Web Analytics Made Easy - Statcounter

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی به دونالد ترامپ و مایک پامپئو (رئیس‌جمهوری و وزیر خارجه آمریکا) به دلیل "رهبری شجاعانه" در اعمال تحریم‌ها علیه دیوان کیفری بین‌المللی (ICC) تبریک گفت و این نهاد را "فاسد و جانبدار" خواند.

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از سایت شبکه روسیا الیوم، بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در اظهارنظری جانبدارانه و مضحک به دیوان کیفری بین‌المللی (ICC) تاخت و مدعی شد: این دیوان سخیف و ضعیف تنها دادگاهی سیاسی است که به طور افراطی "اسرائیل،‌ آمریکا و دولت‌های دموکرات دیگر را که به حقوق بشر احترام می‌گذارند"، تحت پیگرد قرار می‌دهد! در عین حال بزرگترین ناقضان حقوق بشر در جهان را نادیده می‌گیرد!

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در ادامه ادعاهایش تاکید کرد: دیوان کیفری بین‌المللی اتهاماتی بی‌اساس را علیه اسرائیل مطرح و در عین حال ادعاهایی شنیع را مطرح می‌کند گویی که زندگی یهود در سرزمین‌ تاریخی‌شان جنایت جنگی است! این اظهارات احمقانه هستند! دادگاه باید احیا شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بار دیگر ممنون آمریکا به خاطر حمایتت از عدالت و ایستادن در کنار حقیقت!

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: نتانیاهو ترامپ دیوان کیفری بین المللی دیوان کیفری بین المللی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۹۲۳۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تظاهرات گسترده ضد نتانیاهو در تل آویو

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ معترضان، برکناری نخست وزیر رژیم صهیونیستی و کابینه او را خواستار شدند. با یورش نیرو‌های امنیتی به معترضان، تظاهرات به خشونت کشیده شد. خانواده‌های اسرای صهیونیست هم با برافروختن آتش در خیابان «ایالون» در تل آویو، امضای فوری توافقنامه مبادله اسیران را خواستار شدند. رسانه‌های عبری گزارش دادند صد‌ها معترض هم در برابر محل اقامت نخست وزیر رژیم صهیونیستی در منطقه قیساریا، تجمع اعتراضی برپا کردند.

دیگر خبرها

  • زمزمه صدور حکم جلب دادگاه لاهه برای نتانیاهو
  • سونامی بین‌المللی علیه مقامات تل‌آویو در راه است
  • وحشت نتانیاهو از صدور حکم بازداشت از سوی دیوان بین‌المللی دادگستری
  • ترس نتانیاهو از صدور قرار بازداشت در دادگاه بین المللی کیفری
  • ترس نتانیاهو از صدور قرار بازداشت دادگاه بین المللی کیفری
  • گمانه‌زنی تایمز درباره بازداشت سران تل‌آویو به اتهام جنایت جنگی
  • تظاهرات گسترده ضد نتانیاهو در تل آویو
  • نتانیاهو: احکام دادگاه لاهه بر اقدامات ما تأثیری نخواهد داشت
  • تصمیمات لاهه تاثیری بر رفتار اسرائیل ندارد
  • نتانیاهو: تصمیمات لاهه تاثیری بر رفتار اسرائیل ندارد