Web Analytics Made Easy - Statcounter

با توجه به ادامه بحران شیوع کرونا، هیات امنای آکادمی اُسکار امروز (دوشنبه) در یک ویدئوکنفرانس درباره زمان برگزاری مراسم اُسکار ۲۰۲۱ تصمیم می‌گیرند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هالیوود ریپورتر، هیات امنای آکادمی اسکار امروز (دوشنبه) با گذشت تنها چهار روز پس از رای‌گیری درباره وضع استانداردهای رعایت تنوع در این جایزه سینمایی، بار دیگر از طریق ویدئوکنفرانس با یکدیگر دیدار می‌کنند تا این بار درباره زمان برگزاری بزرگترین رویداد صنعت سینما در سال ۲۰۲۱، تصمیم‌گیری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نود و سومین مراسم اهدای جوایز اسکار قرار بود در تاریخ ۲۸ فوریه ۲۰۲۱ (۱۰ اسفند ۹۹) برگزار شود اما همه‌گیری کرونا به آشفتگی در هالیوود، بسته شدن سینماها در آمریکا و توقف فرآیند تولید و ساخت فیلم‌هایی که قرار بود تا پایان سال اکران شوند، منجر شد. شیوع این ویروس همچنین در کار جشنواره‌های سینمایی معتبری چون کن و ونیز که معمولا نقش سکوی پرتاب را برای فیلم‌های مدعی دارند، نیز اخلال ایجاد کرد.

هیات امنای ۵۴ نفره آکادمی اسکار احتمالا به دلیل ادامه بحران جهانی کرونا، زمان برگزاری این رویداد مهم سینمایی را به مدت هشت هفته به تاخیر انداخته و فرصت شرکت در رقابت امسال را تا ۳۱ دسامبر ۲۰۲۰ (۱۱ دی ۹۹) تمدید خواهد کرد.

هنوز برای تصمیم‌گیری درباره نحوه برگزاری دوره بعدی از جوایز اسکار زود است و مسئولان برگزاری برای انتخاب بین مراسم حضوری یا مجازی باید روند پیشرفت کرونا را در نظر بگیرند.

زمان برگزاری مراسم اهدای جایزه اسکار تاکنون سه بار و در سال‌های ۱۹۳۸، ۱۹۶۸ و ۱۹۸۱ به ترتیب به دلیل جاری شدن سیلاب در لس‌آنجلس، ترور مارتین لوتر کینگ و اقدام به ترور رونالد ریگان، به تاخیر افتاده است. تمدید مهلت ۱۲ماهه شرکت در این رقابت نیز بی‌سابقه نیست و قبل از ششمین دوره برگزاری اتفاق افتاد. ‌

اسکار تنها مراسمی نیست که این روزها به دلیل شیوع کرونا سرنوشت نامعلومی دارد. هفتاد و چهارمین دوره جوایز تونی (Tony Awards) ابتدا قرار بود در تاریخ ۷ ژوئن برگزار شود اما به دلیل کرونا به تاخیر افتاد و هنوز زمان دقیق برگزاری آن مشخص نشده است تا جایی که حتی زمزمه‌هایی از لغو این رویداد به گوش می‌رسد.

در مورد هفتاد و دومین دوره جوایز امی (Emmy Awards) نیز اگرچه هنوز در زمان برگزاری تغییری ایجاد نشده اما احتمال برگزاری حضوری این رویداد همچنان در هاله‌ای از ابهام است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: زمان برگزاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۹۷۷۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش مدت زمان آورده متقاضیان پروژه‌های نهضت ملی مسکن

حسین جنتی مدیرکل راه‌وشهرسازی استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان با بیان اینکه پرداخت آورده متقاضیان در پروژه‌های نهضت ملی مسکن استان تهران متناسب با پیشرفت فیزیکی هر پروژه انجام می‌شود افزود: پیش از  این پرداختی پروژه‌های نهضت ملی مسکن هر ۴ ماه یکبار بوده در صورتی که این موضوع مطابق ضابطه و قانون و یا بخشنامه‌ای نبوده و تنها  براساس پیشرفت های فیزیکی و طبق روال دریافت آورده در پروژه های گذشته پرداخت انجام شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران تصریح کرد:  برای تکمیل کارگاه پروژه های نهضت ملی مسکن در استان تهران و دریافت تسهیلات بانکی و انعقاد قرارداد مشارکتی نیاز به تزریق مالی داشته ایم که  تنها برای این دوره از طریق پیامک به متقاضیان اعلام کردیم که‌  آورده و اقساط خود را پرداخت کنند.

او اظهار کرد: با توجه به کمبود منابع مالی تنها در این دوره مدت زمان تکمیل آورده به دوماه کاهش یافت و در حال حاضر با رفع مشکل در کارگاه‌ پروژه های نهضت ملی مسکن  از دوره‌های بعد زمان پرداخت آورده متقاضیان ۲ ماهه نخواهد بود و متقاضیان نهضت ملی مسکن مهلت بیشتری برای پرداخت خواهند داشت.

وی با اشاره به اینکه این اقدام در نهایت به نفع متقاضی است، گفت: تا دو سه ماه آینده به‌خاطر اینکه مشکل تسهیلات برطرف شده است نیازی به پرداخت سهم آورده متقاضی نباشد و از محل تسهیلات بانکی پروژه را مدیریت می شود.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • برگزاری اولین رویداد میزهای تخصصی سند ملی زیارت در مشهد
  • رقابت‌های قرآنی دانش‌آموزی استان مرکزی
  • مسابقات قرآن دانش‌آموزی استان مرکزی
  • سازمان جهانی بهداشت: همه‌گیری کرونا باعث افزایش چاقی در کودکان شده است
  • مدیریت بحران زنجان در حالت آماده‌ باش
  • برگزاری دوره توانمندسازی مربیان و اساتید قرآن و عترت ارتش جمهوری اسلامی ایران
  • برگزاری دوره توانمندسازی مربیان و اساتید قرآن و عترت ارتش جمهوری اسلامی ایران در مشهد
  • مانور پیشگیری از آبگرفتگی احتمالی و کمک به دفع آب‌های سطحی در معابر و خیابان‌های اهواز
  • افزایش مدت زمان آورده متقاضیان پروژه‌های نهضت ملی مسکن
  • چرا تمدن‌ها با گذشت زمان شکننده‌تر می‌شوند؟ (+عکس)