Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - سرپرست صندوق کارآفرینی امید استان اردبیل از پرداخت 6 میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی با نرخ کارمزد 4 درصد به مددجویان معرفی شده از امور زندانها و اقدامات تامینی خبر داد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل، هادی بابایی مهر سرپرست صندوق کارآفرینی امید استان اردبیل از پرداخت تسهیلات اشتغالزایی با نرخ کارمزد 4 درصد به مددجویان معرفی شده از امور زندانها و اقدامات تامینی خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: صندوق کارآفرینی امید استان اردبیل در حال حاضر از محل تفاهم نامه فیمابین صندوق و سازمان امور زندانها برای مددجویان معرفی شده مبلغ 6 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال به تعداد 34 نفر جهت ایجاد کسب و کار و کمک به اشتغالزایی آنان پرداخت کرده است.
بابایی مهر گفت: اشتغال و کسب درآمد مهمترین دغدغه زندانیان آزاد شده است و برای رفع این نگرانی تمامی مددجویان آزاد شده از سوی صندوق کارآفرینی امید برای دریافت تسهیلات اشتغالزایی حمایت می شوند.
وی خاطرنشان کرد: مددجویان معرفی شده به صندوق در کمترین زمان ممکن نسبت به پذیرش اقدام و مراحل تکمیل پرونده را سپری می کنند و این صندوق نیز صرفاً به اعطای تسهیلات بسنده نکرده و همواره وام گیرندگان این صندوق به عنوان عضوی از مجموعه پس از اعطای تسهیلات نیز مورد حمایت قرار می گیرند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: صندوق کارآفرینی امید مددجویان معرفی شده استان اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۹۷۹۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی مشکلات مددجویان زندان سپیدار اهواز در دیدار با رئیس توسعه حل اختلاف خوزستان

حجت الاسلام عبدالحمید امانت بهبهانی به همراه جمعی از قضات و معاونان خود، در دومین برنامه هفتگی دیدار با زندانیان ضمن گفتگو با ۱۵ مددجو آقا و خانم زندان سپیدار اهواز، مسائل و مشکلات مطرح شده را استماع و برای پیگیری و رفع آنها دستورات لازم را صادر کردند.

در این دیدار رئیس توسعه حل اختلاف خوزستان، یکی از برنامه‌های عملیاتی و راهبردی این معاونت در سال ۱۴۰۳ را حضور در زندان‌های استان عنوان کرد و اظهار داشت: براساس برنامه‌های عملیاتی و سند تحول و تعالی قضایی، پیگیری، رفع مشکلات زندانیان و کاهش جمعیت کیفری با استفاده از ظرفیت شورای حل اختلاف در اولویت دستگاه قضایی استان قرار دارد.

وی افزود: از اقدامات بسیار مهم و مؤثر توسعه حل اختلاف خوزستان در سال گذشته، گسترش شعب تخصصی شورای حل اختلاف ویژه زندانیان و راه اندازی کارگروه مشترک شورای حل اختلاف و اداره کل زندان‌های استان می‌باشد که در آزادی تعداد زیادی از زندانیان ثمرات و نتایج بسیاری خوبی داشته است.

حجت الاسلام امانت بهبهانی گفت: اگر ما بتوانیم شرایط بخشش یک نفر را فراهم کنیم در ظاهر یک انسان را نجات و در واقع یک خانواده و در سطح کلان‌تر یک جامعه را نجات داده‌ایم که اثرات بسیار ماندگاری دارد.

 این مقام قضایی در ادامه بهره گیری از ظرفیت‌های قانونی به ویژه فعال سازی شورای‌های حل اختلاف را بر گسترش صلح و سازش بین مردم به منظور استمرار رویکرد حبس زدایی و جلوگیری از ورود افراد به زندان در موارد غیر ضروری را خواستار شد.

احمد رضا آزاده رئیس زندان سپیدار اهواز نیز در این دیدار ضمن تقدیر از رویکرد اثرگذار معاونت توسعه حل اختلاف خوزستان در کاهش جمعیت زندانیان استان و پیگیری مشکلات آنان، بر لزوم گسترش همکاری و تعامل سازنده سازمان زندان‌ها و شورای حل اختلاف در جهت تحقق اهداف قوه قضاییه تاکید کرد.

او گفت: قطعاً بازدید از زندان و دیدار با مددجویان ثمرات بسیاری خواهد داشت و زمینه آزادی تعداد زیادی از زندانیان را فراهم می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به ۱۳۷۰ نفر در بابل
  • بررسی مشکلات مددجویان زندان سپیدار اهواز در دیدار با رئیس توسعه حل اختلاف خوزستان
  • ۲۰۰ میلیارد ریال تسهیلات تعاونی‌ در سبزوار پرداخت شد
  • بهره مندی بیش از ۱۲ هزار روستایی گلستان از تسهیلات قرض‌الحسنه
  • کارگاه آموزشی کارآفرینی و اشتغال «همت در مسجد» در بندرعباس برگزار شد
  • تعهد اشتغال ۷۵۰۰ فارغ‌التحصیل بیکار در همدان
  • توانمندسازی مددجویان، مانعی در برابر تولید فقر است
  • پرداخت یک هزار میلیارد ریال وجوه سیب زمینی کاران اردبیل
  • پرداخت ۱۰۰۰ میلیارد ریال وجوه سیب زمینی کاران اردبیل
  • احیا ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل