Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس بسیج اساتید دانشگاه های تهران طی حکمی مسئول گروه تبیین بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی را منصوب کرد.

به گزارش خبرنگار تشکل‌های دانشگاهی خبرگزاری فارس، طی حکمی از سوی جلیل دارا رئیس بسیج اساتید دانشگاه های تهران، ابوذر یاسری عضو هیئت علمی دانشگاه جامع امام حسین(ع) به عنوان مسئول گروه علمی تبیین بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی منصوب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در قسمتی از حکم یاسری آمده است:

تبیین مختصات بیانیه گام دوم انقلاب با عنایت به نقش تمدن ساز انقلاب اسلامی و تربیت مدرسان بیانیه مذکور از وظایف این گروه است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: انقلاب اسلامی بیانیه امام حسین تهران انقلاب اسلامی بیانیه امام حسین دانشگاه بیانیه گام دوم انقلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۰۳۴۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استادان برتر دانشگاه جامع انقلاب اسلامی تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، در این مراسم جناب آقای دکتر قدیانی رئیس دانشگاه جامع انقلاب اسلامی ضمن خیر مقدم به بررسی ابعاد شخصیتی علامه بزرگ شهید مطهری پرداختند و در ادامه گزارش مختصری از فعالیت دانشگاه در حوزه‌های آموزشی، پژوهشی و فناوری در یک سال اخیر ارائه کردند.
سپس میهمان ویژه مراسم جناب آقای دکتر سعدالله زارعی از کارشناسان خبره حوزه بین الملل و به ویژه غرب آسیا بیاناتی را پیرامون تحولات اخیر منطقه مطرح کردند.
در این همایش ، بسیج دانشجویی بیانیه‌ای در راستای محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی و همینطور دفاع جانانه دانشجویان دانشگاه‌های هاروارد و کلمبیا از مردم مظلوم و بی دفاع غزه آماده کردند که متن بیانیه توسط یکی از دانشجویان فعال بسیج دانشجویی قرائت شد.
در پایان ، رئیس دانشگاه از استادان برتر گروه‌های مختلف آموزشی تجلیل کرد.
همچنین دانشجویان طوماری در محکومیت جنایات و برخورد وحشیانه پلیس آمریکا با دانشجویان بصیر و بیدار آمریکا و همینطور همبستگی با مردم مظلوم و بی دفاع غزه امضاء کردند.

دیگر خبرها

  • مدعیان آزادی بیان استاد دانشگاه را به زمین می‌اندازند!
  • استادان برتر دانشگاه جامع انقلاب اسلامی تجلیل شدند
  • رییس سازمان بسیج اساتید استان کرمان استاد نمونه کشور شد
  • راه مبارزه با ناامیدی جهاد تبیین در عرصه‌های مختلف است
  • لزوم تبیین گفتمان وعده صادق توسط اساتید دانشگاه 
  • ۴ انتصاب در دانشگاه فرهنگیان لرستان
  • ضرورت تعامل صنعتگران با رسانه ها برای جهش تولید
  • برگزاری آیین معارفه مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان
  • حمایت جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران از خیزش ضد صهیونیستی دانشجویان و اساتید آمریکایی
  • طرح ملی درس عفاف و حجاب در طراحی پارچه و لباس دانشگاه های هنر