Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-05-06@18:18:12 GMT

زمین‌لرزه ۵.۱ ریشتری در بيرم استان فارس

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۹۲۴۲۰

صراط:

مرکز لرزه‌نگاری کشوری و موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران دقایقی پیش اعلام کرد: ساعت ۲۲:۳۵:۵۸ یکشنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۹ زمین‌لرزه‌ای به بزرگی ۵.۱ ریشتر، منطقه بیرم در استان فارس را لرزاند.

به گزارش ایسنا این زمین‌لرزه در عمق ۱۶ کیلومتری زمین رخ داده است و محل دقیق آن در ۱۷ کیلومتری بیرم، ۲۴ کیلومتری لامرد و ۳۰ کیلومتری وراوی در استان فارس بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هنوز از خسارات احتمالی این زمین‌لرزه خبری منتشر نشده است.

گزارش مقدماتی زمین‌لرزه

بزرگی: 5.1
محل وقوع: استان فارس - حوالی بيرم
تاریخ و زمان وقوع به وقت محلی: 1399/03/25 22:35:58
طول جغرافیایی: 53.35
عرض جغرافیایی: 27.49
عمق زمین‌لرزه: 16 کیلومتر

نزدیک‌ترین شهرها:
17 کیلومتری بيرم (فارس)
24 کیلومتری لامرد (فارس)
29 کیلومتری وراوي (فارس)

نزدیکترین مراکز استان:
249 کیلومتری شيراز
291 کیلومتری بندرعباس

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: زمین لرزه بيرم استان فارس مراکز استان صراط استان فارس زمین لرزه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۹۲۴۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیروزکوه و دماوند و ری از تهران جدا خواهد شد؟

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، احمد وحیدی وزیر کشور در رابطه با تقسیمات استان تهران اظهار کرد: تشکیل استان‌های جدید در غرب و شرق تهران به عنوان یک برنامه کلی در دست بررسی است و پس از طی مراحل در دولت، باید توسط مجلس به تصویب برسد.

بیشتر بخوانید: جزییات طرح تقسیم استان تهران از زبان استاندار

وی ادامه داد: الحاق برخی شهرستان‌ها به استان‌های تهران شرقی و تهران غربی مشخص شده است اما برخی شهرستان‌ها هنوز قطعی نشده و در دست بررسی است.

وزیر کشور در پاسخ به این سوال که آیا بخش‌هایی از شهرستان ری به استان‌های شرقی و غربی ملحق خواهد شد یا نه؟ گفت: چنین چیزی صحت ندارد.

وحیدی در خصوص تعیین تکلیف شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه نیز تصریح کرد: بر اساس طرح‌های کنونی، دماوند و فیروزکوه از استان تهران جدا نخواهند شد.

به گزارش فارس؛ موضوع تقسیم استان تهران به سه استان، مدتی است که مطرح شده که پس از تصویب این طرح توسط دولت و مجلس، در کنار استان تهران فعلی، استان تهران شرقی و استان تهران غربی جدید تشکیل خواهد شد.

در این خصوص نظرات مختلفی توسط برخی مسؤولان و نخبگان در خصوص تجزیه شهرستان ری و الحاق برخی از بخش‌های این شهرستان به استان‌های جدید شرقی و غربی مطرح شده بود.
مخاطبان فارس با ثبت‌پویشی با عنوان «مردم قیامدشت با الحالق این شهر به استان شرقی مخالف هستند» در سامانه فارس من، خواستار پیگیری این موضوع از مسؤولان شدند.

منبع: فارس

انتهای پیام/

کد خبر: 1229500 برچسب‌ها وزیر کشور

دیگر خبرها

  • پس‌لرزه‌های حصارکشی «لاله» در شورا
  • پس لرزه های خطرناک جنگ غزه در جهان؛ آیا زندگی یهودیان در غرب غیرممکن می شود؟
  • ناسا از فاصله ۲۲۵ میلیون کیلومتری زمین، پیام دریافت کرد!
  • پس لرزه ادعای نماینده تندرو مجلس درباره روابط جنسی در ترکیه /روابط با کشور همسایه به مشکل می خورد؟
  • بندرچارک لرزید
  • فیروزکوه و دماوند و ری از تهران جدا خواهد شد؟
  • ترافیک ۱۲ کیلومتری در محور رشت - قزوین
  • تصاویر حال خوب‌کُن، پس از بارش‌های اخیرِ تهران
  • خوزستان لرزید
  • زلزله خوزستان را لرزاند