Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-29@04:57:50 GMT

آخرین قیمت ها موبایل و خودرو در بازار

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۹۵۳۳۵

آخرین قیمت ها موبایل و خودرو در بازار

با نزدیک شدن قیمت ارز به مرز 18 هزار تومان در بازار، قیمت گوشی در یک ماه گذشته به طور متوسط تا 30 درصد در بازار افزایش داشته است. رفتار خریداران گوشی نیز ناچار تغییر کرده و تقاضا برای گوشی‌های میان‌رده و پایین‌رده بیشتر شده است.

یکی از بهترین ابزارهایی که با آن می‌توانید قیمت بیش از 3 هزار فروشنده در بازار برای بیش از 5 میلیون کالا را مقایسه کنید، سایت و اپلیکیشن ترب هست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با ترب می‌توانید بهترین فروشنده بازار برای هر محصولی را پیدا کنید و از بهترین فروشنده بازار، آنلاین خرید کنید.

برای مثال از این لینک می‌توانید قیمت گوشی‌ سامسونگ در فیلترهای ختلف را در ترب ببینید.


تمام فروشنده‌های حاضر در ترب دارای نماد الکترونیکی هستند و علاوه بر آن ترب بازخوردهای خریدران از فروشندگان را به صورت مداوم بررسی می‌کند و در صورت بروز تخلف از سوی یک فروشنده، آن فروشنده را از نتایج جست و جوی خود حذف می‌کند. بنابراین کاربران ترب می‌تواند تا حد خوبی به فروشگاه های حاضر در ترب اعتماد کنند و به راحتی خرید آنلاین خود را انجام دهند .

همچنین نظرات کاربران در مورد فروشگاه‌های ترب به طور مرتب بررسی می‌شود و فروشگاه‌هایی که تا به حال غیراخلاقی رفتار کرده‌اند از ترب حذف شده‌اند. بنابراین تعداد قابل توجهی از فروشندگان ترب سال‌هاست که در آن فعالیت می‌کنند و در جلب اعتماد کاربران ترب موفق عمل کرده‌اند.

علاوه بر امکان جست‌وجوی قیمت بر اساس نام محصول، از طریق دسته‌بندی محصولات نیز می‌توانید قیمت محصولات مورد نظر را پیدا کنید.

برای مثال از این لینک قیمت دوچرخه در انواع و فیلترهای مختلف را در بازار می‌بینید.

زمانی که بخواهیم از قیمت یک مدل گوشی خاص در بازار اطلاع پیدا کنیم نام و مدل گوشی را در سایت یا اپلیکیشن ترب می نویسیم تا فروشنده های مختلف اینترنتی به همراه قیمت هریک را مشاهده کنیم. پس از جستجوی هر کالا نام و مشخصات آن قابل مشاهده است همچنین در کنار هر محصول سه علامت خاص نیز برای راحتی کاربران قرار داده شده است.

با انتخاب علامت مورد علاقه، کالای موردنظر به لیست محصولات محبوب ما اضافه می شود و پس از این جستجو و دستیابی به آن محصول ساده تر می شود. با انتخاب علامت زنگ هشدار، میتوانیم از تخفیف های اعمال شده در بازار برای آن کالا مطلع شویم و آن را در زمان تخفیف و با قیمت کمتری خریداری کنیم. با انتخاب علامت به اشتراک گذاری، می توانیم کالای انتخاب شده را در تلگرام و با دوستان خود به اشتراک بگذاریم.

یکی از امکانات جالب ترب، نمودارهای زمانی قیمت برای هر محصول در روزها و هفته‌های گذشته هست.به کمک این نمودارها می‌توانید کمترین قیمت و متوسط قیمت هر محصولی را در ماه‌های گذشته در بازار مشاهده کنید. در ترب علاوه بر قیمت 5 میلیون کالا، قیمت سکه و ارز را نیز می‌توانید در مراجع معتبر یکجا مقایسه کنید و از چک کردن سایت‌ها و کانال‌های متعدد بی نیاز شوید.

برای مثال در این لینک نمودار قیمت گوشیa10s را در طی روزهای اخیر در بازار می‌بینید. مشاهده می‌کند که در چند روز اخیر چطور قیمت‌ گوشی در بازار رشد کرده است.



مزیت ترب نسبت به جست‌وجویی که در گوگل انجام می‌شود، این است که در گوگل، لینک‌های مختلف بالا می‌آید که باید هر کدام باز شود و بررسی شود که آیا همان محصول است یا نه. اما در سایتی مثل ترب، اگر محصول را جست‌وجو کنید، قیمت همه فروشنده‌ها را یک‌جا می‌بینید. ترب هم در ابتدا مانند گوگل بود منتهی برای خرید از فروشگاه‌های ایرانی، اما بعدا و در ادامه کار فاز مقایسه قیمت به ترب اضافه شد.

زمانی که مردم با چنین مساله ای روبرو می شوند و قیمت ها در بازار بسیار متغیر است و مردم دائما نگران هستند که درگیر گران فروشی افراد سودجو شوند، وجود ابزاری که بتواند اطلاعات مربوط به قیمت خودرو را به صورت شفاف به مردم ارائه دهد ضروری به نظر می رسد.

از طرف دیگر به دنبال استقبال مردم از خریدهای اینترنتی و آنلاین تعداد این فروشگاه ها رو به افزایش می باشد. در مورد خرید و فروش خودرو نیز سایت های مختلفی از جمله دیوار و شیپور وجود دارد که مردم از آنها برای خرید خودرو استفاده می کنند. در واقع سبک خرید به شکل قدیمی و حضوری به مرور به حالت غیرحضوری و آنلاین تبدیل شده است.

در این حالت سایت و اپلیکیشن ترب به عنوان یک موتور جستجوی هوشمند قیمت کالاها طراحی شده است تا به مردم کمک کند قیمت کالاهای مختلف را در آن جستجو کنند و از منصفانه بودن قیمت ها اطمینان کسب کنند. ممکن است فروشنده ای در ترب قیمت پایین تری در نظر گرفته باشد در این صورت مردم می توانند از آن فروشنده خرید کنند.

 

لینک کوتاه: asriran.com/0034m8

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: ترب فروشگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۹۵۳۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت عجیب حواله‌های خودرو جانبازی؛ 12 میلیارد ناقابل!

یکی از گران‌ترین خودرو‌هایی که حواله‌های آن در بازار خرید و فروش می‌شود بنز است.

حواله بنز سی کلاس جانبازان هم اکنون تا قیمت ۱۲ میلیارد تومان در بازار به فروش می‌رسد.

نکته جالب اینجاست که قیمت خودرو بعد از تحویل حداقل ۲۵ میلیارد تومان اعلام می‌شود.

همچنین حواله خودرو برای معاوضه با آپارتمان ۱۰۰ متری در مناطق ۱ تا ۵ تهران هم گذاشته شده است.

منبع: روزگار خودرو

tags # خودرو سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • با بودجه ۳میلیارد تومانی در کجای پایتخت می‌توان خرید؟/ جدول قیمت‌ها
  • وضعیت بازار ملک در تهران / دلالان از بازار مسکن راضی نیستند!
  • با کمتر از ۱۰۰ میلیون تومان صاحب خودرو شوید!
  • آپارتمان‌های تهران بدون مشتری ماند؛ قیمت مسکن متری چند؟
  • فروش اقساطی خودرو کارکرده؛ رونمایی از تب جدید معاملات خودرویی
  • متقاضیان خودرو دست نگه دارند
  • دلالان از بازار مسکن راضی نیستند!
  • قیمت عجیب حواله‌های خودرو جانبازی؛ 12 میلیارد ناقابل!
  • قیمت عجیب حواله‌های خودرو؛ ۱۲ میلیارد تومان ناقابل!
  • یک پیش‌بینی جدید درباره قیمت خودرو در روز‌های آینده؛ زمان خرید خودرو هست یا خیر؟