Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ یحیی الهی فرمانده مرزبانی کرمانشاه گفت : با وجود ناامنی‌های داخل عراق و تحرکات گروهک‌های ضدانقلاب به سرکردگی آمریکا و کشور‌های استکباری هم اکنون باتلاش نیرو‌های مسلح متشکل از سپاه، ارتش، مرزبانی و نیرو‌های امنیتی و قرارگاه‌های برون مرزی، هیچ گونه دغدغه امنیتی در مرز‌های استان کرمانشاه نداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت : استان کرمانشاه و شهرستان قصرشیرین یکی از حساس‌ترین مرز‌ها را دارد و اتفاقات آن سوی مرز در داخل عراق همواره دغدغه ما است، اما با هوشیاری نیرو‌های مسلح ما تاکنون دشمنان به آرزوی خودشان نرسیده اند.

فرمانده مرزبانی استان کرمانشاه گفت: شهرستان قصرشیرین باتوجه به حساسیت خاصی که دارد، همواره مورد توجه مسوولان است و این شهرستان سرزمین مقدسی است که در دوران جنگ تحمیلی، محل رشادت جوانان کشور با همه مذاهب اسلامی برای دفاع از حریم ولایت بود و در این راه شهدای زیادی تقدیم شد.

سرهنگ الهی افزود: مرز‌های قصرشیرین از قدیمی‌ترین دروازه‌های عتبات عالیات است و افرادی که در این مرز خدمت می‌کنند از پاداشی مضاعف برخوردار هستند.

او ادامه داد: امنیت از دغدغه‌های همه مسوولان استان و شهرستان قصرشیرین است که باتلاش و هم افزایی همه دستگاه‌ها امنیت به طور کامل برقرار است.

او گفت: نیرو‌های نظامی مجاهدان فی سبیل الله هستند و خدا را شاکریم که سایه ولایت فقیه بر سر ما جاری است و لباس مرزبانی یک جامه‌ی مقدسی است و خدمت در این جایگاه لطف و عنایت خداست.

او افزود: ما مرزبانان وارث خون شهدا و بدهکار خانواده شهدا هستیم و انقلاب اسلامی نشات گرفته از عاشورا است که ولایت مداری، شهادت طلبی و فداکاری به خوبی در آن نمایان است.

 الهی، امنیت و سلامتی را ۲ نعمت مهم دانست که در این ایام به خوبی مشهود است.

او گفت: آمریکا هم اکنون با ناامنی بزرگی مواجه است و این از اشارات و وعده‌هایی است که به ما داده شده و با وجود اینکه هر روز شاهد بیشتر شدن تهدیدات در خارج از مرز‌ها هستیم، اما رزمندگان ما تلاش ویژه‌ای دارند و این تهدیدات را دفع می‌کنند .

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: امنیت ملی استکبار جهانی استکبار ستیزی مرز خسروی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۹۹۴۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موافقت مجلس با جدول مربوط به توزیع اعتبارات نیرو‌های مسلح

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز در ادامه بررسی بخش دوم لایحه بودجه ۱۴۰۳ جدول ۲۱ با عنوان «توزیع اعتبارات نیرو‌های مسلح» را به تصویب رساندند.

حمیدرضا حاجی بابایی رئیس کمیسیون تلفیق در توضیح این جدول گفت: این جدول مربوط به نیرو‌های مسلح است که ما ۱.۸ میلیارد یورو پیش‌بینی کردیم. این بودجه برای بنیه دفاعی کشور است.

نماینده دولت نیز گفت: در این جدول نرخ پیش‌بینی شده برای ۱.۸ میلیارد یورو بیشتر از نرخ پایه کالا‌های اساسی یعنی ۲۸ هزار و ۵۰۰ تومان و بازار دوم یعنی‌ای پی اس است و احتمالا نرخ بازار آزاد بوده که ما با آن مخالفیم.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی مجلس

دیگر خبرها

  • ۱ فوتی و ۱ مصدوم در برخورد پراید با کامیون در محور قصرشیرین به سرپل‌ذهاب
  • کاخ سفید: از تلاش چین برای برقراری امنیت در منطقه استقبال می‌کنیم
  • میانگین مدت خدمت سربازان اعلام شد
  • موافقت مجلس با جدول مربوط به توزیع اعتبارات نیرو‌های مسلح
  • نیرو‌های مسلح یمن: دو ناوشکن آمریکایی و دو کشتی اسرائیلی را هدف قرار دادیم
  • نیرو‌های مسلح یمن: ۲ ناوشکن آمریکایی و ۲ کشتی اسرائیلی را هدف قرار دادیم
  • مهارت آموزی کارکنان وظیفه در استان
  • نصب دوربین‌های هوشمند پلیس در ورزشگاه‌ها برای تامین امنیت
  • امیر فخری: کسی نمی‌تواند نام «خلیج فارس» را جعل کند
  • برقراری و تامین امنیت ورزشگاه‌ها با استفاده از دوربین‌های هوشمند پلیس