Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شیروان گفت: یکی از خیرین این شهرستان، یک سری تجهیزات پزشکی به بیمارستان امام خمینی(ره) شیروان اهدا کرد.

«سیده معصومه هاشمی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان اظهار داشت: در اقدامی خداپسندانه یک عدد پالس اکسیمتری، یک عدد ترالی احیای نوزاد و ست کامل لارنگوسکوپ توسط خانواده نیک اندیش عرصه سلامت به یاد مرحوم «حاج محمد رضا آفریده» و «حاجیه خانم فاطمه بهادریان» شیروان به بیمارستان امام خمینی (ره) شیروان اهدا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 


سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان شیروان عنوان کرد: با عنایت به مشکلات تامین منابع مورد نیاز و کمبودهای حوزه سلامت، بهترین راه غلبه بر این معضلات استفاده از منابع و ظرفیت‌های غیر دولتی به ویژه خیرین ارجمند در عرصه سلامت در شهرستان شیروان است.

 

 

هاشمی با دعوت از خیرین شهرستان جهت رفع کمبودها خاطرنشان کرد: با وجود مراکز بهداشتی و درمانی متعدد، نیازمند کمک‌های خیرین در حوزه تجهیز مراکز بهداشتی و درمانی در سطح شهرستان هستیم.

 


وی اذعان داشت: ابتدای امسال خیران با اهدای کمک‌های خود، زمینه خرید دو دستگاه کمک‌ تنفسی (BIPAP) برای بیماران کرونایی و ماسک‌های مخصوص آن را فراهم کردند.

 


وی بیان کرد: این اقدام خیرخواهانه به همت خانم دکتر ملیحه سودانه، متخصص قلب در شهرستان، ۴۲۰ میلیون ریال کمک خیران سلامت برای خرید اقلام کمکی و بهداشتی مورد نیاز بیماران کرونایی این شهرستان جمع آوری شده بود.

 


سرپرست شبکه بهداشت و درمان شیروان اظهارداشت: این دو دستگاه کمک تنفسی با هزینه ۲۹۰ میلیون ریال از همین محل خریداری شده است.

 


هاشمی خاطرنشان کرد: علاوه بر آن ۴۰۰ عدد ماسک «اف. اف. پی. ۲» برای پرستاران بخش کرونا و ۶۰ دست لباس مخصوص برای حفاظت پرستاران بخش های کرونا در بیمارستان آیت الله هاشمی رفسنجانی شیروان تهیه شده و ۱۰ عدد پالس اکسیمتری انگشتی نیز از همین محل سفارش داده شد.

پایان پیام/641

منبع: شبستان

کلیدواژه: بیمارستان امام خمینی تجهیزات پزشکی خیرین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۹۵۵۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی بیمارستان تخصصی صحرایی در شهرستان دلفان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان؛به مناسبت هفته سلامت، بیمارستان تخصصی صحرایی شهدای عملیات حاج عمران با حضور پزشکان متخصص در رشته های قلب، چشم پزشکی، داخلی، اطفال، اورولوژی، پوست، مغز و اعصاب، روانپزشکی، زنان و زایمان، متخصص تغذیه، جراح عمومی، دندانپزشک و پزشک عمومی، با همکاری سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان، سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دلفان، دانشگاه علوم پزشکی لرستان، بسیج جامعه پزشکی استان، شبکه بهداشت و درمان، هلال احمر و بخشداری میربگ، برای ارائه ی خدمات تخصصی به مردم شریف این منطقه شد. 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان،با بیان اینکه ارائه ی خدمات تخصصی در مناطق محروم وظیفه ی همه ما است،گفت:این اقدام جهادی در راستای انتقال خدمات تخصصی از سطح شهرها و مراکز بیمارستانی استان به مناطق کم برخوردار روستایی وبرای گرامیداشت هفته سلامت انجام شد و ارائه ی اینگونه خدمات، نیز تداوم دارد.

 دکتر بهرام دلفان افزود:در این اقدام جهادی علاوه بر ارائه ی خدمات تخصصی و ویزیت رایگان، خدمات رادیولوژی، بینایی سنجی، تغذیه، روانشناسی، تزریقات، آزمایشگاه، مشاوره خانواده، مشاوره تخصصی جوانی جمعیت و خدمات داروخانه ای ارائه می شود. 

دیگر خبرها

  • ۲۵ هزار نیروی جدید در وزارت بهداشت جذب می‌شوند
  • اضافه شدن چهارمین دستگاه دیالیز، به تجهیزات بیمارستان دارالشفاءمیرجاوه
  • راه اندازی ۲ دستگاه تصویربرداری پیشرفته در بیمارستان‌های امام رضا (ع)
  • حضور بیش از ۲۷۰ نفر از کادر پزشکی لرستان در بیمارستان تخصصی دلفان
  • تجهیز اتاق عمل بیمارستان زرقان به میکروسکوپ چشم پزشکی
  • برپایی بیمارستان تخصصی صحرایی در شهرستان دلفان
  • خرید تجهیزات پزشکی برای بیمارستان ۲۲ بهمن مسجدسلیمان
  • توجه به توریسم درمانی در ساخت بیمارستان کلاهدوز قوچان مؤثر است
  • هاشمی: ۵٠٠ میلیارد تومان برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌های ورزشی در نظر گرفته‌ایم
  • حضور بیش از ۶۰ پزشک در بیمارستان صحرایی شهرستان دلفان