Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-04@17:08:52 GMT

راموس به رکورد تاریخی اسطوره بارسا رسید+عکس

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۹۴۷۵۱

راموس به رکورد تاریخی اسطوره بارسا رسید+عکس

سرخیو راموس موفق شد با گلزنی برابر ایبار، تعداد گل هایش در لالیگا را به عدد 67 برساند.

به گزارش مشرق، رئال مادرید در ورزشگاه دی استفانو به مصاف ایبار رفت و در نهایت توانست 3-1 حریفش را شکست دهد. 4 دقیقه از بازی گذشته بود که تونی کروس برای رئال گلزنی کرد.

در ادامه، کهشانی ها دقیقه 30 بازی توسط کاپیتان سرخیو راموس به گل دوم رسیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:

واکنش زیدان به اولین برد رئال در آغاز لالیگا

گل سرخیو راموس حاصل یک ضد حمله تماشایی بود. راموس در زمین خودی توپ ربایی کرد و با سرعت به سمت دروازه ایبار روانه شد. او توپ را به کریم بنزما رساند و بنزما هم به ادن هازارد در درون محوطه جریمه پاس داد.

ستاره بلژیکی که می توانست خودش هم به توپ ضربه نهایی را بزند، ترجیح داد سرخیو راموس را در دهانه دروازه صاحب توپ کند تا فرار 70 متری کاپیتان با یک گل همراه شود.

این گل شماره 67 سرخیو راموس در لالیگا بود تا با رکورد گلزنی رونالد کومان ستاره هلندی سابق بارسا برابری کند. این دو حالا به طور مشترک پس از فرناندو هیه رو(105 گل) بهترین مدافعان گلزن تاریخ لالیگا هستند.

این همچنین اولین گل راموس در سه سال گذشته با پا و در جریان بازی بود. آخرین بار 13 سپتامبر 2017 برابر آپوئل و با یک قیچی برگردان موفق شده بود با پا گلزنی کند. 20 گل اخیر راموس با پا از روی نقطه پنالتی به ثمر رسیده بودند.

منبع: ورزش سه

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا سهام عدالت مجلس یازدهم فوتبال رکورد سرخیو راموس رونالد کومان بارسلونا لالیگا رئال مادرید ایبار گلزنی سرخیو راموس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۹۴۷۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئال مادرید برد و به قهرمانی سلام کرد

شاگردان کارلو آنچلوتی با کسب یک پیروزی خانگی مقابل یکی از کاندیداهای سقوط به دسته پایین‌تر در آستانه فتح لالیگا قرار گرفتند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در چارچوب دیدارهای هفته سی‌و‌چهارم لالیگای اسپانیا، عصر امروز (شنبه) تیم فوتبال رئال مادرید صدرنشین جدول رده‌بندی رقابت‌ها میزبان کادیس بود و میهمان رده هجدهمی خود را با نتیجه 3 بر صفر شکست داد.

گل نخست این بازی را براهیم دیاس در دقیقه 51 ، دومین گل را جود بلینگام در دقیقه 68 با پاسی از دیاس داد تا او روی هر دو گل نخست تیمش تأثیر مستقیم داشته باشد. سومین و آخرین گل بازی هم در دقیقه 3+90 توسط خوسلو رقم خورد. به این ترتیب بیست‌و‌هفتمین پیروزی کهکشانی‌ها ثبت  و شاگردان کارلو آنچلوتی به لطف این بازی 87 امتیازی شدند. این بدان معناست که اگر نزدیک‌ترین تعقیب کننده آنها در جدول رده‌بندی یعنی بارسلونا امشب (ساعت 20) نتواند رقیب همشهری‌اش جیرونا را شکست دهد، سی‌و‌ششمین قهرمانی‌شان کهکشانی‌ها در لالیگا مسجل خواهد شد. پیروزی بارسلونا اما قهرمانی رئالی‌ها را مشروط به کسب پیروزی در هفته آینده خواهد کرد.

رئال مادرید از باسک برای فتح لالیگا خیز برداشت

در آخرین بازی امشب لالیگا نیز از ساعت 22:30 اتلتیکومادرید رده چهارمی میهمان مایورکا خواهد بود.

در جدول رده‌بندی مسابقات، رئال مادرید 87 امتیازی صدرنشین است، بارسلونا با 73 امتیاز در رده دوم قرار دارند. جیرونا با 71 امتیاز سوم است و اتلتیکومادرید با 64 امتیاز روی پله چهارم قرار گرفته است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جادوگر، جاودانه شد؛ لوکا مودریچ رکورد تاریخی در رئال مادرید را شکست!
  • خلاصه بازی رئال مادرید و کادیز + فیلم
  • آنچلوتی: سخت بود چون همه حواس‌ها به بایرن است
  • رئال مادرید برد و به قهرمانی سلام کرد
  • ضربه به غرور و حیثیت کاتالونیایی بارسا
  • قطعی: رئال جشن قهرمانی نمی‌گیرد
  • کدام جشن قهرمانی، هنوز که قهرمان نشده‌ایم!
  • بازی ما با بارسلونا را ببینید، تاریخی می‌شود!
  • کیه لینی: حضور رونالدو در یوونتوس؟ او می‌خواست ثابت کند که از رئال مادرید قوی‌تر است
  • در انتظار شکست بارسا: رئال دو ساعت در برنابئو می‌ماند!