Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@00:19:03 GMT

غاصب عناوین دولتی در چنگال قانون گرفتار شد

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۰۵۹۱۶

غاصب عناوین دولتی در چنگال قانون گرفتار شد

به گزارش خبرگزاری مهر، مجید فرهمندزاده اظهار داشت: فرد دستگیر شده، با مستمسک قرار دادن عکس خود با مقام‌های کشوری، مبادرت به غصب عناوین دولتی و امنیتی همچون رئیس حراست وزارت خانه، قاضی دادگستری، رئیس تیم حفاظت مقام‌های عالی قضائی کشور و برخی از نهادهای نظامی می کرده تا اعتماد سوژه‌های خود را به دست آورده و اقدام به کلاهبرداری نماید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: متهم دستگیر شده با ایجاد رابطه و یک واسطه به کمک و سفارش یک نماینده مجلس دوره قبل، اقدام به فعال سازی سرویس عدم نمایش شماره تلفن کرده و با این شگرد نیز خود را به عنوان یک فرد امنیتی و دارای مقام و منصب اطلاعاتی معرفی می کرده است.

این مقام قضائی با اشاره به انجام تحقیقات در خصوص جرایم و تخلفات این فرد، تصریح کرد: در یک فقره جرایم، این فرد، با یکی از کارکنان یک اداره دولتی جهت آزاد سازی املاک نزدیکان خود که در توقیف بانک‌ها و مؤسسات مالی بوده ارتباط گیری کرده است.

وی از صدور قرار وثیقه دو میلیارد ریالی برای متهم این پرونده توسط قاضی دادسرا خبر داد و اظهار داشت: کارمند اداره دولتی که با متهم اصلی همکاری داشته است نیز با قرار وثیقه یک میلیارد ریالی روبرو شد است.

رئیس حفاظت و اطلاعات دادگستری استان یزد با تأکید بر اینکه این جریان نشان می‌دهد افراد سودجو، شیاد و کلاهبردار به هر دستاویزی چنگ می‌زنند تا اعتماد سوژه‌های خود را جلب نمایند و در این مورد نیز عکس با مقام‌های کشوری و یا داشتن تلفن همراهی که سرویس عدم نمایش شماره تلفن برای آن فعال شده است دستاویزی برای سو استفاده شده است.

رئیس حفاظت و اطلاعات دادگستری استان یزد خاطرنشان کرد: در این ماجرا وساطت یک نماینده مجلس دوره قبل نیز بسیار تعجب برانگیز است که چگونه یک نماینده مجلس به خود اجازه می‌دهد برای فردی نه چندان آشنا تقاضای فعال شدن سرویس عدم نمایش شماره بکند که این اقدام توانست مجرم را در فریب مخاطبان کمک نماید.

کد خبر 4950661

منبع: مهر

کلیدواژه: یزد نيروي انتظامي يزد ویروس کرونا شیراز بوشهر شهرکرد قزوین شیوع کرونا ایلام آتش سوزی بیرجند گرگان آتش سوزی جنگل ها یاسوج زلزله مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۰۵۹۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شعار دهه کرامت امسال اعلام شد

معاون فرهنگی آستان مقدس حضرت معصومه(س) گفت: هر ساله دهه کرامت با یک شعار محوری و عناوین مشخصی اعلام می‌شود و شعار امسال «با شما سربلندیم» است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، حجت‌الاسلام سیداحمد مشرف در نشست دهه کرامت اظهار کرد: هر ساله دهه کرامت با یک شعار محوری و عناوین مشخصی اعلام می‌شود و شعار امسال «با شما سربلندیم» است.

وی افزود: برای سایر روزهای دهه کرامت نیز عناوینی ازجمله «حضرت فاطمه معصومه (س)، بهترین دختر دنیا، الگوی عفاف و حجاب»، «زیست عفیفانه به دست بانوی کرامت و مهربانی»، «شهر مقدس قم حرم اهل بیت (ع)، خواستگاه انقلاب اسلامی» انتخاب شده است.

معاون فرهنگی آستان مقدس حضرت معصومه (س) ادامه داد: «خدمت کریمانه، مشارکت مردمی، اقتدار مردمی»، «امامزادگان پرچمداران جهاد تبیین و معرفت افزایی»، «امین ولایت، عزیز برادر»، «مساجد تراز اسلامی، خواستگاه والدین ولایی، شهیدان خدایی»، «مبارزه با ظالم، دفاع از مظلوم، زمینه‌ساز ظهور منجی»، «ماه امید، نشاط معنوی، زیارت عارفانه» و «خاندان موسی بن جعفر (ع)، الگوی خانواده ایمانی» از دیگر عناوین انتخاب شده برای روزهای دهه کرامت است.

حجت‌الاسلام مشرف با بیان اینکه جشن‌های ویژه دهه کرامت از ۲۰ اردیبهشت در قم آغاز خواهد شد، تصریح کرد: تلاش کرده‌ایم محوریت این جشن‌ها دختران و بانوان باشند.

منبع: فارس

کد خبر 749051

دیگر خبرها

  • آموزش فر کردن مو با چنگال ؛ روشی فوری برای فر کردن موها | چگونه از موهای فر نگهداری کنیم؟
  • شعار دهه کرامت امسال اعلام شد
  • واکنش کنایه آمیز مقام دولتی به انتقادات مجلس از قیمت دلار و وضعیت بازار ارز
  • سفر زائران اربعین با خودروی شخصی به عراق؟ | واکنش مهم یک مقام دولتی
  • انتقاد از دستورالعمل صادر شده توسط یک مسئول در قوه قضاییه:طبق قانون اساسی نمی‌توانید ثبت شکایت و دادخواست از دولت را ممنوع کنید
  • یک مقام دولتی عنوان کرد؛ ارتباط شبه سوییفت با برخی کشور‌ها داریم
  • عناوین برگزیده روزنامه‌های صبح امروز
  • اوکراین از بیم حمله بلاروس ۲ بیمارستان را تخلیه کرد
  • نقشِ پُررنگ سازمان اوقاف در توجه به دانش‌بنیان‌ها
  • (ویدئو) کروکودیلی که در چنگال شیر‌ها گرفتار و تکه پاره شد