Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@22:08:13 GMT

معجزه هازارد؛ ستاره بلژیکی چگونه بازگشت؟

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۰۳۶۶۹

معجزه هازارد؛ ستاره بلژیکی چگونه بازگشت؟

بازگشت ادن هازارد به ترکیب اصلی رئال مادرید یکی از مهم ترین اتفاقات دیدار دیشب این تیم مقابل ایبار بود.

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از مارکا، احساس ناراحتی ادن هازارد از ناحیه مچ پا، در بازی شب گذشته مقابل ایبار باعث شد که لحظه ای نفس در سینه هواداران رئال مادرید حبس شود.

 

از بسیاری جهات دیدار مقابل ایبار یک امتحان خوب برای ستاره بلژیکی بود؛ دقیقاً همان چیزی که او به آن نیاز داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حتی اگر بعد از بازی تصاویری دست به دست شده باشد که نشان دهد هازارد روی پای خود یخ قرار داده است. در واقع این وینگر بین دو نیمه در رختکن و به شوخی عنوان کرده: " هیچ مشکلی وجود ندارد و حالا اعتماد به نفس من بیشتر شده است."

 

 

 

 

شیوع ویروس کرونا همه چیز را تغییر داده و در واقع این موضوع روی نقش ادن هازارد در رئال مادرید نیز تاثیر گذار بوده است. او حالا این شانس را دارد که در ادامه مسابقات برای رئال مادرید به میدان برود؛ این در حالی است که چنین چیزی پیش از این و در ماه مارس غیرممکن به نظر می رسید.

 

البته هازارد دلش نمی خواست در چنین شرایطی به فوتبال برگردد اما با این حال دوران قرنطینه باعث شد که او ریکاوری خود را به بهترین شکل پشت سر بگذارد و برای ادامه رقابت های فصل 20-2019 آماده شود. در واقع ستاره بلژیکی لوس بلانکوس به همراه کادر پزشکی این تیم یک معجزه کوچک را رقم زده است.

 

یادمان باشد، هازارد در تاریخ 5 مارس و در شهر دالاس تحت عمل جراحی از ناحیه مچ پا قرار گرفت و در 11 مارس ، درست قبل از اعلام وضعیت زنگ خطر ویروس کرونا در اسپانیا، به این کشور بازگشت. این یعنی تنها سه روز بعد از بازگشت ستاره بلژیکی، تمام راه های ورود به کشور اسپانیا بسته شد. هازارد در آن زمان حتی بخیه پاهایش را هم باز نکرده بود اما با این حال حتی نمی توانست که برای درمان معالجه اش از خانه خارج شود.

 

این ها بهترین سناریو برای بهبودی و روی فرم آمدن ادن هازارد نبود اما با این وجود او بعد از حدود دو ماه دوباره در تمرینات گروهی رئال مادرید شرکت کرد. در ماه مارس و آوریل بود که او بخیه پاهای خود را باز کرد و خانه اش را به یک فیزیوتراپی تبدیل کرد تا بتواند قدرت و تحرک را به مچ پای مصدوم خود بازگرداند. همچنین برنامه بهبود او در چهار هفته اخیر به اوج خود رسید چراکه زین الدین زیدان نیز نشان داد که به آمادگی او احتیاج فراوانی دارد.

 

 

 

 

شاید هازارد می‌توانست در تابستان گذشته بیشتر از خودش مراقبت کند و با اضافه وزن کمتری راهی رئال مادرید شود اما اکنون همه چیز تحت نظر اوست و تمام تلاش خود را انجام می دهد که در ادامه فصل برای لوس بلانکوس موثر ظاهر شود.

 

ستاره بلژیکی یک بار سنگین را روی دوش می کشد و آن این است که هنوز نتوانسته مبلغ 120 میلیون یورویی که رئال برایش پرداخت کرده را توجیه کند. اگرچه او نشان داده قصد دارد این وظیفه را به بهترین شکل ممکن انجام دهد و به طور قطع بهترین اتفاق در پیروزی 3-1 رئال مقابل ایبار، حضور ادن هازارد درون زمین بود.

رئال مادرید ادن هازارد

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: رئال مادرید ادن هازارد ستاره بلژیکی مقابل ایبار رئال مادرید ادن هازارد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۰۳۶۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تردید در یونایتد: احتمال بازگشت ستاره جنجالی

به گزارش "ورزش سه"، گرینوود در پنجره نقل و انتقالات تابستانی سال گذشته منچستر یونایتد را ترک کرد و به صورت قرضی با قرارداد یک ساله به ختافه پیوست و از زمان حضور در این تیم توانست به یکی از مهره‌های کلیدی و موثر آنها تبدیل شود.

عملکرد خوب و در رقابت‌های این فصل لالیگا توجه چند باشگاه بزرگ اروپایی مانند بارسلونا و اتلتیکو مادرید و همچنین یوونتوس را جلب کرد و گفته شده بود که مذاکراتی با مدیر برنامه او از سوی این سه باشگاه انجام شده است اما حالا به نظر می‌رسد که یونایتد برنامه دیگری برای این بازیکن دارد.

روزنامه تایمز خبر داده است که این ستاره انگلیسی توانسته است بار دیگر توجه مدیران یونایتد را جلب کند و اگر پیشنهاد بسیار قابل توجهی برای او به دست آنها نرسد، این احتمال وجود دارد که او بار دیگر به اولدترافورد برگردد.

سر جیم راتکلیف، مالک منچستریونایتد، پیش از این به این موضوع اشاره کرده و مدعی شده بود که هنوز هیچ تصمیمی درباره آینده گرینوود گرفته نشده است. هرچند شرایط مالی یونایتد و قوانین فرپلی مالی باعث شده است که احتمال فروش چند بازیکن از جمله او در این تابستان وجود داشته باشد.

دیگر خبرها

  • وینیسیوس جونیور: رئال مادرید به جایی جز فینال لیگ قهرمانان اروپا تعلق ندارد
  • دژاوو شماره 7؛ وینیسیوس جونیور، بهترین بازیکن جدال بایرن مونیخ و رئال مادرید / عکس
  • ادای احترام وینیسیوس به کروس پس از پاس گل محشر ستاره رئال مادرید / عکس
  • بولونیا بند خرید 9 میلیون یورویی الکسیس سالماکرز از میلان را فعال می‌کند
  • بادشتوبر: هری کین باید ثابت کند مرد بازی‌های بزرگ است
  • پدر ام باپه همسو با رئال مادرید: حضور کیلیان در المپیک اولویت نیست
  • تردید در یونایتد: احتمال بازگشت ستاره جنجالی
  • اعتراف بلینگام: زیدان از دستم خسته شده است!
  • کری ستاره بایرن برای رئال: در برنابئو صعود می‌کنیم
  • بازگشت مصدومان بایرن مونیخ در آستانه دیدار با رئال مادرید / عکس