Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حسن علاقه‌مندمعاون اجرایی موسسه جهاد نصر گفت: ۱۵هزار فرصت شغلی جدید با شروع گام دوم طرح ۵۵۰هزار هکتاری خوزستان در ردیف طرح‌های ملی قرار دارد ایجاد خواهد شد.

او با بیان اینکه مساله تخصیص آب از سوی وزارت نیرو و تامین اعتبار۲ چالش مهم در شروع گام دوم این طرح بزرگ کشاورزی است افزود: مکاتبات و پیگیری‌های زیادی از سوی موسسه جهاد نصر وابسته به وزارت جهادکشاورزی که مجری این طرح برای تامین اعتبار و تخصیص آب این طرح انجام شده است، ولی به نقطه قابل اتکایی برای شروع گام دوم این طرح نرسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علاقه‌مند تصریح کرد: تامین و تخصیص ۱۲۰هزار میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز برای گام دوم طرح ۵۵۰ هزار هکتاری است و از مجموع طرح ۵۵۰هزار هکتاری، حدود ۲۹۵هزار هکتار آن در قالب گام نخست این طرح با تجهیز، نوسازی و زهکشی زیرکشت رفته است و در بقیه اراضی هنوز کار اجرایی چندانی نشد.

معاون اجرایی موسسه جهادنصر گفت: مطالعاتگام دوم این طرح بزرگ کشاورزی انجام شده و در انتظار تخصیص اعتبار موردنیاز از محل منابع صندوق توسعه ملی یا فاینانس است دولت در قانون بودجه ۱۳۹۹ برای اینکه این طرح دچار رکود و تعطیلی نشود یک هزار و ۵۰۰میلیارد ریال در نظر گرفته است، ولی این اعتبار برای شروع کار اجرایی ناچیز است.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جهاد کشاورزی وزارت نیرو محصولات کشاورزی گام دوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۹۵۷۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شروع تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس در خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، دبیر ستاد انتخابات خوزستان در گفتگو با خبر ۱۰:۴۵  شبکه خوزستان گفت: از بامداد امروز تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان آغاز شد.

حجت الله دهدشت افزود: مرحله دوم انتخابات مجلس دراستان خوزستان در دو حوزه انتخابیه آبادان و رامهرمز و رامشیر برگزار می‌شود.

وی ادامه داد:تبلیغات نامزد‌های انتخابات تا ساعت ۸ صبح روز پنج شنبه ٢۰ اردیبهشت ادامه دارد.

 مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در روز جمعه بیست و یکم اردیبهشت برگزار می‌شود.  

دیگر خبرها

  • تخصیص اعتبارات پژوهشی نیازمند شفافیت و عدالت است/ ملاک‌های پذیرش طرح‌ها در دستگاه‌ها مشخص شود
  • تخصیص اعتبارات پژوهشی نیازمند شفافیت و عدالت است
  • بیش از ۲هزار میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی در خوزستان پرداخت شد
  • شروع تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس در خوزستان
  • تخصیص اعتبار ۱۵۰ میلیارد تومانی برای بازسازی شبکه فاضلاب اصفهان
  • خرید ماشین‌آلات برای شهرداری‌، نیازمند تخصیص اعتبار است
  • تخصیص واحدهای نهضت ملی مسکن فرهنگ‌شهر اهواز به متقاضیان
  • تخصیص ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای احداث مخزن آب آشامیدنی در گوجان
  • وزیر کشور: تقسیم استان تهران در دست بررسی است
  • «طرح نور» مورد استقبال مردم قرار گرفته است | استان تهران تقسیم می شود؟ | قرارداد شهرداری تهران با چین هیچ نقطه منفی ندارد