Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-28@15:11:28 GMT

حمله جنگنده‌های ترکیه به مواضع گروه پ ک ک در عراق

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۹۵۴۸۳

حمله جنگنده‌های ترکیه به مواضع گروه پ ک ک در عراق

به گزارش افکارنیوز،

جنگنده‌های ترکیه مواضع گروه پ ک ک را هدف قرار دادند.

اخبار بین الملل-بر این اساس، وزارت دفاع ترکیه با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: ۳۱ جنگنده اف ۱۶ در عملیات پنجه عقاب مواضع حزب کارگران کردستان (پ ک ک) را بمباران کردند. در این عملیات مواضع پ ک ک در کوه‌های سنجار و شمال عراق هدف قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حزب کارگران کردستان دارای تفکرات مارکسیستی است که مبارزات مسلحانه خود را از ۳۶ سال پیش برای استقلال کرد‌های ترکیه آغاز کرد. از آن زمان تاکنون دستکم ۴۰ هزار تن جان خود را در این درگیری‌ها از دست داده اند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: ترکیه جنگنده عراق ترکیه عراق جنگنده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۹۵۴۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حملات نظامیان صهیونیست و استقامت مردم جنوب لبنان

  به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما از جنوب لبنان، جنگنده‌های رژیم صهیونیستی با شش موشک سنگین به کفر شوبا حمله کردند.

کفر شوبا نزدیکترین منطقه مسکونی در جنوب لبنان به پایگاه رویسات العلم نظامیان صهیونیست در بلندی‌های مزارع اشغالی شبعا و تپه‌های اشغالی کفر شوبا قرار دارد با وجود اینکه منطقه در حدود هفت ماهه گذشته آماج حملات جنگنده‌ها و توپخانه‌ای ارتش رژیم صهیونیستی قرار گرفته، اما مردم مقاوم جنوب حاضر به ترک این مناطق نیستند.

در تازه‌ترین جنایت، جنگنده‌های رژیم صهیونیستی با شش موشک به کفر شوبا حمله کردند در این حمله قاسم اسعد از اهالی کفر شوبا به شهادت رسید......

مصاحبه مردمی

دیگر خبرها

  • سنگ‌اندازی واشنگتن در توافق راهبردی عراق و ترکیه
  • حمله جدید حزب الله به مواضع نظامیان صهیونیست
  • لحظه اصابت و سرنگونی جنگنده پیشرفته آمریکا توسط انصارالله یمن+ ویدئو/ اعلام سفر رئیس موساد به عربستان/ طرح بلندپروازانه ترکیه برای ساخت ناو هواپیمابر/  حمله عناصر «پ.ک.ک» به نیروهای ارتش ترکیه
  • حملات نظامیان صهیونیست و استقامت مردم جنوب لبنان
  • نیروهای ارتش ترکیه مورد حمله عناصر «پ.ک.ک» قرار گرفتند
  • حمله‌های جنگنده‌های صهیونیست، غزه را به لرزه درآورد
  • حمله پهپادی مقاومت عراق به حیفا
  • بیانیه مقامت عراق درباره حمله به هدفی «حیاتی» در حیفا
  • حمله به ۱۰۲ کشتی اسرائیلی آمریکایی و انگلیسی در ۲۰۲ روز
  • حمله جنگنده‌های اسرائیلی به مقر صلیب سرخ در غزه