Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان دامپزشکی با ارسال نامه ای انتقاد آمیز به شهردار تهران گفت: شهرداری با پلمب مراکز درمانی دامپزشکی مانع ورود و خروج مردم به مراکز بهداشتی می شود که قانون مجلس و پروانه تاسیس دارند. ۲۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۲ اقتصادی کشاورزی نظرات - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم علی اصغر ماکنعلی رئیس سازمان دامپزشکی با ارسال نامه ای به پیروز حناچی شهردار تهران با موضوع «پلمپ مراکز درمانی دامپزشکی» نوشت: به پیوست تصویب نامه شماره 6010 مورخ 99/2/20 رئیس محترم کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی در خصوص ادامه روند پمپ مراکز درمانی دامپزشکی توسط شهرداری تهران به دور از توجه به مسائل علمی و تخصصی و منافع عمومی جهت استحضار ارسال می‌گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حال حاضر تعداد 250 مرکز درمانی دامپزشکی بر اساس نیاز شهروندان در سطح شهرستان تهران دایر و به فعالیت اشتغال دارند. این مراکز بر اساس قوانین مصوب مجلس شورای اسلامی آیین‌نامه و دستورالعمل های مربوط و وفق سیاست‌ها و ضوابط حاکمیتی ابلاغی این سازمان مجوز/پروانه تاسیس و فعالیت خود را از نظام دامپزشکی استان تهران دریافت کرده است و متعهد به رعایت الزامات بهداشتی قرنطینه‌ای در راستای برقراری امنیت زیستی و تامین و ارتقاء بهداشت عمومی جامعه می‌باشند.

استفاده از ابزاری مانند نیوجرسی (بلوک های سیمانی) برای جلوگیری از ورود و خروج به مراکز درمانی دامپزشکی (تمسک به صدور رای کمیسیون ماده 100 قانون شهرداری برای پلمپ این مرکز به عنوان بخشی از ساختار نظام سلامت کشور) شایسته و زیبنده برخورد با متخصصین و پیشروان امر بهداشت و سلامت جامعه نیست.

با عنایت به جلسه برگزار شده در کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی به تاریخ 98/10/29 با حضور نمایندگان سازمان‌های ذیربط از جمله شهرداری محترم تهران و تصمیمات متخذه مندرج در صورتجلسه و با توجه به ابلاغ شیوه‌نامه مربوط به تاسیس مراکز درمانی، بیمارستان‌ها و ... مبنی بر امکان فعالیت در مناطق مستقل مسکونی خواهشمند است دستور مساعدت و همکاری لازم با این گونه مراکز به عمل آید.

ضمنا این سازمان آمادگی خود را برای تشکیل جلسه مشترک به منظور هماهنگی و همکاری لازم اعلام می‌دارد.

اعتراض روسای سه دستگاه به شهرداری تهران درباره پلمب مراکز درمانی دامپزشکی+ اسنادنامه مجلس به سازمان دامپزشکی برای جلوگیری از پلمب مراکز درمانی دامپزشکی توسط شهرداری+ سندوعده معاون شهردار تهران برای رفع مشکل پلمب مراکز درمانی دامپزشکی

 

 

انتهای پیام/

R1342/P/S7,83/CT1 واژه های کاربردی مرتبط سازمان دامپزشکی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سازمان دامپزشکی سازمان دامپزشکی پلمب مراکز درمانی دامپزشکی سازمان دامپزشکی شهردار تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۹۶۵۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراض نمایندگان به وحیدی درباره تغییرات شهرستان ری

نمایندگان استان تهران در نامه‌ای خطاب به وزیر کشور درباره هرگونه تعرض به یکپارچگی شهرستان ری در تقسیمات جدید کشوری اعتراض خود را اعلام کردند. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه پارلمانی خبرگزاری تسنیم، سید علی یزدی‌خواه نماینده مردم، تهران، ری، اسلامشهر و شمیرانات در مجلس شورای اسلامی از تدوین نامه‌ای خطاب به وزیر کشور خبر داد که در آن به تصمیمات برای تقسیمات جدید کشوری و تعرض به یکپارچگی شهرستان ری اعتراض شده است.

وحیدی: تشکیل استان تهران غربی در حال بررسی است متن این نامه که به امضای جمعی از نمایندگان تهران رسیده به شرح ذیل است:

جناب آقای دکتر وحیدی
وزیر محترم کشور

سلام علیکم؛
با صلوات بر محمد(ص) و آل محمد(ص)؛ همانگونه که استحضار دارید، ملک ری یکی از کهن ترین شهرهای جهان با قدمت بیش از 8 هزار سال بوده و شیخ البلاد و عروس جهان اسلام با هویت تاریخی، تمدنی و مذهبی خود با تعبیر زیبای رهبر فرزانه انقلاب به عنوان قبله تهران معرفی گردیده است.

پیرو اخبار واصله در خصوص طرح تشکیل استانهای تهران غربی و شرقی، تاکید می گردد طرح مذکور به هیچ وجه نباید منجر به جابجایی محدوده جغرافیایی فعلی شهرستان ری و بخش‌های پنجگانه مرکزی، کهریزک، فشافویه، قلعه نو، خاوران، محدوده فرودگاهی حضرت مام(ره) و منطقه ویژه اقتصادی ری گردد.

هرگونه تغییر و جابجایی در محدوده سیاسی کنونی، علاوه بر صدمه به هویت و تاریخ این شهرستان، خسارات جبران ناپذیری بر سرمایه های مادی و معنوی مردم ولایت مدار شهرستان ری وارد و موجبات اعتراض شدید اهالی و ساکنین را فراهم می آورد.

لذا تقاضامند است دستور فرمائید از هرگونه تغییر و جابجایی در محدوده جغرافیایی شهرستان ری احتراز و قبله تهران بدون کوچکترین خدشه و به صورت یکپارچه در حریم حرم حضرت عبدالعظیم (ع) حفظ گردد و جزیی از استان تهران مرکزی باقی بماند.

بدیهی است با توجه به مطالبات مردمی جهت تحقق این مهم، از همه اختیارات و ظرفیت های قانونی مجمع نمایندگان تهران در مجلس شورای اسلامی استفاده خواهد گردید.

به گزارش تسنیم، اخیرا معاون سیاسی وزیر کشور از ادامه روند تشکیل استان تهران شرقی خبر داد و گفته بود این تقسیمات فرآیندی دارد که در حال پیگیری است و تاکنون در کمیسیون سیاسی دولت مصوب شده و بر اساس قانون باید در دولت و مجلس بررسی شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نامه مهم قالیباف به رئیسی
  • اعتراض نمایندگان به وحیدی درباره تغییرات شهرستان ری
  • تاکید رئیس شبکه دامپزشکی طرقبه شاندیز بر ممنوعیت کشتار غیر مجاز دام در منازل و معابر
  • آمادگی آتش نشانی رشت برای آموزش ایمنی در بیمارستان‌ها
  • همراهی دولت و شهرداری باعث شکستن قفل واردات واگن های مترو
  • فضای تفریحی گردشگری سرخه‌حصار توسعه می‌یابد
  • نظارت و بازرسی مستمر از مراکز دارویی درمانی و مایه کوبی دامپزشکی شهرستان تربت حیدریه
  • همراهی دولت و شهرداری باعث شکستن قفل واردات واگن‌های مترو
  • «حق‌شناس» مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان شد
  • شهرداری تهران به دنبال ارائه کیفی خدمات در نمایشگاه کتاب است