Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@08:35:07 GMT

بستری بیماران کرونایی در بیمارستان کوثر سنندج آغاز شد

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۹۲۱۵۲

بستری بیماران کرونایی در بیمارستان کوثر سنندج آغاز شد

فرزین رضاعی در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن اشاره به وضعیت نگران کننده شیوع ویروس کرونا در استان کردستان اظهار کرد: متاسفانه به دلیل عدم رعایت فاصله گذاری اجتماعی میزان شیوع ویروس کرونا در استان کردستان همچنان با شیب زیادی ادامه دارد.

وی به اقدامات و فعالیت های دانشگاه علوم پزشکی کردستان در حوزه کرونا اشاره کرد و افزود: کادر بهداشت و درمان علوم پزشکی کردستان از بدو ورود ویروس کرونا به این استان به صورت شبانه‌روزی در حال فعالیت اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان افزود: طی دو هفته اخیر روند رو به رشد شمار افراد مبتلا به کرونا در استان کردستان به ویژه شهرستان سنندج آغاز شده و متاسفانه این شیوع با شدت هر چه تمام ادامه دارد.

وی به تکمیل ظرفیت بیمارستان توحید سنندج از بیماران کرونایی اشاره کرد و افزود: بعد از تکمیل ظرفیت بیمارستان توحید، بخشی از بیمارستان بعثت سنندج نیز به بستری کردن بیماران کرونایی اختصاص پیدا کرد.

دکتر رضاعی افزود: متاسفانه میزان ابتلا به این ویروس در شهرستان سنندج به حدی بود که امروز بخش ویژه اختصاص پیدا کرده به بیماران کرونایی در بیمارستان بعثت سنندج هم به صورت کامل تکمیل شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان اظهار کرد: امروز یکشنبه ۳۰ بیمار مبتلا به ویروس کرونا در بیمارستان کوثر شهر سنندج بستری شدند.

وی ضمن درخواست اکید از مردم برای رعایت مسائل بهداشتی، گفت: انتظار می‌رود که شهروندان نسبت به فاصله گذاری اجتماعی و همچنین رعایت مسائل بهداشتی نهایت توجه و دقت را داشته باشند.

کد خبر 4949692

منبع: مهر

کلیدواژه: ویروس کرونا دانشگاه علوم پزشکی کردستان ویروس کرونا شیراز بوشهر شهرکرد قزوین شیوع کرونا آتش سوزی ایلام گرگان آتش سوزی جنگل ها بیرجند یاسوج استانداری سمنان سالروز ارتحال امام خمینی علوم پزشکی کردستان بیماران کرونایی ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۹۲۱۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی بیمارستان تخصصی صحرایی در شهرستان دلفان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان؛به مناسبت هفته سلامت، بیمارستان تخصصی صحرایی شهدای عملیات حاج عمران با حضور پزشکان متخصص در رشته های قلب، چشم پزشکی، داخلی، اطفال، اورولوژی، پوست، مغز و اعصاب، روانپزشکی، زنان و زایمان، متخصص تغذیه، جراح عمومی، دندانپزشک و پزشک عمومی، با همکاری سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان، سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دلفان، دانشگاه علوم پزشکی لرستان، بسیج جامعه پزشکی استان، شبکه بهداشت و درمان، هلال احمر و بخشداری میربگ، برای ارائه ی خدمات تخصصی به مردم شریف این منطقه شد. 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان،با بیان اینکه ارائه ی خدمات تخصصی در مناطق محروم وظیفه ی همه ما است،گفت:این اقدام جهادی در راستای انتقال خدمات تخصصی از سطح شهرها و مراکز بیمارستانی استان به مناطق کم برخوردار روستایی وبرای گرامیداشت هفته سلامت انجام شد و ارائه ی اینگونه خدمات، نیز تداوم دارد.

 دکتر بهرام دلفان افزود:در این اقدام جهادی علاوه بر ارائه ی خدمات تخصصی و ویزیت رایگان، خدمات رادیولوژی، بینایی سنجی، تغذیه، روانشناسی، تزریقات، آزمایشگاه، مشاوره خانواده، مشاوره تخصصی جوانی جمعیت و خدمات داروخانه ای ارائه می شود. 

دیگر خبرها

  • خارج کردن تومور ۱۴ سانتی از کلیه کودک ۲٫۵ ساله
  • آغاز ساخت پایگاه اورژانس ۱۱۵ در دهستان شلیل
  • مسمومیت ۱۰ نفر بر اثر مصرف قارچ سمی فصلی در کردستان
  • مکمل‌های پروبیوتیک شدت صرع را در کودکان کاهش می‌دهد
  • آغاز به‌کار مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه آبادان ‌
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • راه اندازی ۲ دستگاه تصویربرداری پیشرفته در بیمارستان‌های امام رضا (ع)
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • برپایی بیمارستان تخصصی صحرایی در شهرستان دلفان
  • نجات جان ۱۰ بیمار در کمتر از یک هفته با تلاش تیم پیوند اعضا دانشگاه علوم پزشکی اهواز