Web Analytics Made Easy - Statcounter

کریمی از حضور پزشکان و متخصصان طب سنتی در نمایشگاه هجدهمین اجلاسه شهدای استان مرکزی خبر داد.

«غلامرضا کریمی» با اشاره به اهمیت رعایت پروتکل های بهداشتی در این ایام به خبرنگار خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: هجدهمین اجلاسیه شهدای استان مرکزی با محوریت شهدای سلامت در تیر ماه سال جاری با رعایت مسایل بهداشتی برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی با بیان اینکه این اجلاسیه از برنامه های گام دوم کنگره ملی نقش امام خمینی(ره) در دفاع مقدس و ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی است، افزود: امروز پیشرفت های به دست آمده و موفقیت های حاصل شده در بیماری کرونا به برکت خون شهدای مدافع سلامت است که همه ملت ایران مدیون زحمات و دلسوزی های این عزیزان هستیم.

 

وی با اشاره به اینکه مدافعان سلامت در این ایام تلاش های گسترده ای به منظور کمک به افراد جامعه و سلامت هموطنان انجام دادند، ادامه داد: قدردانی از مدافعان سلامت و زنده نگه داشتن یاد و خاطر شهدای سلامت امروز یکی از اولویت های مهم برنامه ها است.

 

این مقام مسئول در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس نیز در این راستا برنامه های خوبی را پیش بینی کرده است، اظهار کرد: «برنامه آبروی محله، افتخار کوچه ها» یکی از برنامه های مصوب است که با محوریت گرامیداشت شهدای محله ها برگزار می شود.

 

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس با بیان اینکه این برنامه با توجه به شرایط کرونایی تاکنون تعطیل بوده است، ادامه داد: با بررسی ها و حساسیت هایی که برای برگزاری این برنامه داشتیم قصد داریم به طور محدود این برنامه مهم را ادامه دهیم.

 

وی با اشاره به اینکه هجدهمین اجلاسیه کنگره شهدای استان مرکزی با محوریت شهیدان صفری و سمیعی کرهرودی  برنامه ریزی شده است، ادامه داد: ویژه برنامه این اجلاسیه تقدیر از شهدای سلامت و مدافعان سلامت در سه فاز اصلی پیش بینی شده است.

 

کریمی با بیان اینکه فاز اول این اجلاسه چند روز قبل از اجرای اجلاسیه در فضای مجازی با عنوان یک رزمایش مجازی برگزار خواهد شد، گفت: فاز دوم اجلاسیه برگزاری نمایشگاه با محوریت دستاوردهای انقلاب و سلامت و شرایط کرونایی و فاز سوم آن در قالب برگزاری خود اجلاسیه خواهد بود.

 

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی با بیان اینکه در نمایشگاهی که برای اجلاسیه پیش بینی شده است، پزشکان طب سنتی و متخصص حضور پیدا می کنند، ادامه داد: دستورالعمل های بهداشتی و پزشکی در این نمایشگاه به طور ویژه در نظر گرفته شده که با هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی و معاونت بهداشت و درمان سپاه روح الله بازرسان بهداشتی از ابتدای شروع کار اجرایی اجلاسیه حضور خواهند داشت و بر اجرای برنامه به طور دقیق نظارت خواهند کرد.

پایان پیام/177

منبع: شبستان

کلیدواژه: بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان مرکزی یادواره شهدا حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی برنامه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۰۱۵۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پزشکان قلابی طب سنتی در رشت دستگیر شدند

فرمانده انتظامی شهرستان رشت از دستگیری دو پزشک قلابی طب سنتی توسط ماموران کلانتری ۱۲ خبر داد و گفت: در بازرسی از محل فعالیت این افراد انواع دارو، عرقیجات غیربهداشتی و مهر، پروانه و گواهینامه‌های جعلی کشف شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گیلان محمود حافظی امروز_پنج شنبه سیزدهم اردیبهشت_ با بیان اینکه جلوگیری از فعالیت مؤسسات غیرمجاز ضامن سلامتی مردم است، اظهار کرد: پلیس در راستای تحقق برنامه‌های پیشگیرانه و مقابله با اقداماتی که سلامتی مردم را به خطر می‌اندازد از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند.

وی با بیان اینکه مأموران کلانتری ۱۲ با انجام تحقیقات از فعالیت غیرمجاز دو پزشک قلابی که بدون مجوز و تحت عنوان طب سنتی نسبت به پذیرش بیمار و تجویز دارو در یک منزل مسکونی اقدام می‌کردند، مطلع شده و موضوع را مورد پیگیری قرار دادند، افزود: پلیس به آدرس محل مورد نظر اعزام و این افراد را دستگیر کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان رشت از کشف انواع دارو، عرقیات غیربهداشتی و غیرمجاز و مهر، پروانه و گواهینامه‌های جعلی در بازرسی از این منزل خبر داد و گفت: متهمان ۳۱ و ۴۱ ساله در تحقیقات پلیس به بزه انتسابی خود اعتراف و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی و محل فعالیت آن‌ها پلمب شد.

حافظی از مردم خواست، برای درمان به مراکز پزشکی معتبر مراجعه کرده و در صورت برخورد با افراد سودجو و متقلب، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 750068

دیگر خبرها

  • اجلاسیه شهدا در گراش
  • برگزاری اجلاسیه شهدای چرام در ۲۷ اردیبهشت
  • برگزاری اولین یادواره شهدای زن در شهرستان هرند + فیلم
  • ۲۱ اجلاسیه در راستای کنگره‌ملی‌شهدای کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد
  • تاکید نماینده استان در مجلس خبرگان رهبری بر باشکوه برگزار کردن اجلاسیه شهدای استان
  • پزشکان قلابی طب سنتی در رشت دستگیر شدند
  • عطر افشانی مزار شهدا درپلدشت
  • جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران وارد شهرستان باشت شد
  • جانشین فرمانده‌کل‌سپاه پاسداران سخنران اجلاسیه شهدای شهرستان باشت
  • فرماندار کهگیلویه از حضور پرشور مردم در اجلاسیه شهدا تقدیر کرد