Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارشناس مسوول بیماری‌های معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا از پلاسما درمانی برای ۱۰ نفر از مبتلایان به کرونا در همدان خبر داد و گفت: ۳۰ نفر از بیماران به شکرلنه سلامت خود پلاسما اهدا کرده‌اند.

طوس کیانی در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: تاکنون ۳۰ نفر از بهبودیافتگان مبتلا به بیماری کووید ۱۹ برای اهدای پلاسمای خود به انتقال خون همدان مراجعه کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به روند انجام پلاسما درمانی و اخذ مجوزهای لازم در این خصوص گفت: در حال حاضر برای ۱۰ نفر از مبتلایان به کووید ۱۹ بر اساس نظر پزشکان معالج، معالجه با روش پلاسما درمانی آغاز شده است.

کارشناس مسوول بیماری‌های معاونت درمان از بیماران نوعدوست همدانی مبتلا به کووید ۱۹ مبتلا که قریب به چهار هفته از بهبودی آنها گذشته، به شکرانه سلامت مجدد و کمک به بیماران نیازمند درمان برای اهدای پلاسما به انتقال خون همدان مراجعه کنند.

وی یادآور شد: بر اساس منابع علمی و نظر متخصصین مربوطه اهدای پلاسما هیچگونه ضرر و عارضه‌ای برای اهداکننده نخواهد داشت.

کیانی ضمن تقدیر از ۳۰ بیماری که تاکنون پلاسما اهدا کرده‌اند خاطرنشان کرد: از خانم‌های باردار و با سابقه زایمان و همچنین افرادی که بیماری زمینه‌ای دارند پلاسما  دریافت نمی‌شود.

انتهای پیام/ 89026/

منبع: فارس

کلیدواژه: پلاسما همدان درمان دانشگاه علوم پزشکی پلاسما همدان درمان دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۰۲۴۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف داروی جدید برای درمان بیماری MS (فیلم)



منبع:پیج dr.neurosafari

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: دمنوشی مناسب و متعادل برای تمام افراد مبتلا به سینوزیت (فیلم) داروی خانگی برطرف کردن کم خونی و کبد چرب (فیلم) تفاوت اگزما و قارچ پوستی (فیلم)

دیگر خبرها

  • دستورالعمل‌ بهداشتی حج ۱۴۰۳ اعلام شد/ ممنوعیت حج برای مبتلایان به این بیماری‌ها
  • ممنوعیت حج برای مبتلایان به برخی بیماری‌ها؛ زائران حج چه واکسن‌هایی باید بزنند؟
  • ممنوعیت حج برای مبتلایان به برخی بیماری‌ها / زائران حج چه واکسن‌هایی باید بزنند؟
  • اعتراف جدید سازندگان آسترازنکا/ باید نگران واکسن کرونا بود؟
  • اهدای هزینه سالگرد اموات، برای کمک به خانواده زندانیان نیازمند
  • کشف داروی جدید برای درمان بیماری MS (فیلم)
  • نمایش ۵۹ شیء تاریخی به زودی در موزه‌های استان همدان
  • نیاز ۱۹۴ بیمار هموفیلی استان همدان به داروی مستمر
  • بانوی ۶۱ ساله اردبیلی نجات بخش جان همنوعانش شد
  • کمتر از یک درصد از افراد واجد شرایط در سیستان و بلوچستان خون اهدا می‌کنند