Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-05@21:50:06 GMT

شناشایی ۸۸۵ هزار سایت و کانال مجرمانه در قم

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۹۹۸۳۰

شناشایی ۸۸۵ هزار سایت و کانال مجرمانه در قم

به گزارش تابناک به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،سردار سید محمود میر فیضی فرمانده نیروی انتظامی قم با آیت الله علیرضا اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه کشور با اشاره به راه اندازی گشت هوشمند نیروی انتظامی، گفت: راه اندازی شهر هوشمند در شهر مقدس قم، ضمن صیانت از کارکنان، موجب می‌شود در اجرای وظایف محوله نیز بهتر عمل کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار میرفیضی با اشاره به مشکل‌های موجود در حوزه امنیت اخلاقی و آسیب‌های اجتماعی، عنوان کرد: نیروی انتظامی در راستای عمل به وظایف ۲۱ گانه خود، پیوست‌های پژوهشی را در دستور کار قرار داده است، از جمله نهادینه سازی پاسخگویی و مطالبه گری، وظیفه‌مندی، ابزار شناسی، گفتمان سازی و جریان سازی فکری است.

او ادامه داد: بسیاری از موضوعات امنیتی را می‌توان با راهکار‌های اجتماعی حل نمود.

فرمانده نیروی انتظامی قم یادآورشد: نیروی انتظامی در عرصه هوشمند سازی نظارتی بحث روان سازی ترافیکی را بیش از پیش جدی گرفته تا بتوانیم در عرصه فرهنگ سازی اقدامات موثرتری انجام دهیم.

منبع: تابناک

کلیدواژه: اکبر طبری محمدعلی کشاورز هتل کپسولی بیمه بیکاری کرونا پدر سالار افغانستانی ها در ایران آیت الله اعرافی قم اکبر طبری محمدعلی کشاورز هتل کپسولی بیمه بیکاری کرونا پدر سالار افغانستانی ها در ایران نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۹۹۸۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری قاتل فراری در مهاباد در کمتر از ۱۲ ساعت

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز مهاباد؛ فرمانده انتظامی شهرستان مهاباد گفت: با تلاش مأموران انتظامی شهرستان قاتل فراری که در یکی از روستاهای این شهرستان اقدام به قتل کرده بود، در کمتر از ۱۲ ساعت دستگیر شد.

سرهنگ یوسف اشرفی افزود: همزمان با دریافت گزارشی مبنی بر وقوع یک فقره قتل با سلاح سرد در روستای کلیجه این شهرستان، مأموران نیروی انتظامی و پلیس آگاهی در محل حاضر و اقدام به بررسی محل جرم و وقوع قتل کردند و مراتب به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

سرهنگ اشرفی اظهار کرد: با تلاش مأموران انتظامی و با هوشیاری کارآگاهان پلیس، قاتل در نزدیکی محل وقوع قتل و در کمتر از ۱۲ ساعت شناسایی و دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان مهاباد، با بیان اینکه تحقیقات انتظامی و قضایی در این ارتباط ادامه دارد، گفت: طبق بررسی های انجام شده توسط کارشناسان نیروی انتظامی، اختلافات شخصی عامل اصلی این حادثه بوده است.

وی افزود: مقتول ۳۹ ساله و با هویت معلوم توسط قاتل در لحظه برگشت از مزرعه به قتل رسیده است.

سرهنگ اشرفی، با اشاره به اینکه نیروی انتظامی با هرگونه بی‌نظمی و اخلال در امنیت و آرامش شهروندان مقابله می کند، افزود: امنیت خط قرمز پلیس است و نیروی انتظامی در برقراری نظم و امنیت با کسی تعارف ندارد.

 

 

دیگر خبرها

  • پروژه دریافت لیست هوشمند حق بیمه کارگاه‌ها در استان فارس آغاز شد
  • ۱۰ مدرسه تنکابن هوشمند سازی شده است
  • شورای حل اختلاف فراجا در کرمان فعال شد
  • استعلام حضور اتباع و مهاجران خارجی از طریق سایت «سهما»
  • دستگیری قاتل فراری در مهاباد در کمتر از ۱۲ ساعت
  • تمدید ثبت کد اعتبار سنجی کارت هوشمند اتباع+ جزئیات
  • حمایت قاطع ۵۰۰ گروه تبلیغی از نیروی انتظامی و طرح نور
  • طرح «نور» اقدام بزرگ و شجاعانه نیروی انتظامی است
  • هوشمند سازی در سند تحول جهت تسریع خدمت‌رسانی به مردم است
  • مردم حامی اجرای طرح نور نیروی انتظامی