Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای سیستان و بلوچستان از فعالیت 200 آموزشگاه آزاد فنی و حرفه ای در سطح استان خبر داد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان، خداداد اولیایی با بیان این مطلب افزود: شاخه فعالیت بخش خصوصی فنی و حرفه‌ای استان شامل کشاورزی، صنعت، فرهنگ و هنر و خدمات است و این حوزه به عنوان بازوی توانمند مجموعه دولتی عمل می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با تاکید بر اینکه آموزش در راستای نیاز های استان از اولویت های مهم اداره کل فنی و حرفه ای سیستان و بلوچستان است، اظهار کرد: در بخش گازکشی خانگی که در حال حاضر در استان مورد توجه قرار دارد، نگاه توسعه ای داریم و آماده پذیرش علاقمندان به مهارت آموزی در این حوزه هستیم.
مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان گفت: مهارت آموزی یکی از مولفه های تحقق شعار سال است و توانمند سازی اقشار مختلف جامعه می تواند نقش بسیاری در رقم خوردن جهش تولید باشد.
اولیایی همچنین به روند رو به رشد آموزش های مهارتی در سطح استان اشاره و خاطرنشان کرد: در ارائه آموزش‌های مهارتی در بخش‌های صنایع، روستایی، حاشیه شهر اداره کل فنی و حرفه ای استان موفق به تحقق اهداف آموزشی با بیش از 100 درصد شده است که این نشان از ترویج آموزش های مهارتی در بین خانواده ها دارد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان فنی و حرفه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۹۶۴۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) نقش سد‌ها در کنترل سیل اخیر سیستان بلوچستان

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • (ویدئو) نقش سد‌ها در کنترل سیل اخیر سیستان بلوچستان
  • ۲.۶ میلیون نفرساعت آموزش در آموزشگاه‌های آزاد فنی‌وحرفه‌ای قم ارائه شد
  • تمدید مهلت ثبت نام نخستین المپیاد آموزش هنر یزد
  • کار دانشگاه‌ها تربیت نیروی متخصص متناسب با ظرفیت‌های سیستان و بلوچستان است
  • مهارت آفرینی در بستر دستگاه تعلیم و تربیت باید فراهم شود
  • کار اصلی مدارس و دانشگاهها؛ تربیت نیروی متخصص متناسب با ظرفیت های استان است
  • آزادسازی زمین‌های راکد در شهرک‌های صنعتی سیستان و بلوچستان
  • ظرفیت علمی و پژوهشی استادان سیستان و بلوچستان باید بالفعل شود
  • آموزش ۵ هزار نفر در سیستان و بلوچستان در حوزه اقتصاد دیجیتال
  • از بین رفتن یا تغییر در ۸۰ میلیون شغل طی چند سال آینده