Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا شیخی، مدیر عامل شرکت گاز آذربایجان غربی، در گفت و گو با خبرنگاران گفت: به رغم شرایط خاص کشور به دلیل ویروس کرونا، با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، گازرسانی به مناطق محروم استان با جدیت تمام در حال اجراست.

مدیر عامل شرکت گاز آذربایجان غربی افزود: دره‌ها، کوه‌ها و رودخانه‌ها حریف همت کارکنان شرکت گاز آذربایجان غربی نمی‌شوند و ما گام‌های خود برای تبدیل این استان به استان سبز را با استواری تمام برمی‌داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شیخی نمونه این تلاش شبانه‌روزی را اجرای ۱۸۳ کیلومتر شبکه گاز طبیعی در سه ماه اول سال دانست و اظهار کرد: از ابتدای سال ۹۹ تاکنون به رغم شرایط بهداشتی حاکم بر کشور و شیوع ویروس کرونا، توانسته‌ایم به اهداف از پیش تعیین شده برسیم و اشتراک‌پذیری ۲ هزار و ۵۶۷ مشترک جدید گواهی دیگر بر این مدعاست. در طول سه ماه گذشته هزار و ۱۵۵ مورد انشعاب نیز نصب شده است.  

این مسئول گفت: پروژه‌های گازرسانی نیازمند هماهنگی و همکاری همه نهادها و دستگاه‌های خدمات‌رسان است و امیدواریم که با همکاری این نهادها، شرکت گاز استان، هرچه سریعتر روستاهای بالای ۲۰ خانوار قابل گازرسانی را از این نعمت خدادادی بهره‌مند سازد.  

کد خبر 521836 برچسب‌ها استان آذربایجان غربی گاز

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: استان آذربایجان غربی گاز آذربایجان غربی شرکت گاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۹۵۵۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقاوم سازی ۳۵۰ هزار واحد روستایی در سطح کشور

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،غلامرضا صالحی عصر سه‌شنبه با حضور در جلسه چهار ساعته شورای معاونین بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان‌غربی اظهار کرد: حدود پنج درصد برنامه نهضت ملی روستایی کشور برای آذربایجان‌غربی برنامه ریزی شده است و با توجه به تعریف ۳۵۰ هزار واحدی، ۱۷ هزار و ۵۰۰ واحد در برنامه نهضت ملی روستایی این استان قرار دارد.   وی ادامه داد: در این میان ۲۴۰ هزار واحد به بانک معرفی شده است که این رقم در آذربایجان‌غربی ۱۲ هزار و ۶۰۰ واحد است.   صالحی با اشاره به تعداد قرداد‌های نهضت ملی روستایی گفت: از این تعداد نیز ۱۱۰ هزار واحد قراردادشان عقد شده که ۶ هزار و ۸۰ واحد آن مربوط به آذربایجان‌غربی است.

دیگر خبرها

  • افتتاح هشت هزار و ۴۰۴ واحد مسکونی در آذربایجان شرقی
  • گازرسانی به ۱۰۰ واحد صنعتی در کردستان
  • افتتاح بیش از هشت هزار واحد مسکونی در آذربایجان شرقی
  • به صدا درآمدن زنگ خطر انقراض ۵۰ گونه گیاه دارویی وخوراکی درآذربایجان غربی
  • اتصال ۱۲۶۸ واحد تولیدی و صنعتی به شبکه سراسری گاز در کردستان 
  • گازرسانی به ۱۲۶۸ واحد تولیدی و صنعتی در کردستان
  • برنامه‌ریزی برای گازرسانی به ۵۰ روستای کرمانشاه
  • ۱۲۶۸ واحد تولیدی و صنعتی کردستان به شبکه سراسری گاز متصل شدند
  • مقاوم سازی پنج هزار واحد آذربایجان‌غربی به برنامه بنیاد مسکن اضافه شد
  • مقاوم سازی ۳۵۰ هزار واحد روستایی در سطح کشور