Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری آریا از سمنان، نشست مشترک شهردار ، اعضای شورای شهر و نماینده دوره یازدهم مردم سمنان ، مهدیشهر و سرخه در محل دفتر نماینده این شهر برگزار شد . 


سید مسعود سیادتی، رییس شورای اسلامی شهر سمنان در این نشست با بیان اینکه نماینده پاسخگوی همه اقشار جامعه است اظهار داشت: دوره پنجم شورای اسلامی شهر سمنان نیز با بهره گیری از افکار و سلیقه های متفاوت و وحدت نظر سعی نموده تا اقشار مختلف شهروندان را دریابد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 


سیادتی افزود: اهداف مشترک نمایندگی مردم در خانه ملت و نمایندگی مردم در شورای شهر بالندگی ، سرافرازی و آبادانی کشور است که می بایست مورد توجه باشد . 


وی به تجربه کارگروه ها و شورای مشورتی در دوره دهم نمایندگی خانه ملت اشاره کرد و اظهار داشت : بهره گیری از تجارب برگزیدگان شهر در قالب شورای مشورتی توانست ضمن ایجاد خرد جمعی و رصد مسائل مهم شهر ، نمایده را در ارائه تصویر مناسب از مسائل شهری یاری نماید . 


سیادتی با بیان اینکه شورای اسلامی شهر یکی از نهادهای اجتماعی است که پایگاه مردمی دارد، ارتباط نماینده و شورای اسلامی شهر را بسیار مهم دانست و با تشکر از تعامل نماینده دوره دهم با مجموعه شهرداری و شورا گفت: تعامل شهرداری ، شورای شهر و نماینده خانه ملت در تسریع حل مسائل شهری سمنان نقش ارزنده ای دارد و امیدواریم این تعامل در دوره یازدهم هم ادامه داشته باشد .  


 رییس شورای اسلامی شهر سمنان با تاکید بر حفظ جایگاه سمنان به عنوان مرکز استان ،لزوم عدالت محوری و توجه ویژه به مرکز استان را خواستار  و پیشنهاد برگزاری جلسات مشترک دوره ای به منظور بررسی و پیگیری مسائل شهر و شهروندان بین شهرداری ، شورای اسلامی شهر و نماینده را ارائه کرد . 


شایان ذکر است در این نشست مواردی از لزوم اصلاح بخشی از قوانین و پیگیری تخصیص اعتبار ملی و استانی در بازآفرینی شهری، پیگیری مطالبات شهرداری از دستگاه های اجرایی ، پیگیری لایحه مدیریت واحد شهری، لایحه درآمد پایدار شهرداری ها، استفاده از ظرفیت مجمع خیرین شهرساز سمنان مطرح و تصمیماتی اتخاذ شد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: شهرداری سمنان شورای شهر سمنان شورای اسلامی شهر مسائل شهر خانه ملت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۹۵۰۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح جامع شهری در شهرهای کوچک بلاتکلیف مانده است

ایسنا/لرستان نماینده لرستان در شورای عالی استان‌ها گفت: طرح جامع شهری در شهرهای کوچک بلاتکلیف مانده است.

سید عزیزالله میربراتی در جلسه شهرداران و شورای شهر با استاندار لرستان که در محل سالن جلسات استانداری استان برگزار شد، اظهار کرد: در اصل قانون اساسی در رابطه با شوراها صحبت شده که این اهمیت کار آنها را می‌رساند.

وی با بیان اینکه کارخانه آسفالت مسئله عمده شهرهای کوچک است، افزود: شهرهای کوچک به مانند شهرهای بزرگ دیده شوند.

میربراتی یکی از معضلات استان را نبود نیروی تخصصی در بدنه شهرداری‌ها عنوان کرد و یادآور شد: انتظار داریم کمیته‌های انطباق شهرهای کوچک را ببینند و این در حالیست که کمیته‌های انطباق شهرهای کوچک دیده شود.

وی بیان کرد: ارزش افزوده شهرداری‌ها در شهرهای کوچک ناچیز است که ضرورت دارد این مهم مورد اهتمام ویژه قرار گیرد.

نماینده لرستان در شورای عالی استان‌ها گفت: نبود نیروی تخصصی در بدنه شهرداری‌ها یکی از معضلات استان است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • در یکصد و پنجاه و یکمین جلسه علنی شورای شیراز چه گذشت؟
  • تشکیل شورای راهبردی مدیریت شهری شیراز با چند حوزه خدمات‌رسان
  • تعامل و همدلی بین اعضا اولین اصل تشکیل شورای موفق است
  • تصویب قانون مدیریت واحد شهری بزرگ‌ترین خدمت به مردم و شورا/ قطار شهری، پروژه ملی است
  • پیشرفت‌های شهرداری مبارکه نتیجه تعامل موثر با شورای شهر است
  • جایگاه شورا به درستی در جامعه نهادینه نشده است
  • شورا انتظار بعضی تغییرات در شهرداری را داشت/ بدهکاری دلیل بی‌مهری نیست
  • طرح جامع شهری در شهرهای کوچک بلاتکلیف مانده است
  • توسعه متوازن و عدالت‌محور، نگاه شورای ششم به مسائل شهری
  • تعطیلی پنجشنبه یا شنبه در صحن مجلس پیگیری می‌شود