدف از برگزاری این سمینار، آگاهی رسانی به افراد تازه وارد برای سرمایه‌گذاری در بورس است تا با زمان مناسب خرید و فروش سهام و اطلاعات کلی این بازار آشنا شوند.

عضو هیات علمی جهاددانشگاهی خراسان جنوبی بیان کرد: ثبت نام در این سمینار رایگان بوده و از طریق آدرس http://jdrooyesh.ir/reg انجام می‌پذیرد.

ابراهیمی با بیان اینکه مکان برگزاری سمینار، سازمان مدیریت، سالن ذوالفقار، واقع در خیابان شهید محلاتی، خیابان ۲۲ بهمن خواهد بود، اظهار کرد: این سمینار ۲۷ خرداد ساعت ۸ صبح برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه متقاضیان تا ۲۶ خرداد برای ثبت‌نام در این سمینار فرصت دارند، تصریح کرد: افراد می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۳۲۲۱۹۰۰۱ تماس حاصل کنند.

عضو هیات علمی جهاددانشگاهی خراسان جنوبی یادآور شد: با برگزاری این سمینار، در واقع قصد داریم رسالت اجتماعی _. آموزشی خود را در حوزه اقتصادی با همکاری دو سارمان به انجام برسانیم.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: بازار بورس سرمایه گذاری بورس پارسی خبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۹۰۰۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«قیمت دلار» برای اولین بار به ۴۴ هزار تومان رسید!

روزانه در سایت "نبض بورس" گزید‌ه‌ای از آخرین اخبار و مطالب جذاب پیرامون بازار سرمایه، مسکن، ارز، انرژی و سرمایه گذاری تهیه و منتشر می‌گردد. گزارش کامل از گزیده‌ خبرهای امروز «نبض بورس» (https://nabzebourse.com) را با کلیک بر تیتر آن بخوانید.

بانک ایران زمین، بانکی زیان ده و لغو پذیرش شده

«قیمت دلار» برای اولین بار به ۴۴ هزار تومان رسید!

کدام نماد‌ها در صف عرضه اولیه هستند؟ بورس شبانه روزی برای اولین بار می آید؟!

قیمت خودروهای سایپا و ایران خودرو اعلام شد

کدام نمادها ورود پول هوشمند داشتند؟ برنده واقعی واگذاری سرخابی‌ها کیست؟ پرتقاضاترین نمادها در آخرین روز معاملات هفته جعل امضای مدیرعامل وملت واقعیت دارد؟

 

 

 

 

دیگر خبرها

  • بررسی عملکرد نماگر‌های بازار سرمایه در هفته‌ای که گذشت
  • اگر برای خرید کشنده فاو در بورس تردید دارید، بخوانید
  • فرصت تحلیل برای اهالی بازار سرمایه با انتشار گزارش‌های ماهانه و سالانه شرکت‌ها 
  • «قیمت دلار» برای اولین بار به ۴۴ هزار تومان رسید!
  • مصوبه جدید مالیاتی مجلس: بورس از مالیات بر عایدی سرمایه معاف شد
  • بورس تغییر جهت داد
  • بورس سبزپوش شد؛ رشد مناسب بازار در هفته اول اردیبهشت
  • رشد بورس با افزایش تولید خودرو و صادرات محصولات پتروشیمی
  • صندوق‌های املاک و مستغلات بورس، مسیری برای کمک به بانک‌ها جهت رهایی از بنگاهداری
  • پیش‌بینی بورس چهارشنبه ۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳