Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-02@02:57:14 GMT

تکلیف کشتی هفته آینده روشن می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۰۴۴۴۰

تکلیف کشتی هفته آینده روشن می‌شود

ویدیو کنفرانس اینترنتی کمیته فنی اتحادیه جهانی کشتی به منظور بررسی برگزاری رقابت‌های کشتی، بعد از ظهر امروز (دوشنبه) برگزار شد.

به گزارش ایسنا، در وبینار (ویدیو کنفرانس اینترنتی) کمیته فنی اتحادیه جهانی کشتی که به ریاست نناد لالوویچ رئیس اتحادیه جهانی کشتی برگزار شد، اعضای کمیته فنی از جمله علی اکبر دودانگه نماینده فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران در مورد برگزاری رقابت های کشتی و تقویم فنی اتحادیه جهانی کشتی، بحث و تبادل نظر کردند و در نهایت تصمیمات کارشناسی جمع بندی شد تا به هیأت رئیسه اتحادیه جهانی کشتی جهت تصمیم گیری ارائه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نناد لالوویچ رییس اتحادیه جهانی کشتی از تمامی اعضای کمیته فنی خواست تا اخبار این جلسه محرمانه بماند تا پس از جلسه هیأت رئیسه اتحادیه جهانی کشتی که روز چهارشنبه هفته آینده برگزار خواهد شد، تصمیمات نهایی به کشورهای عضو ابلاغ شود.

رئیس فدارسیون کشتی ایران نیز در چند روز گذشته رایزنی‌های گسترده‌ای را به صورت تلفنی و وبینار با روسای سایر فدراسیون‌های کشتی کشورهای جهان در مورد برنامه‌های اتحادیه جهانی کشتی و موارد مدنظر ایران داشته و رایزنی‌ها در این مورد ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: انتخابات هیات رئیسه اتحادیه جهانی کشتی اتحادیه جهانی کشتی کمیته فنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۰۴۴۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر جدید وزیر صنعت برای بازار خودرو؛ تکلیف واردات خودرو‌های دست دوم روشن شد

وزیر صمت بیان کرد: آیین نامه خودروهای کارکرده تصویب و به دولت ارسال شد، تا زمانی که این آیین نامه مراحل خود را طی نکند و ابلاغ نشود، من عملا کار دیگری نمی‌توانم انجام دهم.

به گزارش خبرآنلاین، عباس علی‌آبادی در حاشیه همایش ایران و چین در جمع خبرنگاران در پاسخ به این سوال که آیین نامه واردات خودروهای کارکرده چه زمانی ابلاغ خواهد شد و چرا در این زمینه ابهام وجود دارد، گفت: در مورد خودروهای کارکرده دولت یک لایحه‌ای را به مجلس تقدیم کرد که تصویب شد و در بازگشت‌اش وزارت صمت متعهد به تهیه آیین نامه مربوطه شد.

وی افزود: آیین نامه خودروهای کارکرده تصویب و به دولت ارسال شد، تا زمانی که این آیین نامه مراحل خود را طی نکند و ابلاغ نشود، من عملا کار دیگری نمی‌توانم انجام دهم.

علی آبادی تاکید کرد: تا زمانی که ابلاغیه نباشد نمی‌توانم سوالات را شما پاسخ دهم و باید منتظر باشم نظر دولت را دریافت کنم، چون نظر وزارت صمت به تنهایی قابل اجرا نیست و باید ببینیم دولت در مجموع با توجه به محدودیت‌ها و ظرفیت‌ها چه مصوبه‌ای می‌دهد. خواهش می‌کنم صبور باشید، به زودی این موضوع روشن می‌شود.

وزیر صمت بیان کرد: فرآیند استفاده از ظرفیت خودروهای کارکرده در مناطق آزاد و اقتصادی آماده و مصوبات در حال اجرا است. اگر شخصی پیشنهادی در این زمینه دارد می‌تواند به بخش مربوطه در معاونت حمل و نقل مراجعه کند.

دیگر خبرها

  • خبر جدید وزیر صنعت برای بازار خودرو؛ تکلیف واردات خودرو‌های دست دوم روشن شد
  • عزیزیان: امروز تکلیف قهرمان لیگ روشن می‌شود
  • گروسی هفته آینده به ایران سفر می‌کند
  • مجلس هفته آینده جلسه علنی ندارد
  • ظرف ۴۸ تا ۷۲ ساعت آینده درباره توافق یا حمله به رفح تکلیف روشن می‌شود
  • هفته آینده تکلیف رالف رانگنیک و بایرن مونیخ مشخص خواهد شد
  • هاشمی: درباره اسم و شعار کاروان هفته آینده تصمیم می‌گیریم/ بودجه کمیته المپیک در پایان اسفند ابلاغ نشد+ فیلم
  • ارتش رژیم صهیونیستی: ظرف ۷۲ ساعت تکلیف روشن می‌شود
  • تشکیل کمپین علیه آنتونیو؛ احتمال کودتا در استانبول!
  • فرهاد قائمیان تکلیف ساخت فیلم درباره امام رضا(ع) را روشن کرد