Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، علی اصغر مجد فرماندار دامغان در نشست با بازرسان واحد‌های صنفی و سازمان صنعت معدن و تجارت این شهرستان گفت: با توجه به وضعیت اقتصادی و مشکلات معیشتی مردم، بازرسان باید به صورت شبانه روزی قیمت‌ها را در بازار نظارت کنند.

او افزود: اگر روند افزایش قیمت‌ها ادامه داشته باشد، دست فروشان تره بار در حاشیه خیابان‌ها و میادین جمع آوری و با آن‌ها برخورد قانونی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صالحی رئیس اداره صنعت ومعدن و تجارت شهرستان دامغان نیز در این جلسه گفت: روزانه قیمت‌های ۱۰۰ قلم کالا در این شهرستان رصد می‌شود.

او افزود: در فروردین و اردیبهشت امسال، ۸۵۰ مورد بازرسی از واحد‌های صنفی انجام شده که ۹۶ متخلف شناسایی و با جریمه بیش از ۲۵۰ میلیون ریالی به علت گران فروشی و احتکار و درج نکردن قیمت‌ها محکوم شدند.

انتهای پیام / ر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صنعت و معدن بازرسی و نظارت تخلف صنفی پلمب واحد صنفی قیمت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۹۷۱۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل ۱۰ پرونده برای واحد صنفی متخلف در زاهدان

 ایرج حسن‌پور گفت: با برنامه‌ریزی حوزهٔ بازرسی و نظارت اداره کل صمت استان، طی روز‌های ۱۰ و ۱۱ اردیبهشت‌ماه، گشت مشترک نظارتی با حضور کارشناسان بازرسی اداره کل صمت، نمایندگان مرکز بهداشت زاهدان، اتاق اصناف و اتحادیه‌ها از واحد‌های صنفی شب زی (رستوران، غذای آماده، فست‌فود و...) در زاهدان انجام شد.

وی افزود: در بازدید‌های انجام شده برای ۱۰ واحد صنفی پرونده با تخلفات گران‌فروشی، عدم درج قیمت، فروش کالا‌های تاریخ مصرف گذشته تشکیل شد.

مدیرکل صمت استان خاطرنشان کرد: پرونده‌های تشکیل شده جهت رسیدگی و سیر مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • برای خرید میکروآپارتمان در شهر تهران چقدر باید هزینه کرد؟
  • تخلف بهداشتی بیش از ۳۰۰ واحد صنفی را در قزوین به تعطیلی کشاند
  • با سامانه خودنویس امکان کنترل قیمت اجاره و حذف واسطه بین مالک و مستاجر فراهم خواهد شد
  • نقره و خودروهای برقی/ نقش فلز نقره در صنعت انرژی‌های تجدیدپذیر!
  • فقر و فقدان قدرت خرید اخلاق اجتماعی را مخدوش می‌کند
  • تشکیل ۱۰ پرونده برای واحد صنفی متخلف در زاهدان
  • کمبود آرد در اسدآباد وجود ندارد
  • آموزش: نکات مهمی که قبل از خرید دستگاه‌های الکترونیکی دست دوم باید بدانید
  • جلوگیری از درج آگهی جعلی مسکن/ کنترل بازار با مالیات
  • فروش لاستیک های تاریخ گذشته به جای لاستیک دولتی؟ | واکنش انجمن صنعت تایر را ببینید