Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشکده پرستاری لارستان گفت: تست کرونا ۸ دانشجوی پرستاری دانشکده لارستان مثبت اعلام شده است که با توجه به پروتکل‌های بهداشتی این دانشجویان در خوابگاه قرنطینه هستند.

مریم صدیق، رئیس دانشکده پرستاری لارستان در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، گفت: با شروع کلاس‌های عملی و کارآموزی دانشجویان دانشگاه با توجه به فرم خود اظهاری دانشجویان تست کرونا به درخواست آنان و رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان از زمان بدو ورد گرفته شده که تست کرونای ۸ دانشجوی پرستاری مثبت اعلام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صدیق در ادامه مطرح کرد: طبق تعهد نامه‌ای که از دانشجویان گرفته شده بود که با شروع دوره‌های کارآموزی  و کلاس های عملی اگر مواردی مثبتی مشاهد شود شرایط قرنطینه در خوابگاه می‌پذیرند یا اینکه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به منزل برمیگردند و مراقب‌های لازم و درمان را می دهند.

رئیس دانشکده پرستاری لارستان خاطرنشان کرد: دراین راستا، دانشجویانی که تست کرونای آن‌ها مثبت اعلام شده است با توجه به تعهد نامه که داشتند پذیرفته اند در خوابگاهی جدا از دانشجویان دیگر در قرنطینه بسر ببرند و مراحل درمان آنها در حال انجام است و این دانشجویان تمام پروتکل‌های بهداشتی را رعایت می‌کنند و در خوشبختانه مشکل خاصی هم ندارند.
وی افزود: دانشجویانی که تست کرونای آن‌ها منفی اعلام شده است در حال گذارندن دوره‌های کارآموزی و کلاس‌های عملی هستند و و با توجه به شرایط به وجود آمده امتحانات آنان کاملا به صورت مجازی برگزارخواهد شد.
صدیق با اشاره به برگزاری دوره‌های کارآموزی و کلاس عملی بیان کرد: دانشجویان به سه گروه تقسیم شده اند و خوابگاه‌های با توجه به این تقسیم بندی پروتکل‌های بهداشتی پذیرای دانشجویان هستند به طوری که در اتاق چهار نفر فقط دو نفر حضور دارند و برای خوابگاه‌ها پک‌های بهداشتی تهیه شده است و تمام پروتکل‌های بهداشتی رعایت می‌شود.
رئیس دانشکده پرستاری لارستان با اشاره به زمان برگزاری امتحانات دانشجویان اظهار کرد: با توجه اینکه برنامه امتحانات از انجام تست کرونا تا زمان اعلام نتیجه جابه جا شده است زمان امتحانات برنامه ریزی شده روی سایت دانشگاه قرار دارد، اما ممکن است با اختلاف چند روز به خاطر واحد‌های کار آموزی و عملی جابه جا شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی کرونا ویروس وزارت بهداشت اعلام شده مثبت اعلام تست کرونای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۰۳۱۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۷۰ دانشجوی نخبه امروز به حج عمره اعزام می‌شوند

دو کاروان دانشجویی که شامل نخبگان هستند امروز به عمره مفرده اعزام می‌شوند. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری تسنیم، اعزام دانشجویان به عمره مفرده با قطع روابط سیاسی ایران و عربستان پس از گذشت 9 سال وقفه به تازگی از سر گرفته شد و قرار است 170 نخبه دانشجو امروز چهارشنبه 12 اردیبهشت ماه از فرودگاه امام خمینی (ره) به حج عمره مفرده اعزام شوند.

وزیر ارشاد: منتظر هستیم مشکل سفرهای عمره رفع شود

رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها روز گذشته در همایش اعزام دانشجویان به عمره مفرده طی سخنانی با بیان اینکه فراخوان ثبت نام عمره مفرده ویژه مستعدان و نخبگان دانشگاهی به همت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در بنیاد ملی نخبگان منتشر شد، گفت: در این سفر که به صورت مجردی و با وام قرض الحسنه است به علت ظرفیت محدود انتخاب، به صورت قرعه کشی انجام شد.

شایان ذکر است، دو کاروان دانشجویی که شامل نخبگان هستند امروز به عمره مفرده اعزام می‌شوند.در این مرحله از عمره مفرده 170 نفر از دانشجویان نخبه (دانشجویان پسر) تحت پوشش بنیاد ملی نخبگان در قالب دو کاروان امروز به عمره مفرده اعزام می‌شوند.

اعزام‌های اصلی دانشجویان پس از پایان زمان حج واجب و آغاز فصل عمره و با توافق کشور میزبان صورت خواهد گرفت، در این مرحله مشخص خواهد شد که چه تعداد سهمیه برای اعزام دانشجویان در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تقدیر از ۱۰۰ استاد شاگردپرور در اولین دوره اعطای جایزه «شیخ مفید»
  • خوابگاه‌های متاهلی دانشجویان در سطح استان بوشهر احداث می‌شود
  • تعداد پرستاران زن در ایران، ۷۵درصد بیش از پرستاران مرد است
  • ۱۷۰ دانشجوی نخبه امروز به حج عمره اعزام می‌شوند
  • دانشکده علوم پزشکی چابهار از نظر مالی مستقل شد
  • وجود بیش از ۱۰۰۰ خوابگاه متأهلی برای دانشجویان علوم پزشکی
  • افزایش استعفای پرستاران سلامت مردم را نشانه گرفته است
  • دانشجوی دانشگاه سوربن: پلیس ما را محاصره کرد و کتک زد
  • ضرورت اقدامات عملی برای توقف ماشین کشتار رژیم صهیونیستی
  • دانشجویان دانشگاه نیویورک: ورق علیه صهیونیست‌ها برگشته است