Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا ابوالحسنی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: برخورد با مفاسد و جرایم اقتصادی جزو اولویت‌های سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان قرار دارد و تمامی توان خود را در این زمینه به کار خواهیم بست.

وی اظهار داشت: بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان یک کارخانه تولید پلی اتیلن در رفسنجان را به جرم عرضه خارج از شبکه مواد پتروشیمی متخلف شناخته و پرونده این واحد متخلف را به مبلغ ۲۰ میلیارد و ۶۳۳ میلیون و ۶۶۴ هزار ریال تکمیل و جهت اجرا و صدور حکم به تعزیرات حکومتی ارسال کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مشاور رسانه‌ای رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان گفت: ۲ واحد تولیدی لوله‌های پلی‌اتیلن در کرمان هم به جرم تقلب و استفاده از مواد بازیافتی گرانول در تولید لوله متخلف شناخته شدند و پرونده این ۲ واحد به ارزش ۶۰۰ میلیون ریال به تعزیرات حکومتی استان ارسال شد.

وی تصریح کرد: یک واحد تولید لوله‌های پلی‌اتیلن در سیرجان نیز به جرم عرضه خارج از شبکه مواد پتروشیمی طی ۲ مرحله به مبلغ ۱۳ میلیارد و ۱۵۷ میلیون و ۷۰۰ هزار ریال جریمه شد و پرونده این واحد به تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

ابوالحسنی افزود: تعزیرات حکومتی این واحد تولیدی را با اصرار بر تخلف و عرضه خارج از شبکه مواد پتروشیمی مجددا به مبلغ بیش از ۲۹ میلیارد ریال محکوم کرد.

وی بیان داشت: همچنین یک شرکت تولید لوله پلی‌اتیلن در رفسنجان که از طریق عرضه خارج از شبکه مواد خام پتروشیمی به سودجویی می پرداخت، طی پرونده ای به مبلغ چهار میلیارد و ۴۵۰ میلیون و ۲۹۲ هزار ریال تکمیل و جهت صدور حکم به تعزیرات حکومتی استان ارسال شد.

معرفی چهار واحد لاستیک فروشی متخلف به تعزیرات حکومتی

ابوالحسنی گفت: بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان پرونده یک واحد صنفی لاستیک فروشی را در رفسنجان به جرم عرضه خارج از شبکه کالا به مبلغ ۳۱ میلیون و ۷۰۰ هزار ریال تکمیل و جهت صدور و اجرای حکم به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

وی ادامه داد: پرونده یک واحد لاستیک فروشی به جرم گرانفروشی به مبلغ ۱۵۶ میلیون و ۶۴۰ هزار ریال و یک واحد صنفی لاستیک فروشی نیز به جرم احتکار و ثبت نکردن انبارها در سامانه جامع در کرمان به مبلغ پنج میلیارد و ۲۳۱ میلیون ریال و پرونده لاستیک فروشی دیگری به علت عرضه خارج از شبکه به ارزش ۹۲۸ میلیون ریال تکمیل و جهت سیر مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی استان ارسال شد.

مدیر روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان افزود: همچنین پرونده یک واحد صنفی صافکاری و نقاشی خودرو به جرم تقلب در کار به مبلغ ۵۵۱ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال تشکیل و برای صدور و اجرای حکم به تعزیرات حکومتی استان کرمان ارسال شده است.

وی تاکید کرد: سامانه ۱۲۴ سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان آماده دریافت گزارشات مردمی در زمینه احتکار، عرضه خارج از شبکه، تقلب، گرانفروشی، کم فروشی، عدم صدور فاکتور و برچسب قیمت می باشد و از شهروندان تقاضا می شود در صورت مشاهده هرگونه تخلف اقتصادی آن را از طریق این شماره به اطلاع ما برسانند.

برچسب‌ها لاستیک پتروشیمی وزارت صنعت معدن و تجارت کرمان تخلفات مالی سیرجان رفسنجان صمت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: لاستیک پتروشیمی وزارت صنعت معدن و تجارت کرمان تخلفات مالی سیرجان رفسنجان صمت لاستیک پتروشیمی وزارت صنعت معدن و تجارت کرمان تخلفات مالی سیرجان رفسنجان صمت معدن و تجارت استان کرمان تعزیرات حکومتی استان عرضه خارج از شبکه مواد حکم به تعزیرات حکومتی ریال تکمیل و جهت لاستیک فروشی پلی اتیلن سازمان صنعت هزار ریال ارسال شد یک واحد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۹۷۷۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاوان میلیاردی برای قاچاقچیان گاز مایع یارانه ای در قم

تقی حسام، مدیرکل تعزیرات حکومتی قم اظهار کرد: ماموران نیروی انتظامی گزارشی پیرامون تخلیه گاز مایع از یک دستگاه خودروی انتقال فرآورده نفتی در واحد غیرمجاز را تهیه و برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

وی ادامه داد: پرونده خرید و فروش ۹ هزار و ۴۷۰ لیتر گاز مایع یارانه‌ای بر خلاف ضوابط تعیین شده به ارزش ۲ میلیارد و ۸۹۴ میلیون ریال در شعبه چهارم ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی قم رسیدگی شد.

وی اضافه کرد: شعبه با توجه به مدارک موجود در پرونده و ارائه نشدن مدارک قانونی، اتهام قاچاق را محرز و علاوه بر ضبط گاز مایع، متهمان را به پرداخت ۱۱ میلیارد و ۵۷۷ میلیون ریال جزای نقدی معادل چهار برابر ارزش کالای کشف شده، محکوم کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • تاوان میلیاردی برای قاچاقچیان گاز مایع یارانه‌ای در قم
  • تاوان میلیاردی برای قاچاقچیان گاز مایع یارانه ای در قم
  • صافکار متخلف اردبیلی نقره داغ شد
  • اجرای حکم پلمب چهار واحد صنفی متخلف در یزد
  • جریمه ۱۰۷ میلیارد ریالی عرضه خارج از شبکه پلی اتیلن
  • جریمه ۵ میلیارد ریالی صافکار متخلف اردبیلی
  • جریمه بیش از ۸۱ میلیارد ریالی راننده متخلف/ تویوتا قاچاق توقیف شد
  • محکومیت مبل ساز متقلب در زنجان
  • محکومیت پزشک متخلف در ارومیه
  • گرانفروشی برای یک واحد قصابی در کرمانشاه گران تمام شد