Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-28@00:13:10 GMT

دفاع جانسون از چرچیل

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۹۶۳۵۱

دفاع جانسون از چرچیل

نخست وزیر انگلیس بر این باور است که بریتانیا نمی‌تواند سابقه تاریخی و فرهنگی خود را فوتوشاپ کرده و تاریخ پیچیده خود را تحریف کند. ۲۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۲ بین الملل اروپا نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از رویترز، بوریس جانسون نخست وزیر انگلیس در اظهاراتی گفت: بریتانیا نمی تواند سابقه فرهنگی و تاریخ پیچیده خود را فوتوشاپ کند چرا که این اقدام به معنای تحریف تاریخ خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش، اظهارات جانسون در شرایطی است که اختلافات بر سر حذف و برچیدن مجسمه شخصیت های تاریخی در انگلیس همچنان ادامه دارد.

کاهش حمایت مردم انگلیس از بوریس جانسونبوریس جانسون: مرگ جورج فلوید «مخوف» بود

وی افزود: اگر برچیدن و حذف تصاویر و مجسمه های همه کسانی که گذشته تاریخی و فرهنگی ما را شکل داده‌اند، آغاز کنیم، عملا در یک دروغ بزرگ و تحریف تاریخ کشورمان شریک شده‌ایم.

وی در ادامه از وینستون چرچیل دفاع کرد و گفت: این مساله پوچ و ناگوار است که مجسمه و بنادی یادبود نخست وزیر سابق بریتانیا در معرض خطر باشد. او یک قهرمان بود و تصور می کنم من تنها کسی نیستم که این را می گویم که با هر نفسی که می کشم در برابر هر تلاشی برای حذف این مجسمه از میدان پارلمان ایستادگی خواهم کرد.

جانسون از سوی دیگر تظاهرات خشونت آمیز راستگرایان افراطی در لندن را محکوم کرد و با انتشار توئیتی نوشت: اوباش گری نژادپرستانه جایی در حیابان های ما ندارد. هر کس به پلیس حمله کند با قدرت کامل قانون روبرو خواهد شد.

راستگرایان افراطی در اعتراض به تجمعات نژادپرستی چند روز اخیر در لندن، تظاهرات خشونت آمیزی برگزار کرده‌اند که بیش از 100 نفر آنها بازداشت شده‌اند.

روز شنبه صدها نفر ار راستگرایان افراطی با ادعای محافظت از مجسمه های شهر تظاهراتی در لندن برگزار کردند.

انتهای پیام/

R1036247/P/S8,89/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۹۶۳۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل های جذاب لحظه ثانیه های آخری تیم ملی انگلیس در طول تاریخ / فیلم

گل های جذاب لحظه ثانیه های آخری تیم ملی انگلیس در طول تاریخ / فیلم

دیگر خبرها

  • بوتسوانا درخواست انگلیس برای توافق ضد مهاجرتی را رد کرد
  • قانون ضد مهاجرتی سوناک عامل هجوم مهاجران به ایرلند
  • دانشگاه‌های انگلیس بابت ارتباط با چین زیر ذره‌بین سرویس‌ امنیتی می‌روند
  • افزایش بودجه نظامی انگلیس در کوران انتقادها
  • موافقت پادشاه انگلیس با قانون ضد مهاجرتی رواندا
  • نوه امام خمینی: اندیشه‌های امام به‌طور هدفمند تحریف می‌شود
  • ضرورت جریان شناسی تحریف تاریخ ایران
  • مرتضی اشراقی در مراسم رونمایی از کتاب «چالش‌های تاریخی» چه گفت؟!
  • نوه امام خمینی: اندیشه‌های امام به‌طور هدفمند تحریف می‌شود /یک مورخ باید شجاع باشد و از پروپاگاندای رسانه‌ای نترسد
  • گل های جذاب لحظه ثانیه های آخری تیم ملی انگلیس در طول تاریخ / فیلم