Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-09@02:02:46 GMT

آغاز طرح اقدام ملی مسکن در گلستان

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۹۴۴۶۰

آغاز طرح اقدام ملی مسکن در گلستان

محبوبی گفت: در قالب اجرای طرح اقدام ملی مسکن در گلستان ساخت ۶۴ واحد مسکونی از شهرستان بندرگز آغاز شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «حسین محبوبی» شامگاه دیروز(یکشنبه 25 خرداد) در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: آغاز عملیات اجرایی طرح اقدام ملی مسکن در شهرستان بندرگز امروز با حضور استاندار و مسئولان شهرستانی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل راه و شهرسازی استان گلستان ادامه داد: در قالب اجرای این طرح کار ساخت 64 واحد مسکونی در بندرگز آغاز می شود.

 

محبوبی بابیان اینکه این طرح شامل افراد خاصی می شود، افزود: در صورتی که متقاضی و افراد تحت تکفل وی تاکنون از امکانات دولتی و نهاد‌های عمومی، زمین و تسهیلات وام مسکن دریافت کرده باشند، نمی‌توانند در طرح اقدام ملی مسکن ثبت نام کنند. به عبارتی فرم «ج» متقاضی و اعضای خانواده باید سبز باشد.

 

وی بیان کرد: در صورتی که بانوان سرپرست خانوار باشند باید بالای 35 سال سن داشته باشند و افرادی که از این تسهیلات در قالب طرح ملی مسکن استفاده می کنند باید از توان مالی برای پرداخت تسهیلات برخوردار باشند.

 

مدیرکل راه و شهرسازی استان گلستان تأکید کرد: همچنین افرادی که از این طرح استفاده می کنند نباید پیش از این از شرایط و امکانات دولتی و ساخت مسکن استفاده کرده باشند و سابقه سکونت آنها در شهر مورد تقاضا باید پنج سال باشد.

 

گفتنی است؛ در شهرهای بالای 100 هزار نفر در قالب این طرح تسهیلات 100 میلیون تومانی و برای شهرهای زیر 100 هزار نفر تسهیلات 85 میلیون تومانی در نظر گرفته می شود.


همچنین در شهرهای بالای 100 هزار نفر 40 میلیون تومان و در شهرهای زیر 100 هزار نفر 30 میلیون تومان آورده از سوی متقاضی لحاظ شده است.

 

پایان پیام/695

منبع: شبستان

کلیدواژه: طرح ملی مسکن طرح ملی طرح اقدام ملی مسکن هزار نفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۹۴۴۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلمبرداری «دست خدا» آغاز شد/ روایتی سینمایی از تصمیم زن عروسک‌فروش

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم وفناوری آنا، این فیلم بر محوریت پیام قرآنی آیه سه سوره طلاق که می‌فرماید: «ما روزی آدم‌ها را از جایی می‌فرستیم  که هیچکس تصورش را نمی‌کند» می‌پردازد.

فیلم «دست خدا»؛  ماجرای زنی سرپرست خانوار برای تهیه مایحتاج دوفرزند و پدر بیمارش است. این زن بعد از آنکه با بساط کردن عروسک‌ها سر خیابان درآمدی به دست نمی‌آورد، آخرین  تلاشش را برای تامین و تهیه غذا می‌کند؛ اما...!

این فیلم به نویسندگی و کارگردانی علیرضا گلستان و تهیه کنندگی حکم علی احدی در تهران کلید خورد.

 بازیگران این فیلم مقداد اسلامی، اسما خواجه، رضا اناری، طاهر گلستان، آلا فتحی و... هستند.

سایر عوامل این فیلم کوتاه عبارت‌اند از: حجت بابایی گریم، میلاد محمدی مطلق تصویربردار، شهلا خداداد  صدابردار و نگار نورمحمدی طراح لباس.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اعطای تسهیلات ۳۵ میلیارد ریالی به دارندگان دستگاه‌های کارتخوان و درگاه‌های پرداخت اینترنتی بانک رفاه کارگران
  • تبلیغ وام‌های کم بهره و فوری، شیوه جدید کلاهبرداران
  • هشدار قضائی درباره کلاهبرداری از طریق تبلیغ وامهای کم‌بهره
  • بانک‌ها تا پایان اردیبهشت نسبت به پرداخت تسهیلات مسکن اقدام کنند
  • سالانه ۳هزار بیمار به بیماران صعب العلاج گلستان اضافه می شود
  • فیلمبرداری «دست خدا» آغاز شد/ روایتی سینمایی از تصمیم زن عروسک‌فروش
  • ۲۷ فقره تغییر کاربری غیرمجاز در مزارع آمل تخریب شد
  • واگذاری ۶۰ واحد نهضت ملی مسکن شاهدیه یزد
  • واگذاری ۶۰ واحد نهضت ملی مسکن شاهدیه یزد تا خرداد ماه
  • بهره مندی بیش از ۱۲ هزار روستایی گلستان از تسهیلات قرض‌الحسنه