Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه شهرستان سیمرغ با اشاره به اینکه تاکنون لایروبی ۱۳ کیلومتر از ۲۱ کیلومتر لایروبی رودخانه‌های این شهرستان صورت گرفت، گفت: پیگیری انجام شده با شرکت آب منطقه‌ای مازندران اعتبار بیش از ۳۰ میلیارد ریالی در این زمینه در نظر گرفته شد که قرار شد ادامه یابد.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، مخاطبان این رسانه با ثبت سوژه‌ای با عنوان « اینجا جنگ زده نیست؛ سیمرغ است که به آب افتاده» خواستار پیگیری خبرنگاران فارس در این زمینه شدند، آنان در توضیح این سوژه عنوان کردند؛ اینجا هم جزو شهرستان سیمرغ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از قسمت‌های سیل گرفته بخش مرکزی شهرستان سیمرغ این کوچه به‌دلیل مجاورت با کانال زهکشی شهری بیشترین ارتفاع آب را در بخش مرکزی کیاکلا در زمان سیل دیده و نیز خسارت‌های هنگفتی به اهالی این کوچه و کوچه شهید اخلاقی وارد آمده است.

انتظار این است تا مسؤولان با حضور و پیگیری جدی وضعیت دشوار در جهت رفع مشکلات همراهی کنند.

امام جمعه شهرستان سیمرغ درباره آخرین وضعیت سیمرغ با گذشت ۱۵ ماه از سیل، اظهار کرد: بعد از قضیه سیل همه مجموعه مردم، گروه‌های مردمی و جهادی، خیران و دستگاه‌های اجرایی و امدادی حضور پیدا کردند و خدمات خوبی ارائه دادند.

حجت‌الاسلام محمدباقر یوسفی افزود: در این اتفاق خانه‌های زیادی تخریب شد که توسط کمیته‌امداد، بهزیستی، خیران و گروه‌های جدیدی احداث و برخی نیز بازسازی شده است.

وی اضافه کرد: دو پل در حادثه تخریب شد که مقدمات کار  انجام شد و عملیات اجرایی آن در حال انجام است.

امام جمعه شهرستان سیمرغ بیان کرد: کشاورزان بسیاری نیز خسارت دیدند که شناسایی کشاورزان خسارت‌دیده انجام شد و یک‌هزار و ۶۵۶ نفر در سامانه ثبت‌نام کردند و بیش از  ۷ میلیارد تومان برای جبران خسارت به آنان پرداخت شده است.

این مسؤول با اعلام اینکه مهم‌ترین مشکل بحث لایروبی منطقه است، تصریح کرد: به‌دلیل بارش‌های زمستانی و همچنین بحث کرونا این پروژه تعطیل شد که باید انجام شود.

یوسفی با اشاره به اینکه تاکنون لایروبی ۱۳کیلومتر از ۲۱ کیلومتر لایروبی صورت گرفت، افزود: با پیگیری انجام شده با شرکت آب منطقه‌ای مازندران اعتبار بیش از ۳۰ میلیارد ریالی در این زمینه در نظر گرفته شد که قرار شد ادامه یابد.

وی در پایان گفت: در ماجرای سیل همانند بحث کرونا شاهد حضور گروه‌های مردمی بودیم که در نوع خود بی‌نظیر بوده است.

انتهای پیام/۸۶۰۳۴/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: سیل مازندران سیمرغ رسانه امام جمعه رسانه سیمرغ سیل مازندران شهرستان سیمرغ انجام شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۹۹۰۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری استقرار اداره ثبت اسناد و املاک در بشاگرد

رئیس سازمان زندان‌ها امروز، چهارشنبه در نشست مسئولین شهرستان بشاگرد در محل دادگستری حضور یافت. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، غلامعلی محمدی که به عنوان نماینده رئیس دستگاه قضا در شهرستان بشاگرد حضور دارد، در دیدار مسئولان این شهرستان با ابراز خرسندی نسبت به بازدید از بشاگرد گفت: یکی از مهمترین دغدغه‌های مردم شهرستان، راه‌های اصلی و منتهی به بشاگرد است که در هنگام بارندگی مردم را با مشکل مواجه کرده و قطعا در جلسه جمع‌بندی سفر استانی رئیس قوه قضاییه و در حضور مسئولان استان رایزنی لازم انجام می‌گیرد.

وی با اشاره به درخواست فرماندار شهرستان در مورد استقرار اداره ثبت اسناد واملاک برای تسهیل در امور مردم گفت: این موضوع را حتما پیگیری خواهیم کرد تا اقدامات لازم برای استقرار این اداره در بشاگرد و حل مشکل مردم انجام شود.

رئیس سازمان زندان‌ها همچنین به سایر درخواست‌ها نیز رسیدگی و بر حل موضوعات و طرح آن در جمع مسئولین استان تأکید کرد.

محمدی صبح امروز و همزمان با سفر رئیس دستگاه قضا به استان هرمزگان، دربازدید میدانی از بشاگرد پیگیر درخواست‌های و مشکلات مردم این منطقه شده است.

انتهای خبر/864

دیگر خبرها

  • ارائه خدمات پزشکی به ۲۰۰۰ نفر از مددجویان زنجانی
  • پیگیری استقرار اداره ثبت اسناد و املاک در بشاگرد
  • زیرساخت‌های ورزش مدارس در میامی توسعه یافت
  • تمامی نیروهای امدادی خدماتی گروه های جهادی و مردمی در مناطق سیل زده پای کار بودند
  • با مشارکت ۱۰هزار گروه جهادی بیش از ۲۰هزار پروژه در مناطق محروم اجرایی خواهد شد
  • اعزام ۹۷ گروه جهادی در هفته بسیج سازندگی به مناطق کم برخوردار/اجرای ۱۱۰ برنامه به مناسبت هفته بسیج سازندگی در کازرون
  • اردبیل بارانی می‌شود
  • کمک ۲۳۰ میلیارد ریالی خیرین برای مدرسه سازی در گناباد
  • هواشناسی ایران۱۴۰۳/۰۲/۱۱؛پیش‌بینی بارش‌های شدید در کشور
  • بیمه فعالان سرود پیگیری می‌شود/چند پیشنهاد به موسیقی فارس