Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-05@11:08:35 GMT

«عروس کیه؟ دوماد کیه؟» به دست خردسالان می‌رسد

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۰۰۰۵۵

«عروس کیه؟ دوماد کیه؟» به دست خردسالان می‌رسد

کتاب شعر «عروس کیه؟ دوماد کیه؟» جدیدترین اثر پیوند فرهادی برای خردسالان تا چندی دیگر از سوی انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان وارد بازار کتاب می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس، پیوند فرهادی، نویسنده اثر با اعلام این خبر گفت: «حلزون، آقای جامدادی، آمبولانس، بیب‌ بیب و... تنها چند عنوان از شعرهایی است که طی چند سال گردآوری کرده‌ام و به زودی با تصویرگری مریم یکتافر به دست خردسالان می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

این شاعر درباره‌ ویژگی‌های کتاب «عروس کیه؟ دوماد کیه؟» عنوان کرد: «شعرهای این کتاب محاوره است و گردآوری آن‌ها بر اساس شناختی است که نسبت به مخاطب خردسال، نیازها و دغدغه‌های او کسب کرده‌ام. در این شعرها سعی کردم به طنز و شادی‌انگیزی مخصوص اشعار خردسالان توجه ویژه‌ای داشته باشم و پیوندهای آوایی را به پیوندهای معنایی مطابق با سلیقه‌ی مخاطبم ترجیح دادم.»

این شاعر ادامه داد: «اغلب اشعار این کتاب در قالب مثنوی است. در انتخاب قافیه‌های آهنگین و جذاب، وسواس به خرج دادم و جایی که از دیگر قالب‌ها مثل چارپاره یا نیمایی استفاده کردم با آوردن قافیه‌های بیشتر برای تقویت موسیقی در شعر استفاده کرده‌ام.»

فرهادی در پایان گفت: «از لحاظ محتوایی باید عنوان کنم دیدگاهم را به دنیای خردسال نزدیک کردم و با تکیه بر ویژگی حیوانات و جانوران ضمن ایجاد جذابیت در اثر، تاکیدم را بر آموزش غیر مستقیم مهارت‌‌های زندگی گذاشتم.»

یادآوری می‌شود این اثر مناسب گروه سنی بالای ۴ سال است و تا چندی دیگر بر پیش‌خوان کتاب‌فروشی‌ها قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: کودکان کتاب نوجوانان شاعر کتاب کودکان نوجوانان شاعر مثنوی شعر داماد پیوند فرهادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۰۰۰۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کتاب عکس «نزدیک تر» حاصل سفر به ۵ قاره جهان است

آقای سعید فرجی در مصاحبه با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما گفت: این کتاب سعی دارد داستانی زنده و پویا را از زندگی مسلمانان پوشش دهد.
وی افزود: تصاویر کتاب «نزدیک‌تر» شامل عکس‌هایی از کشور هند، اندونزی، افغانستان، مالزی، عمان، ترکیه، عراق، سوریه، لبنان، فرانسه، مغرب، تانزانیا، عربستان و ایران است
این عکاس پیش‌تر کتاب‌های «تبادل»، «دیار نزدیک» و «سفر به موگادیشو» را نیز به چاپ رسانده بود.

ایمان یادگاری گزارش می‌دهد:

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • خودنمایی ‌سیاه قلم‌های بانوان کردستانی در گالری سوره سنندج
  • خودنمایی «سیاه قلم‌های بانوان» کردستانی در گالری سوره سنندج
  • نشر شالگردن با ۱۸۰ عنوان به نمایشگاه کتاب می‌آید
  • ماجرای کلیپ جنجالی یک عروس ۱۴ساله
  • ماجرای ویدئوی وایرال شده عروس ۱۴ ساله! + واکنش فوری پلیس فتا
  • کتاب عکس «نزدیک تر» حاصل سفر به ۵ قاره جهان است
  • نمایش فیلم تئاتر «عروسی خون» در سینماتک خانه هنرمندان ایران
  • (ویدئو) شریفی مقدم: چه کسی گفته عروس باید در خانه مادرشوهر کار کند؟
  • جدل جالب المیرا شریفی‌مقدم با روانشناس بر سر کار کردن عروس در خانه مادرشوهر + ویدئو
  • تجلیل از مربیان قرآنی جامعة القرآن خردسالان همدان