Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- ستاد کل نیرو‌های مسلح با توجه به تعویق تاریخ برگزاری کنکور سراسری سال ۱۳۹۹ و ایجاد مشکل برای تعدادی از دانش آموزان دیپلم مشمول که از خرداد ماه ۱۳۹۸ تا تاریخ این اطلاعیه دیپلم خود را اخذ نموده اند و مهلت یک ساله آنان به پایان رسیده در راستای کمک به این مشمولان مهلت اعزام به خدمت آنان را تمدید و شرکت در کنکور سراسری را برای آنان مجاز دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تاریخ انتشار: 14:04 - 26 خرداد 1399 - کد خبر: ۶۲۹۲۶۹

خبرگزاری میزان - طبق اعلام مرکز ارتباطات و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیرو‌های مسلح، این ستاد در اطلاعیه ای اعلام کرد که با توجه به تعویق تاریخ برگزاری کنکور سراسری سال ۱۳۹۹ و ایجاد مشکل برای تعدادی از دانش آموزان دیپلم مشمول که از خرداد ماه ۱۳۹۸ تا تاریخ این اطلاعیه دیپلم خود را اخذ نموده اند و مهلت یک ساله آنان به پایان رسیده در راستای کمک به این مشمولان مهلت اعزام به خدمت آنان را تمدید و شرکت در کنکور سراسری را برای آنان مجاز دانست.

در این اطلاعیه آمده است کلیه مشمولین وظیفه که در سال ۱۳۹۸ موفق به اخذ دیپلم شدند و مهلت معرفی آنان برای خدمت وظیفه عمومی به اتمام رسیده است می‌توانند در کنکور سراسری شرکت و مهلت اعزام به خدمت آنان تا یک هفته بعد از تاریخ انجام آزمون تمدید شد.

گفتنی است این افراد حداکثر یک هفته بعد از شرکت در آزمون سراسری می‌بایست خود را برای اعزام به خدمت به پلیس +۱۰ معرفی و نسبت به تشکیل پرونده اعزام اقدام نمایند.

بدیهی است در صورت قبولی مشمولین فوق در کنکور سراسری و اعلام نتایج نهایی توسط سازمان سنجش آموزش کشور مطابق قانون خدمت وظیفه عمومی افراد قبل از شروع ترم تحصیلی از خدمت سربازی ترخیص خواهند شد.

این مشمولین وظیفه دقت نمایند در صورتی که حداکثر یک هفته بعد از کنکور سراسری نسبت به تشکیل پرونده اعزام در دفاتر پلیس +۱۰ اقدام ننمایند در صورت قبولی در کنکور هم مجاز به بهره مندی از معافیت تحصیلی و ثبت نام در دانشگاه نمی‌باشند.

بیشتر بخوانید: خدمت سربازی فرصت و سرمایه‌ای گران‌بها برای نسل جوان است

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: ستاد کل نیروهای مسلح مشمولین وظیفه کنکور سراسری مهلت اعزام به خدمت کنکور سراسری یک هفته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۰۰۱۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم هوشمندسازی کارت‌های پایان خدمت قدیمی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، سرهنگ مسعود آرامش اظهارکرد: دارندگان کارت‌های پایان خدمت و معافیت کاغذی (قدیمی) شاغل در ادارات دولتی، نهاد‌های عمومی غیر دولتی و بخش خصوصی با عنایت به عدم ثبت اطلاعات در سامانه جامع وظیفه عمومی متاسفانه جزء مشمولین غایب غیر مطلق استان محسوب می‌شوند. 
وی افزود: برخی افراد علیرغم فراخوان‌های صورت گرفته تا کنون اقدامی در خصوص دریافت کارت هوشمند انجام نداده اند و این موضوع موجب بروز مشکلات و محدودیت‌هایی را در سیستم‌های اداری از قبیل صدور گذر نامه، اخذ مجوز خروج از کشور، عدم اختصاص وام‌های صنعتی و کشاورزی را ایجاد کرده است. 
معاون هماهنگ کننده انتظامی استان یزد تصریح کرد: تقاضا داریم این گروه از افراد با مراجعه به دفاتر پلیس+۱۰ درخواست کارت المثنی پایان خدمت یا معافیت (هوشمند و جدید) را کرده و سپس برای پیگیری در شهرستان‌ها به دایره وظیفه عمومی شهرستان مربوطه و در مرکز استان به معاونت وظیفه عمومی استان مراجعه کنند.

دیگر خبرها

  • صدور مجوز حضور ۴۵۶ داوطلب شهرستان زیرکوه در کنکور اردیبهشت
  • استان بوشهر رتبه ۱۳ کشور در کنکور سراسری را دارد
  • مهلت تغییر محل آزمون دانشجویان پیام نور تمدید شد
  • مشمولان سربازی مراقب باشند حبس نخورند!
  • اما و اگرهای قانون سربازی؛ پاسخ به شبهات اصلی خانواده‌ها
  • اما و اگرهای قانون سربازی
  • لزوم هوشمندسازی کارت‌های پایان خدمت قدیمی
  • ۵ سال زندان در انتظار این مشمولان سربازی
  • مجازات معافیت غیرقانونی از سربازی چیست؟
  • دلایل کاهش تعداد پسران در آزمون کنکور امسال