Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمودرضا آقامیری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، درباره نحوه برگزاری امتحانات مجازی واحدهای دانشگاهی این استان اظهار کرد: همانطور که قبلا اعلام کرده‌ایم، کلیه امتحانات دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران به صورت مجازی و غیرحضوری برگزار خواهد شد و درحال فراهم کردن زیر ساخت‌های مناسب در این راستا هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: واحدهای دانشگاهی استان تهران بسترها و پلتفرم‌های مختلفی را برای برگزاری امتحانات مجازی پیش بینی کرده‌اند؛ نرم افزار ادوبی کانکت و سامانه سیدا، جزو بسترهایی محسوب می‌شود که برای امتحانات مجازی درحال آماده سازی است. سیستم‌های جدید دیگری نیز درحال گذارندن مراحل آزمایشی هستند که در صورت قطعی شدن، اعلام خواهد شد.

آقامیری تصریح کرد: البته به واحدهای دانشگاهی این اختیار را داده‌ایم که با برقراری امنیت و نظم، از نرم افزار و اپلیکیشن‌های مختلف برای برگزاری امتحانات استفاده کنند. پلتفرم واحد الکترونیک نیز از جمله بسترهای مناسب در این راستا محسوب می‌شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران در پایان تاکید کرد: امتحانات مجازی هم به صورت 4گزینه‌‌ای و هم به صورت تشریحی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

108 / 167 امتحانات دانشگاه آزاد دانشگاه آزاد تهران محمودرضا آقامیری امتحانات مجازی سامانه سیدا

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: امتحانات دانشگاه آزاد دانشگاه آزاد تهران امتحانات مجازی امتحانات مجازی دانشگاه آزاد استان تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۹۴۳۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آئین گرامیداشت روز جهانی روانشناس و مشاور برگزار شد

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از مازندران، روز یک‌شنبه ۹ اردیبهشت‌ ۱۴۰۳ مصادف با روز جهانی روانشناس و مشاور، آئین بزرگداشتی به مناسبت این روز جهانی با حضور اساتید گروه روانشناسی و دانشجویان، مسئولان دانشگاه و مهمانانی برجسته در سالن آمفی‌تئاتر دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل برگزار شد.

در این مراسم که با حضور گسترده دانشجویان برگزار شد، برنامه‌های متنوعی اجرا و موجب ایجاد شور و شعف در بین حاضرین شد.

این مراسم هر ساله به پاس گرامی‌داشت زحمات و تلاش‌های اساتید و دانشجویان گروه روانشناسی در این دانشگاه برگزار می‌شود.

علی ابراهیم‌نژاد شیروانی، دبیر انجمن علمی روانشناسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل با تشریح برنامه‌های اجرا شده توسط این انجمن، افزود: برنامه‌های متعدد آموزشی و فرهنگی در جهت افزایش توان علمی دانشجویان با همکاری اساتید گروه، اجرا شده است.

وی ادامه داد: آئین گرامیداشت روز جهانی روانشناس در واحد بابل با استقبال گسترده دانشجویان مواجه شد و این موضوع سبب می‌شود تا برنامه‌های این چنینی را بیشتر در دستور کار داشته باشیم.

خبرنگار: خلیل قنبری

انتهای پیام/

کد خبر: 1228835 برچسب‌ها دانشگاه آزاد اسلامی ایسکانیوز

دیگر خبرها

  • مهلت انتخاب رشته داوطلبان دکتری تخصصی دانشگاه آزاد تمدید شد
  • مهلت ثبت نام بدون آزمون دکتری تخصصی دانشگاه آزاد تمدید شد
  • برخورد با تخلف ساکن رانندگان هوشمند می‌شود
  • تمدیدانتخاب رشته داوطلبان دوره دکتری تخصصی۱۴۰۳ دانشگاه آزاد اسلامی
  • تلاش دانشگاه حرکت در جهت درآمدزایی غیر شهریه‌ای است
  • آئین گرامیداشت روز جهانی روانشناس و مشاور برگزار شد
  • دومین سمپوزیوم بین‌المللی تنش و اضطراب در مشهد برگزار می‌شود
  • چرایی برگزاری امتحانات پایه نهم در روزهای پنجشنبه
  • نقش مؤثر دانشجویان در فرآیند جهاد تبیین با بهره‌گیری از ظرفیت‌ فضای مجازی
  • فعالیت مدارس استان بوشهر تا ۱۹ اردیبهشت