Web Analytics Made Easy - Statcounter

غلامرضا شریعتی روز یکشنبه در کمیته علمی بیماری کرونا  در محل ستاد مرکزی دانشگاه علوم پزشکی دزفول افزود: هرچه تبادلات علمی بیشتری داشته باشیم و مراکز علمی که در درمان نقش دارند با هم گفت و گو کنند امکان خطا و مرگ و میر کمتر خواهد بود.
وی با قدردانی از روسای دانشگاه‌های علوم پزشکی دزفول و اهواز تاکید کرد: جلسات علمی به صورت متناوب برگزار شوند و ادامه داشته باشند تا بهتر بتوانیم بیماران تحت درمان را بررسی و در درمان بیماران نقش ایفا کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار خوزستان گفت: تمرکز بحث‌های علمی بر روی بیمارانی باشد که در قید حیات هستند تا بتوانیم اقدامات لازم را برای نجات آنها انجام دهیم و سایر متخصصان در جریان امر قرار گیرند.
وی  افزود: هرچه درمان تیمی و جمعی شود میزان مرگ و میر کمتر خواهد شد.
در این نشست علمی تجارب درمانی موفق بر روی بیماران کووید ۱۹ و بیماران سخت توسط متخصصان دانشگاه علوم پزشکی دزفول ارایه و شیوه درمان به بحث گذاشته شد.
 رئیس دانشگاه علوم پزشکی دزفول نیز در این نشست با بیان اینکه مدیران باید در مقابله با بحران از قبل آمادگی لازم را داشته باشند، گفت: برنامه‌های بلندمدت، میان مدت و کوتاه مدت داریم و بزرگترین تمرکز خود را بر ساختمان بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی یازهرا(س) گذاشته ایم و از همان ابتدا تمام امکانات ملی را بسیج کردیم.
یوسف پریدار افزود: اسفند ماه آی سی یو چهارم را پیش بینی و جانمایی کردیم و بصورت علمی تمام شرایط بیماری کرونا را بررسی کردیم.
وی با بیان اینکه بیشتر مشکلات و کمبودهای موجود مربوط به متغییرهایی مانند منابع انسانی، تجهیزات و منابع مالی است که دست ما نیستند، افزود: تمام توان بالقوه دانشگاه علوم پزشکی دزفول امروز در خدمت بیماران است و هیچ ظرفیت خالی وجود ندارد که از آن استفاده نکرده باشیم.
پریدار بیان داشت: حوزه بهداشت و درمان شاخص دارد و بر اساس شاخص ها پیش خواهیم رفت و پاسخ خواهیم داد.  
 رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز نیز گفت: در استان خوزستان ظرف یک روز سه هزار و ۷۶۸ تست کرونا انجام دادیم که در کشور یک رکورد محسوب می‌شود.
 فرهاد ابول نژادیان از عملکرد مدیریت آزمایشگاه کرونا  دانشگاه علوم پزشکی دزفول بخاطر ارتقای شاخص تست ها قدردانی کرد و افزود: کنترل بیماری کرونا در حوزه درمان پر رنگ است اما در حوزه پیشگیری ۲۵ درصد عوامل تاثیرگذار در اختیار ما است ولی سایر مولفهها در اختیار ما قرار ندارد.
وی بیان داشت: همه استان برای ما یکسان است و هدف ما کاهش مرگ ومیر است.

شهرستان دزفول بعد از اهواز بیشترین آمار مبتلایان کرونا را به خود اختصاص داده است.

بنا به اعلام سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، در ٢٤ ساعت گذشته ۲ هزارو ۴۷۲ بیمار جدید مبتلا به کووید ١٩ در کشور شناسایی شد و تعداد مجموع بیماران کرونایی به ١٨٧ هزار و ٤٢٧ نفر رسید.

برچسب‌ها ویروس کرونا دزفول بهداشت و سلامت پروندهٔ خبری کرونا و تداوم شرایط قرمز در خوزستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا دزفول بهداشت و سلامت ویروس کرونا دزفول بهداشت و سلامت دانشگاه علوم پزشکی دزفول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۹۱۷۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸۱ پروژه بهداشت و درمان گیلان آماده بهره برداری

مصطفی گل شکن ، معاون توسعه مدیریت منابع و برنامه ریزی  دانشگاه علوم پزشکی گیلان  گفت:  بهداشت و درمان رسالت اول دانشگاه علوم پزشکی است.‌


 معاون توسعه مدیریت منابع و برنامه ریزی  دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان اینکه دانشگاه علوم پزشکی گیلان ۱۲۰۰ نیرو پیمانی دارد گفت: در پرداخت حقوق این دانشگاه از بین ۶۷ دانشگاه رتبه ۱۱ کشور رل دارد.‌

 گل شکن افزود: ۱۶۸ پروژه عمرانی دانشگاه علوم پزشکی در دست اجرا دارد که از این مجموع۴۳ پروژه افتتاح شد و ۸۱ پروژه آماده افتتاح است و با حضور ریاست جمهوری افتتاح خواهد شد.‌ ‌ 

وی با بیان اینکه پروژه عمرانی بهداشت و درمان بسیار است، خاطر نشان کرد: برای ۸۱ پروژه ۳۱۸ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.‌


 معاون توسعه مدیریت منابع و برنامه ریزی  دانشگاه علوم پزشکی گیلان به  بیمارستان ۴۰۰ تخت خوابی لاکان رشت اشاره و خاطر نشان کرد : این بیمارستان   ۸۶ درصدپیشرفت فیزیکی دارد.

گل شکن  اظهار داشت: با راه اندازی این بیمارستان ۱۳۰۰ نفر نیرو جدید جذب خواهد شد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • درآمد ۱۰۰۰ میلیاردی دانشگاه علوم پزشکی مشهد از گردشگری سلامت در ۱۴۰۲
  • درآمد ۱۰۰۰ میلیاردی مشهد از گردشگران سلامت در ۱۴۰۲
  • ضرورت استفاده از تکنولوژی هوش مصنوعی در علوم‌ پزشکی
  • ۸۱ پروژه بهداشت و درمان گیلان آماده بهره برداری
  • یک مرکز غیرمجاز درمانی و سقط جنین در یزد پلمب شد
  • حمایت دانشگاه علوم پزشکی شیراز از بیماران مبتلا به به سلیاک
  • پلمب یک مرکز غیرمجاز درمانی و سقط‌ جنین در یزد
  • امیدواریم روزبه‌روز شاهد بیداری بیشتر ملت‌ها باشیم
  • بیمارستان فوق تخصصی کودکان شرق کشور؛ مرکز کشت حلق بیماران CF
  • اجرای درمان رایگان کودکان در بیمارستان‌های علوم پزشکی تهران