Web Analytics Made Easy - Statcounter

دستور پامپئو برای حذف تابلو حامی حقوق سیاه‌پوستان از سفارت آمریکا در سئول

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، وزارت خارجه آمریکا به سفارت این کشور در سئول دستور داده لوحی که بر روی آن شعاری در حمایت از حقوق سیاه‌پوستان درج شده برداشته شود. 

در حال تکمیل...

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: فارس

کلیدواژه: سفارت آمریکا وزارت خارجه حقوق سئول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۰۴۰۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدنی های امروز؛ اعتراضات ضداسرائیلی در آمریکا

برپایی چادرهای تحصن دانشجویان حامی فلسطین در محوزه دانشگاه واشنگتن در شهر سیاتل آمریکا به رغم هشدار و مخالفت مسئولان دانشگاه/ زوما دستگیری دانشجویان معترض حامی فلسطین در دانشگاه فلوریدای جنوبی در شهر تامپا ایالت فلوریدا آمریکا/ زوما نیروهای گارد ایالتی مشغول مقابله با دانشجویان معترض حامی فلسطین در دانشگاه تگزاس در شهر آستن ایالت تگزاس آمریکا/ زوما مسابقه سومو (کشتی سنتی ژاپنی) با گریه بچه در معبد "سنسوجی" در شهر توکیو/ رویترز دستکم 120 کشته در اثر سیل ناشی از شکستن یک سد در مرکز کنیا/ رویترز و خبرگزاری فرانسه شعار "پایان صهیونیستم" در کنار چادرهای تحصن دانشجویان معترض حامی فلسطین در دانشگاه ایالتی " اِوِرگرین" در واشنگتن آمریکا/ رویترز "صهیونیسم یعنی تروریسم" شعاری در جریان اعتراضات ضداسرائیلی دانشجویان در دانشگاه جورج واشنگتن آمریکا/ رویترز جلسه محاکمه 9 مرد در دادگاهی در شهر اشتوتگارت آلمان به اتهام توطئه ادعایی برای سرنگونی دولت آلمان و احیای امپراتوری آلمان/ ایستگاه قطارهای سریع السیر در شهر نانجینگ چین/ DDP مسابقات دو نیمه ماراتون در مسکو/ تاس کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: دیدنی های امروز؛ از جشن قهرمانی اینترمیلان تا روز نخل مسیحیان ارتدوکس

دیگر خبرها

  • گسترش موج اعتراضات دانشجویان حامی غزه در آمریکا و جهان
  • نگرانی گزارشگر سازمان ملل درباره تعلیق دانشجویان معترض در آمریکا
  • کاربرد تابلو برق‌های صنعتی در صنایع مختلف (مانند فولاد، نفت، گاز، پتروشیمی و...)
  • حمایت نمایندگان از دانشگاهیان آمریکایی و اروپایی حامی غزه
  • دیدنی های امروز؛ اعتراضات ضداسرائیلی در آمریکا
  • سفارت آمریکا در بغداد مرکز گسترش انحرافات اخلاقی است
  • دانشگاه کلمبیای آمریکا دانشجویان حامی فلسطین را تهدید به تعلیق کرد 
  • نعل وارونه آزادی بیان در آمریکا
  • حمایت دانشجویان دانشگاه آزاد یاسوج از دانشجویان حامی فلسطین در کشورهای غربی+عکس
  • نامه غریب‌آبادی به کمیسر عالی حقوق بشر برای سرکوب خشونت‌آمیز جنبش‌های دانشجویی حامی فلسطین