Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-02@13:30:10 GMT

افشاگری درباره اوضاع مخوف زندان عربستان در یمن

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۹۴۶۰۴

افشاگری درباره اوضاع مخوف زندان عربستان در یمن

به گزارش افکارنیوز،

مجتهد، فعال توئیتری مشهور که اطلاعات زیادی از خاندان آل سعود دارد در توئیتی اوضاع بغرنج زندان تحت اداره متجاوزان عربستان سعودی در یمن فاش کرد.

اخبار بین الملل-او در توئیتی نوشت: «گزارشی درباره وضع زندانیان سابق زندان تحت اداره نیروهای عربستان در یمن به دستم رسیده است. چکیده این گزارش به این شرح است:

وجود زندان و اتفاقاتی که در آن رخ داده، سانسور شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

توجیهات و شیوه‌ای که از آن برای بازداشت استفاده شده، نمایانگر بی‌ارزش بودن حقوق بشر نزد آنان است.

اوضاع زندان و خدمات آن شایسته یک حیوان نیست (چه رسد به انسان). زندان تحت نظارت دستگاه قضایی یمن نیست. بر این زندان نظارت بین‌المللی نمی شود.

صدها و شاید هزاران بازداشتی به این زندان وارد یا از آن خارج شده اند. تعدادی از آنان زیر شکنجه جان باخته اند و برخی هم معلول شده اند.

بیشتر بازداشت‌شدگان از بستگان و آشنایان فرد مظنون هستند. کسانی که این گزارش را به دست من رساندند، از سازمان های حقوق بشری، پارلمان های جهان و دادگاه های بین‌المللی خواسته اند ارتش عربستان را وادار کند تحت نظارت بین‌المللی قرار گیرد.»

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: عربستان یمن زندان زندان عربستان یمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۹۴۶۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهر و موم واحد‌های صنفی متخلف در رودسر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز گیلان، به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان؛ سرهنگ سید جلال‌الدین جوانمردی با بیان اینکه در راستای نظارت و کنترل بر عملکرد اصناف ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی در مدت ۲ روز از ۱۱۵ واحد صنفی در سطح شهرستان رودسر بازدید کردند، گفت: در این بازرسی‌ها از ۳۱ واحد صنفی تعهد گرفته وبه ۵۲ واحد صنفی هم تذکر داده شد.
وی همچنین افزود: برای ۱۱ واحد صنفی اخطار پلمب صادر و ۶ واحد صنفی متخلف نیز به دلیل رعایت نکردن قوانین و نقض ضوابط انتظامی در اجرای ماده ۱۷ قانون نظام صنفی بسته و از ادامه فعالیت آنها جلوگیری شد.

 

دیگر خبرها

  • این زن بخاطر نوع لباسش به ۱۱سال زندان محکوم شد
  • کارزار بین‌المللی در اعتراض به اقدامات دولت ایتالیا علیه یک روزنامه/ سه خبرنگار در خطر صدور حکم نُه سال زندان قرار گرفته‌اند
  • عربستان یک فعال زن را به ۱۱ سال زندان محکوم کرد / اتهامات: انتخاب نوع لباس و بیان دیدگاه‌ها در فضای مجازی
  • گزارش برنامه توسعه سازمان ملل و کمیته «اسکوا» از اوضاع غزه
  • ۶ سال زندان برای هکری که اطلاعات ۳۳ هزار بیمار را سرقت کرد
  • برگزاری رویداد بین المللی فرصت های سرمایه گذاری و جلب مشارکت های عمومی در فرودگاه های ایران
  • تقلب ناشیانه BBC از CNN در ماجرای فوت نیکا شاکرمی
  • پیروزی نوشاد عالمیان در مسابقات تنیس روی میز عربستان
  • هشدار جهانی نسبت به وخامت اوضاع غزه
  • مهر و موم واحد‌های صنفی متخلف در رودسر