Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-30@23:19:41 GMT

نقش مراکز رشد در تجاری‌سازی ایده‌های دانشجویی

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۰۱۸۲۲

نقش مراکز رشد در تجاری‌سازی ایده‌های دانشجویی

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد میناب گفت: «مراکز رشد در راستای حمایت از ایده‌های دانشجویان و تبدیل آنها به تجاری‌سازی نقش بسیار مهمی دارند.»

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از میناب، حمید باقری ظهر امروز در جلسه کارآفرینی که با حضور اعضای مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد میناب برگزار شد، اظهار کرد: «در راستای حمایت از ایده‌ها و خلاقیت‌های دانشجویان و پژوهشگران و تبدیل آن به تجاری‌سازی و کارآفرینی نقش مراکز رشد بسیار مهم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

وی با اشاره به استقرار مرکز رشد در دانشگاه آزاد اسلامی واحد میناب افزود: «با توسعه هسته‌های فناور و مرکز رشد بر پایه فعالیت‌های کارآفرینی می‌توانیم گام‌های مهمی در جهش تولید که مدنظر مقام معظم رهبری است، برداریم.»

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد میناب توسعه و فعالیت دانشگاه را بر محور کارآفرینی دانست و گفت: «یکی از نقش‌های اساسی دانشگاه کارآفرینی است و باید در این زمینه ایده‌های کارآفرین و اشتغال‌زا اجرایی و عملیاتی شود و برای پیشرفت آن با برنامه عمل کرد. دانشگاه با حمایت‌های مادی و معنوی خود و ایجاد پل ارتباطی میان کارآفرین و جامعه می‌تواند نقش مؤثری ایفا کند.»

انتهای پیام/4121/4062/

منبع: آنا

کلیدواژه: کارآفرینی تجاری سازی دانشگاه آزاد اسلامی میناب حمید باقری دانشگاه آزاد اسلامی واحد میناب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۰۱۸۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم و عکس | تلألو اردوی جهادی در روستای «زاری» اسفراین

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، مجموعه بسیج دانشجویی با حمایت دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسفراین اقدام به برگزاری اردوی جهادی یک‌روزه در مناطق محروم روستای «زاری» از توابع شهرستان اسفراین کرد.

در این اردوی جهادی چند تن از مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسفراین، استادان و ۲۰ دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسفراین به مدت یک روز در کارگروه‌های تعلیم و تربیت، فرهنگی و بهداشت با هدف توسعه فرهنگ محرومیت‌زُدایی بین جوانان و ایجاد روحیه سازندگی و امید در مردم و پویاسازی مدارس مشغول به فعالیت شدند.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آزمون غربالگری درون دانشگاهی المپیاد علمی دانشجویی وزارت بهداشت در دانشگاه آزاد برگزار شد
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد سلماس
  • برگزاری آیین معارفه مسوول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان
  • برگزاری آیین معارفه مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان
  • نشست تخصصی کمیته امداد استان گلستان با دانشگاه آزاد اسلامی برگزارشد
  • اجرای طرح تدریس با جهت‌گیری الهی برای هدایت دانشجویان
  • بابل قهرمان مسابقات بدمینتون منطقه ۳ دانشگاه آزاد شد
  • واکسیناسیون ۲۶ هزار رأس دام سبک و سنگین در مناطق محروم چهارمحال و بختیاری
  • تلألو اردوی جهادی در روستای «زاری» اسفراین + فیلم و عکس
  • فیلم و عکس | تلألو اردوی جهادی در روستای «زاری» اسفراین