Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام و المسلمین رضا حقیان گفت: استفاده از ظرفیت خیرین مهم است و بایداز این ظرفیت ها نهایت استفاده را در موضوعات مختلف انجام داد.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛ حجت‌الاسلام و المسلمین حقیان در دیدار با رییس ورزش وجوانان دورود ضمن عرض تبریک به مناسبت انتصاب ریاست آرش بهشتی و همچنین قدر دانی از زحمات محمود رحمتی رئیس‌ پیشین  شرط اساسی وپیشرفت در هر امری را اخلاص دانست واظهار کرد:  استفاده از تمامی ظرفیت ها همچون امکانات و تجهیزات ، منابع انسانی  و مسئولین شهرستان  مهم بوده  که در این زمینه منابع انسانی ادارات دستگاه ها و ارگانها مهمترین موضوع است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  او افزود:  مسئولین شهرستان نیز همچون نماینده مجلس فرماندار وامام  جمعه به عنوان اهرم های کمکی جهت تسهیل در امور هستند.

امام جمعه دورود  با بیان اینکه در بحث ورزش از ظرفیت‌های خیرین کمتر استفاده شده است ، تصریح کرد: استفاده از ظرفیت خیرین مهم است و بایداز این ظرفیت ها نهایت استفاده را در موضوعات مختلف انجام داد.

حجت الاسلام حقیان  همچنین استفاده از اهرم ورزشکاران را در بیان نظرات وافکاروپیشنهادات وانتقادات جهت توسعه ورزش را مهم برشمرد و یادآورشد:  در مسیر توسعه ورزش کنار گذاشتن حواشی ورزش که بسیاری ناشی از اختلافات قومی نژادی وسیاسی می باشدامری ضروری است که در این زمینه می بایست بشنویم اما اهمیت ندهیم.

اوبا اشاره به اینکه مدیر برای انجام امور باید تلاش کند و دونده باشد، گفت: لذا می بایست با مشخص نمودن ضرورت ها  واولویت بندی ضرورت ها وکارها و استفاده از نظرات ورزشکاران وهئیت های ورزشی باعث تحول و توسعه ورزش شهرستان شد.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ورزش توسعه خیرین دورود توسعه ورزش ظرفیت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۹۹۹۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۴۸ گاف بایدن در سال جاری میلادی

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک از داخل کاخ سفید، با توجه به بررسی تغییرات رسمی در متن سخنرانی‌ها و نظرات کاخ سفید که از سوی جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا انجام شده است، وی بیشتر از تعداد سخنرانی‌ها و اظهار نظرات عمومی خود، در طی سخنانش تپق زده یا سخنان نادرست گفته است.
در این گزارش آمده است رونوشت‌های بایدن ۱۴۸ بار در ۱۱۸ بیانیه، سخنرانی یا اظهار نظر که وی امسال تا ۲۴ آوریل انجام داده است، به طور رسمی ویرایش شده اند.
ناتوانی بایدن در باقی ماندن در موضع خود گاهی اوقات به سردرگمی در مورد موضع رسمی کاخ سفید منجر شده است. وقتی صحبت از اطلاعات نادرست به میان می‌آید، مقامات بایدن متوجه می‌شوند که دشمن از آنچه فکر می‌کنند به آنها نزدیک‌تر است.

دیگر خبرها

  • ۱۴۸ گاف بایدن در سال جاری میلادی
  • سرپرست جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دورود منصوب شد
  • ظرفیت فضای صدور احادیث در توسعه فقه اجتماعی بررسی می شود
  • ضرورت استفاده از ظرفیت خیرین برای تکمیل زائرسرا در مشهد
  • کمک ۲۳۰ میلیارد ریالی خیرین برای مدرسه سازی در گناباد
  • جنوب کرمان ظرفیت افتخارآفرینی بیشتر در زمینه ورزش دارد
  • خدمات تخصصی درمانی با حمایت خیران سلامت شهرستان نور انجام می‌شود
  • استفاده از ظرفیت نخبگان موجب توسعه می‌شود
  • ضرورت پاسخگویی به مطالبات و دغدغه مردم خراسان جنوبی
  • توسعه استان اصفهان با توسعه اقتصاد دانش‌بنیان و گردشگری